Robijntjah schreef:Snadrem; wat ben ik onwijs jaloers op jouw beenhouding!
Mijn benen lagen anders veel te ver naar voren
valt niet mee, rijden met van die lange benen. SB, ik heb een Rollei Actioncam 100. Maakt prima beelden en was erg prijsvriendelijk. Qua montage op de cap was hij wel wat lastiger, maar ik heb een systeem gevonden waar ik mee kan werken
. Ik ben nu aan het doorsparen voor een GoPro, dus waarschijnlijk komt deze tegen het einde van het jaar voor twee of drie tientjes te koop
Want dan heb ik zeker wel intresse.
Hoe is die van jou met water? En dan bedoel ik een regenbui, of heb je dat nog niet meegemaakt?
Dus een regenbuitje kan hij ook prima hebben. Je hebt daar een speciaal kapje voor waarmee je de achterkant kan afsluiten, die moet ik alleen nog even opzoeken hier ergens. Maar in regen- en sneeuwbuien is hij gewoon al meegeweest
Ik heb een van de onderdelen om de camera aan een fietsstuur vast te maken een beetje veranderd, en nu maak ik hem met drie stukjes ductape vast op mijn cap (gladde cap). Maar het werkt super, hij blijft heel goed zitten en als je klaar bent haal je de tape weer los en heb je weer een nette cap: er hoeft niet in geboord te worden of iets anders definitiefs te worden aangebracht.
. moet ik nog heel wat doen. mijn benen zijn verre van rustig alhoewel ik er veel en bewust mee bezig ben. ook buiten.