Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:24

Emori schreef:
Ik heb een weekendje Wateren gehad. Vrijdag heerlijk gereden. Gister raakte pony helaas oververhit. Gelukkig konden we bij mensen koelen. En ik en vriendin werden ook goed verzorgd. 2 andere meiden door gereden en hebben ons gehaald met de trailer.
Gelukkig snel al weer goed na de onder de tuinslang. Maar was erg schrikken. Hij is zo’n doorstamper.

Vandaag nog heerlijk rustig gereden, kleine 12km naar de spartelvijver. Was gelukkig niks aan de hand met hem

Oh, dat is zo eng hè! Fijn dat na koelen het al snel weer goed was!

Hier lekker 15km gemend!
*\o/*

Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:49

Foto's met zon :wow:
Wij gingen ook met 3 aanspanningen een rondje doen maar op bijna het verste punt kregen we een wolkbreuk over ons heen. In een halve minuut was iedereen nat :')

Toch wel 20 km gemaakt dus dat was wel fijn :D

Marije_jiplover

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:53

Oh, das minder Muiz!

Hier idd ook een wolkbreuk, maar ik was gelukkig gewoon thuis.
Gisteravond hadden ze slecht weer opgegeven, maar toen viel het gelukkig heel erg mee.
Toen dan ook heerlijk gereden, voor nu ben ik wel blij dat ik niet perse hoefde vandaag :')

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 18:19

Hahahaha ik dacht vanmiddag precies hetzelfde :))

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:04

Idd eng om mee te maken oververhitting. Ook nog nooit gehad met hem.

oh muiz minder!!

ik heb droog gereden.

Afbeelding
T water kwam vandaag van onderen bij ons :')

Terugweg met trailer wel in dikke onweersbui gekomen vonden pony en ik minder grappig.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:01

Bijna iedereen natgeregend vandaag :brr:. Vandaag niet gereden, maar was bij ons ook raar weer. Bij m’n huis zonnig en bij zee mist oftewel zeevlam :\ . Met m’n zoontje nog ff naar bos geweest maar toen gaf ie regen wat vervolgens niet kwam :=. Morgen hopelijk weer ritje maken!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:51

Wij gaan morgen weer op rit, ik ben benieuwd of het morgen wat droger is dan vandaag. :)

Heeft iemand van jullie ervaring met de paardrij regenjas van Divoza? Het gaat om een hele lange jas die je vast maakt aan je benen. Ik heb hem vorige week aangeschaft, ben benieuwd hoe hij is op het paard! :D

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 23:36

Afbeelding
Wij gingen vanochtend en toen was het nog prachtig weer. Op de terugweg nog even langs ons huis. Elsie even op het grasveld en ik een kopje koffie.
Ik sta nu op 95 maar ik wil op plek 100 . :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 23:38

Ik heb werkelijk waar geen drup gezien vandaag :P Werd wel zwaar bewolkt, wind stak op en ik had wel het idee dat er vochtigheid in de lucht zat, maar meer ook niet.
Intussen door het kaartje van vandaag te bekijken wél enkele nieuwe paden gezien, die ga ik woensdag eens lekker verkennen.

Vandaag ook geprobeerd, was niet zo'n bijster goed plan haha. Was 3x op de gok en 3x doodlopend pad. Doen we niet meer, eerst kaartje checken dus voor we van start gaan.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:09

En net weer terug van een heel mooi rondje! :D Klein beetje verdwaald zoals je kan zien. :')

Afbeelding

Afbeelding

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:14

Haha wat een interessant rondje!

Ik rij ook hele rare kriskras rondjes als ik de weg niet weet. :Y)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:03

Haha ja ziet er stom uit.

Ik dacht op een gegeven moment hm we zouden bijna bij de auto moeten zijn, maar ik vond de paarden niet echt enthousiast want die zijn echt vlug op de terug weg. :') Ik kijken op mijn telefoon en we waren dus helemaal niet op de terug weg! :+

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:19

Haha geniaal dat de paarden het wel wisten! Maar je hebt wel mooi een nieuw record. :P

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:29

Ja dat is het leuke van Endomondo je kan echt al je vooruitgangen zien! Ik gebruik hem nog niet zo heel erg lang, maar ben er wel erg tevreden over. :D Hier voor gebruikte ik equilab maar die is lang niet zo uitgebreid.

