[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:45

Robijntjah schreef:
Snadrem; wat ben ik onwijs jaloers op jouw beenhouding!

Mijn benen lagen anders veel te ver naar voren := valt niet mee, rijden met van die lange benen.

SB, ik heb een Rollei Actioncam 100. Maakt prima beelden en was erg prijsvriendelijk. Qua montage op de cap was hij wel wat lastiger, maar ik heb een systeem gevonden waar ik mee kan werken :D . Ik ben nu aan het doorsparen voor een GoPro, dus waarschijnlijk komt deze tegen het einde van het jaar voor twee of drie tientjes te koop ;)

Somebitch

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:47

Incl je knutselwerk om hem op de cap te krijgen? :o Want dan heb ik zeker wel intresse. :)) Hoe is die van jou met water? En dan bedoel ik een regenbui, of heb je dat nog niet meegemaakt?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:54

Met die van mij kan je zelfs gaan zwemmen :) Dus een regenbuitje kan hij ook prima hebben. Je hebt daar een speciaal kapje voor waarmee je de achterkant kan afsluiten, die moet ik alleen nog even opzoeken hier ergens. Maar in regen- en sneeuwbuien is hij gewoon al meegeweest :) En mijn systeem is niet zo hoogwaardig :') Ik heb een van de onderdelen om de camera aan een fietsstuur vast te maken een beetje veranderd, en nu maak ik hem met drie stukjes ductape vast op mijn cap (gladde cap). Maar het werkt super, hij blijft heel goed zitten en als je klaar bent haal je de tape weer los en heb je weer een nette cap: er hoeft niet in geboord te worden of iets anders definitiefs te worden aangebracht.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:02

Chique foto's Snadrem, ik reageer later nog even in je topic.

Woehoe Kim, jullie gaan goed!

Ik ben even héél blij... Geisli en ik gaan zondag een klein ritje doen samen met een endurancecombinatie... Ze laat me een leuke route door het bos zien. Jeeej :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:02

Zo'n helm camera ijkt mij ook wel leuk. Maja veel beleef ik toch niet op de buitenritten tot nu toe, ben nog langzaam aan het opbouwen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:09

Sonja89 schreef:
Chique foto's Snadrem, ik reageer later nog even in je topic.

Woehoe Kim, jullie gaan goed!

Ik ben even héél blij... Geisli en ik gaan zondag een klein ritje doen samen met een endurancecombinatie... Ze laat me een leuke route door het bos zien. Jeeej :D

Leuk :D Alvast heel veel plezier. :))

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:09

wat een mooie foto en idd die beenhouding. <3 . moet ik nog heel wat doen. mijn benen zijn verre van rustig alhoewel ik er veel en bewust mee bezig ben. ook buiten.
Wat een geluk dat paardje is blijven staan en terug kwam gelopen. weet niet wat Nelleke zou doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:35

Hihi, bij mij gaan de benen nu juist weer goed (na heel veel oefenen), maar nu ben ik weer iets te streng geworden met mijn handen. Hierdoor ging [naam] zondag bij vrij rijden enorm bokken. Ik heb haar niet gestrafd gelukkig, omdat ik niet wist wat er aan de hand was. Dat had ik pas door nadat ik afsteeg, maar gisteren kon ik ook niet goed in de bak rijden (buiten de les om), maar dit keer wist ik wel precies waarom. Ze werd een beetje gek dat ze niet op de hoefslag mocht blijven, waar we juist op hebben wezen oefenen de laatste paar weken. Het was gewoon te druk in de bak dus ik heb het maar opgegeven na 20 minuten. Vandaag heb ik weer gewoon les en de instructeur houdt rekening met ons niveau, dus zal het weer een stuk beter gaan. :)

Nu alleen nog de stelling goed krijgen om aan te springen in de rechtergalop en dan kent ze alle gangen. :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:57

Tuurlijk kom je er wel Maarten. :) Het gaat alleen niet vanzelf. ;)

Net als hier, gisteren in de bak gereden maar man pff.. Zembla had TOTAAAL geen zin en daardoor ik ook niet. Dus maar aan de galop gewerkt dat ging wel goed. :o
Echt dat bakwerk is niks voor mij.. Ik doe het omdat het moet en het belangrijk is voor mijn paard maar ik merk gewoon dat we er beide niet om geven, hij is super sloom in de bak, vooral gisteren dan weet ik al genoeg. :o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:08

ik vind bakwerk leuk, mau begint het ook steeds leuker te vinden.

gaaf sonja! veel plezier vast zondag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:27

Dat wel, de lessen gaan ook steeds beter. Helaas mag ik nog niet alleen naar buiten met haar, want ik had dat maandag veel liever gewild dan in de bak hobbelen. Buiten voorop lopen kan ze wel heel goed, zelfs met zenuwachtige paarden erbij. :P

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:03

Anoniem schreef:
Nu alleen nog de stelling goed krijgen om aan te springen in de rechtergalop en dan kent ze alle gangen. :)

Die rechtergalop is ook een rotgang :P !

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:48

Rechtergalop gaat hier eigenlijk wel lekker :P Misschien omdat mijn paard een beetje scheef is :')

Sonja, leuke planning voor zondag! Heel veel plezier alvast!

Ik heb net mijn eerste endurance rijbroek besteld :) Een Goldfinch. Hopelijk bevalt hij! Ze waren op voorraad, dus hopelijk kan ik hem dit weekend al gaan proberen :)

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:49

Snadrem, even gegoogeld en die broeken zien er wel heel fijn uit! Welk model heb je besteld?

Zo nu even tijd om uitgebreid je topic te bekijken :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:50

Haha leuk Snadrem zo met die camera op je hoofd hihi :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:56

Sonja89 schreef:
Snadrem, even gegoogeld en die broeken zien er wel heel fijn uit! Welk model heb je besteld?

Zwarte plain jods :) Ik zal in het begin wel het idee hebben in een legging op mijn paard te zitten, maar ik denk dat dat idee snel wegzakt in ruil voor het comfort. Doorrijden is toch ook echt geen pretje.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:02

Ik merker gelijk positief verschil tussen een gewone of een endurancebroek. :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:02

Merkte

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:07

Zucht! *Maakt verlanglijstje nog iets langer: endurancebroek*

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 20:15

Sonja89 schreef:
Zucht! *Maakt verlanglijstje nog iets langer: endurancebroek*

Ze hoeven gelukkig niet zo prijzig te zijn: de goldfinch was maar 60 euro, dat is een stuk goedkoper dan de gemiddelde rijbroek uit mijn kast ;)

Anoniem

ik heb onlangs een studone endurancebroek gekocht.
helaas nog niet mee kunnen rijden.
enige nadeel: geen zakje voor telefoon.

(ja zit zakje in,maar die is zo mini dat t niet past)

Wijslander

Ik zie het ja, valt reuze mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:03

Snadrem schreef:
Rechtergalop gaat hier eigenlijk wel lekker :P Misschien omdat mijn paard een beetje scheef is :')

Sonja, leuke planning voor zondag! Heel veel plezier alvast!

Ik heb net mijn eerste endurance rijbroek besteld :) Een Goldfinch. Hopelijk bevalt hij! Ze waren op voorraad, dus hopelijk kan ik hem dit weekend al gaan proberen :)

Mijn paard is ook scheef, maar ik ben juist weer scheef de andere kant op. :j (Beetje scoliose.) Dus samen zijn we nog schever. :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:21

Dat is maar op een manier op te lossen: met een scheef zadel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:25

Ja maar welke kant op? O:)