Goedemorgen! Hier dezelfde planning als Sonja, met als enige nuance dat ik dan geen pony heb maar een paard ['s ochtends nooit trek]Nu eerst maar eens proberen mijn ontbijt naar binnen te schuiven[/ 's ochtends nooit trek]
Maar aan vrijheidsdressuur beginnen lijkt me wel heel leuk trouwens, ik wil me er eens in verdiepen. Toen ik [naam] los in de kleine buitenbak deed liep ze al heel braaf achter me aan.
ik heb nu draadjesvlees op het vuur staan, ben een groentenpakket aan het uitzoeken (een pakket met groenten dat iedere week geleverd wordt met veschillende groenten) vanmiddag ff naar paard, daarna pony rijden en dan zie ik wel
Oe, lekker, draadjesvlees! Groentepakket ooit ook wel naar gekeken, maar nadeel vind ik dat anderen bepalen wat je dan eten moet. Wij koken graag, koken ook vevarieerd en overwegend heel gezond, zonder pakjes, met zoveel mogelijk verse ingrediënten. Maar wel vaak per dag de keus waar we zin in hebben en die vrijheid ben je met zo'n pakket kwijt. Dus daarom toch maar niet gedaan.
Een vriendinnetje van me heeft of had een flexibel groentenabonnement, dus die haalde 'm alleen op als ze zeker wist dat ze tijd had om wat met de groenten te doen. Omdat er vaak ook wel wat 'gekke' groenten inzaten, kun je je juist laten verrassen door zo'n pakket. Dat leek mij ook wel wat, maar ik heb het nooit verder uitgezocht.
Wij laten ons mbt 'gekke' groenten ook wel inspireren door recepten uit de krant, of door de groenteboer. Maar idd, bij zo'n groentepakket krijg je die wel vaker gewoon meegeleverd en dat maakt zo'n pakket wel leuk
juist die gekke groenten vind ik leuk, maar het moet wel in eht weekend kunnen komen, dan heb k de tijd om er wat me te doen voor de rest van de week. Wel lekker makkelijk, hoef ik neit meer na te denken over wat ik nu toch weer moet maken