Krijg er geen genoeg van,
en de bak heb gezien en veral als je 2 paardjes heb 
Dankjewel,
Jij hebt ook mooie foto's

Vandaag was het wel geteld 10 Km
morgen weer een Rit gepland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Krijg er geen genoeg van,
en de bak heb gezien en veral als je 2 paardjes heb 

morgen weer een Rit gepland
Hoop ook echt dat het dit is en dat deze week niet gewoon weer een opflakkering was om daarna weer bergaf te gaan ... maar ik denk het niet, het voelt als een hele verandering. Hij loopt ook gewoon heel anders, je zou kunnen zeggen dat hij wat stijfjes loopt vanachter maar hij heeft altijd al anders gelopen dan een gewoon paard zeg maar. Maar tegelijk met die 'stijfheid' zag ik vandaag zoveel beweging in zijn rug/achterhand .. ook iets wat ik nog nooit zo gezien heb (rug zou geblokkeerd zijn en volledig vast zitten, maar daar geloof ik de laatste tijd niet meer in en het lijkt ook nog echt zo ...
).
)

Morgen ook nog denk ik, en dan zondag een kennismakingsritje met mijn nieuwe weidegenootje die over 1,5 week komt, gezellig!
Ik hoop het ook, dat we nu gewoon weer kunnen opbouwen en fijn aan de gang kunnen blijven .. Heb het nu wel een beetje gehad met alles
Ookal zijn het nooit super erge dingen geweest ofzo (goddank), het is toch steeds een domper en ik vind het niet leuk om [***] zo boos en ongelukkig te zien

Allemaal vakantiegangers, veel met honden. Kreeg nog lekker een witte herder achter ons aan, maar goed, Tychje geeft daar toch niets om. Hond ging aan Tych z'n achterbenen snuffelen, baasje (nog verder weg) helemaal panisch roepen naar d'r hond dat ie dat niet moest doen en dat ie moest komen. Hond luisterde 0 op dat moment. Tja, boem = ho dan he, maar Tych deed natuurlijk niets.
In april start ik mijn eerste endurance wedstrijd! Ik wist al voordat ik haar kocht dat ik dat wilde, dus het eerste jaar vooral veel basiskilometers gemaakt om elkaar goed te leren kennen en nu kunnen we steeds meer uitbouwen. Dit rondje reed ik voor het eerst met een (internationale) enduranceruiter, dus echt een goed trainingsrondje.
kreeg ook al een appje van de eigenaresse van het weidemaatje van Loulou dat ze allemaal door de wei aan het galopperen was, doet ze normaal nooit, heeft zeker ook de lente in d'r bol
(maar ook daarvan hoor je alleen de muziek, en dat boeit Lou niet zo)