Zonder advies van een professional zou ik met een onregelmatig lopend paard geen arbeid verrichten. Lekker op de wei en vrijdag advies vragen over hoe weer op te pakken na behandeling.
Lekker even op de wei laten lopen. Zo vanmiddag de paardjes even lekker laten rennen blijven ze in ieder geval in beweging. Zelf nog niet de fitste. Lijkt alsof er een griep onder de leden zit. Maar ja heb geen tijd om ziek te zijn. Dan maar een molletje en doorgaan.
Grappig! Denken jullie dat het haalbaar is om een keer met zijn drietjes te meeten? Eventueel haak ik dan eerder af, kan me voorstellen dat jullie een iets langer ritje zouden doen dan 3-5 km. Maar lijkt me wel erg gezellig en leerzaam voor de pony om een keer met een klein groepje te rijden!
Jip vindt gezelschap prima Wij rijden momenteel niet heel fanatiek, zowel Jip zijn lijf als het mijne zijn niet helemaal fit. Was dus ook niet zo blij met Jip zijn over het asvalt wegren actie van gisteren, hij liep daarna duidelijk weer stijver, toen de adrenalinespiegel weer gedaald was.
Marije, vervelend dat je achter Jip aan kon! Maar stiekem lijkt het me er ook wel heel grappig uit zien
Ik heb vandaag een heerlijke rit gemaakt van ongeveer 35 kilometer. We zijn weer naar de heide bij Riel gegaan. Mijn vriend is daar ook nog even langs gekomen en heeft wat foto's gemaakt, en hij heeft ook voor het eerst op Alanda gezeten! Supertrots op allebei
Het was kennelijk een eng gezicht, want ik zag iedereen verschrikt aan de kant springen en ik zag Jip alleen maar verder weg galopperen... Maar uiteindelijk bleef hij staan en draaide zich weer om naar mij. En de laatste 10-20 m kwam hij zelfs weer teruggelopen naar mij. Dus toen hij weer bij me was, heb ik hem de hemel in geprezen voor het bij mij terugkomen. Hij zat echt vol adrenaline, stuiterdestuiter. Was dus echt wel blij dat hij in die adrenalinerush toch stopte met wegrennen en zelfs weer naar mij terug kwam lopen.
Ik heb zo fijn gereden vandaag! Smurf gaat echt fijner galopperen, heel lekker rustig en nu ook kunnen schakelen in galop. Eerst een stukje vooruit en dan weer terugnemen. Kleine 20 km gereden
Wat goed van Jip dat hij uiteindelijk toch terugkwam. Je zal wel geschrokken zijn.
Leuke foto Snadrem! Welke helmcamera heb jij? Ik ben er ook voor aan het kijken, lijkt me wel leuk om mijn endurance wedstrijden op film te hebben. Kan ik nog meer nagenieten als ik thuis op de bank hang.