Hier al bijna een week niet gereden, ben ziek. Maar de vzster van ons friesje gaat zo met m naar strand, dus heeft ie gelukkig toch z'n beweging en worden z'n pootjes gespoeld
Wat een leuk filmpje! Ik weet niet waarom, maar ik had altijd een heel ander beeld in mijn hoofd van jou en je paard! Soms best verrassend wat voor stem en karakter er bij een boktnaam hoort
Ze loopt er ook zo lekker langs he haha. Die van mij was er vast langs gevlogen. Dat is wel zo'n angsthaas de laatste tijd Echt leuk die filmpjes. Ik wil dat ook wel weer gaan doen, maar de camera die ik heb is echt bagger Hopelijk kun je de komende tijd nog even een paar ritjes maken met Juul
Dat gaat vast goed komen. Begin april loopt als goed veulentje ernaast, kunnen we vanaf dan weer beetje op gaan bouwen. Dus is maar korte stop. En veulentje ernaast is ook altijd geweldig
Wat een leuk filmpje Linoleum! En wat stapt ze in het tweede filmpje dapper langs alle apparaten zeg grappig om te zien mijn vriend gaat ook zo mee op buitenrit met dezelfde laarzen en een zelfde soort fiets
Het is een tijdje stil geweest hier van mijn kant uit maar ik denk dat we weer vertrokken zijn! [***] zat echt niet goed in zijn vel, echt niet .. Hij wilde niks meer en het werd zelfs zo erg dat ik hem niet eens meer kon poetsen zonder getrap en gehap Proberen uitvogelen wanneer het mis is beginnen gaan en wat er toen verandert is en ineens zag ik het licht: hij is toen opnieuw beslaan geweest!
Wat het precies is kan ik niet zeggen, maar feit is dat maandag de ijzers er onderuit gehaald zijn en ik sindsdien mijn gekende pony weer terug heb. Hij is weer vrolijk, ondernemend, eigenwijs .. en hij loopt zelfs een stuk beter dan ervoor! Vandaag een test gedaan met het mooie weer, rondje wandelen met de lange lijnen, eens zien hoe hij op de (grind)paden zou reageren. Nu had ik gevoeligheid verwacht, maar er was gewoon helemaal niks Hij stapte enorm goed door en zette zelfs op grind zijn achterhoef makkelijk een stuk over de afdruk van de voorhoef .. nog nooit gezien!
Dus ik hoop dat dit zo blijft, ook wanneer ik er weer op kruip (je weet nooit dat hij dan toch anders gaat lopen en dan toch gevoelig blijkt) en dan hoop ik dat we weer vertrokken zijn. Voorlopig was dit rondje al SUPER leuk Heb het onder wandelen gezet dus telt niet mee voor de challenge, maar wil het toch even delen
Max. snelheid is van een stukje draf, ik kon niet volgen anders was hij nog vlotter gegaan denk ik