Ik vraag mij wel eens af of het helemaal klopt met het verbranden van calorieën je snelheid etc. :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:29

Equilab is echt verschrikkelijk. Stalgenootje heeft standaard meer km (vaak zit er zelfs een hele km tussen) dan mij met m’n Garmin horloge :').

Ik heb het vandaag ook droog gehouden. Met stalgenootjes rondje bos/strand en duin gedaan. Was weer lekker!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog een paar km en dan rij ik de top 100 in, dat was mijn doel voor dit jaar aangezien ik pas ik mei gestart ben met rijden O:). En is kijken hoever we dan bij de volgende challenge komen _O-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:45

Afbeelding
Wij hebben gisteren een nieuw paadje verkend :D

Nadien ook via de app gezien dat er nog mogelijkheden zijn tot uitbreiding dus die gaan we deze week ook nog eens naderbij bekijken. Maar eerst morgen les en zondag opnieuw Crosstraining en ik werk nu dagelijks tot 17u. Eer ik dan bij de paarden startklaar ben is het al snel 18u, dus echt urenlang rondhobbelen kan ook niet. Maar dat ene rondje moet wel lukken :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 07:18

Leuke foto's hier boven! :)

Aan het strand rijden lijkt mij ook leuk, helaas behoort dat hier niet tot de mogelijkheden..

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:25

Esther volgens mij zie ik jou op fb ook altijd voorbij komen, gave foto's altijd!

Varekaj wat een leuk paadje!

Ik ben bijna halverwege de deu. Had ik niet verwacht. Van mijn twee rijpaarden heeft er weer 1 een blessure, dom ongelukje gehad. Dus samen huisarrest omdat de achterblijver anders met blessure en al gaat rondrennen. Dus moet Heidi met haar ouwe botten onze eer maar hooghouden. We staan momenteel zelfs 13e dus dat doet ze best heel goed. :D

Ik zal ook even een fototje spammen. Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 08:48

Oh dan hebben wij een hele tijd van plek gewisseld gehad hahahaha.

Vervelend een blessure.
Gisteren hier een kort rondje geweest, hoop vanavond weer lekker weg te kunnen maar mijn doel is in zicht: 1200 km totaal in een jaar.
Denk dat ik ook al wel een doel bedacht heb voor de volgende :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:46

Lekker bezig Robijntjah! Hier ook, het is ook echt leuk om bij te houden zo. Niet dat ik er meer door ga rijden, maar wel verbazingwekkend hoeveel km's je dan eigenlijk af legt. Ik sta nu sinds augustus op 1.379. Dan ben je eigenlijk met je paard al naar Spanje gereden. Nu nog terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:46

Als ik over 300km kom ben ik al blij :')
Voor volgend jaar zet ik doel dan op 500km.

Ik had plannen om vandaag na werk een rondje te maken. Ze geven echter hoge kans op onweer met immens veel regen, dus ik sla over. Morgenochtend ben ik vrij, misschien dat ik dan opzadel voor ik naar werk ga en dan vrijdag of zaterdag nog eentje. Zondag is weer Crosstraining dus zaterdag wordt sowieso niet te intensief maar misschien wel richting 20km.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 14:34

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 14:36

Daihyo schreef:
Ik heb vanochtend echt een heerlijk rondje gereden! Eens kijken of dit zo werkt...
https://www.relive.cc/view/vWqBeM3dnQ6

Wat een leuk filmpje! Kun je meer vertellen over die app? Hoe werkt het precies?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 14:43

Ik track via Endomondo en dan laad ik ‘m daarna in deze app. Hij plaatst automatisch de route en snelheden over en selecteert de foto’s op de gereden tijd automatisch uit je album. Is echt super simpel!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:12

Ja Relive is leuk 8-)