Chouchou schreef:Gypsy: De TS van dit topic moet je inderdaad toevoegen aan de challenge, maar dat zou nu even kunnen duren. Ze heeft bijna een operatie dus het is goed mogelijk dat ze even niet meer op bokt is. Ik heb haar in ieder geval een pb gestuurd of ze je wil toevoegen, je naam staat in je profiel zag ik, dus dat is makkelijk toevoegen!
Wie beheert de februari challenge trouwens? Die gekke Pool staat er weer tussen
Ik! Had het gezien idd maar kon hem via de app niet verwijderen, ga hem er zo weer uit gooien hahaha

Ik rijd maar 1x in de week buiten, maar dan vaak wel een lekkere lange rit!
Zeker een goede oplossing voor gevoelige periodes, of als je weet dat je een route gaat doen met meer steentjes.
Het is duidelijk dat het lekker weer was de afgelopen dagen! Enorm leuke foto's en routes zijn hier gepost!
Dit is op het kaartje bij het rechte stuk onderaan rondom km 8 en 9.

) en ze zijn gewoon echt ideaal. Zijn hoeven zijn zoveel beter geworden afgelopen half jaar, ik kan alleen maar pluspunten bedenken voor hoefschoenen haha 

). Van de week weer even proberen. Gisteren met hartslagmeter gelongeerd en dat ging wel beter dus moet hem iets anders positioneren. Kom dan alleen vaak met die transmitter in de knoop die dan net onder m'n zadelpad komt te liggen...