Hier heb ik het natuurgebied achterhuis
Gisteren weer een ronde geweest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliej schreef:Anniek wat ontzettend prachtig zeg! Zou zon route ook te doen zijn met menkar? Ik lees overal dat het allemaal niks wordt, te zwaar voor met kar. Ben wel benieuwd wat je ervaring is aan de paden?
Getup schreef:Ik zou ook graag op het strand rijden. Omdat we dat niet hebben. Ben me van onze mooie omgeving bewust en geniet er ook van.
Hilli schreef:Ik heb ooit door een Bokttopic Equilab gedownload, maar zo uitgebreid als dit topic zal dat niet zijn. Geen idee of je ook echt challenges/uitdagingen kunt doen in Equilab, ik vond de app te onstabiel om er echt enthousiast over te worden dus heb hem weer verwijderd.
Bloodymary schreef:Hilli schreef:Ik heb ooit door een Bokttopic Equilab gedownload, maar zo uitgebreid als dit topic zal dat niet zijn. Geen idee of je ook echt challenges/uitdagingen kunt doen in Equilab, ik vond de app te onstabiel om er echt enthousiast over te worden dus heb hem weer verwijderd.
Bedoel je dan qua afstand onstabiel? Ik was namelijk laatst met iemand rijden die die app aan had staan. Bij terugkomst op stal had zij 2 km meer gereden dan ik. Terwijl we toch echt de hele weg naast elkaar hadden gereden.... Een verschil van 100 of 200 meter oké, maar 2 km vind ik wel erg veel verschil op een ritje van 16 km.