Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
al mag ik niet klagen want ik heb hier een prachtig bos. Gisteren weer een leuk ritje gemaakt. En er lag zelfs nog sneeuw!!

Dan kan ik het even uitzoeken, ik help de TS namelijk waar het kan met de challenge, maar zaken als mensen toevoegen kan helaas niet door meerdere mensen worden gedaan. Degenen die nog wachten op toegang tot de challenge, zullen vast snel worden toegevoegd, de TS kan inderdaad druk zijn!

Heb die twee laatste wandelingen (met m'n hondje) via afstandmeten.nl nagemeten en aangepast in de endo, maar kan er dus geen route bijtekenen dan. Klopt dat?
Je kan inderdaad geen route tekenen bij een al bestaande workout, je kan het wel als nieuwe workout intekenen. Jess_vH schreef:Leuk, waar naar Rockanje ga je?
Mijne staat er ook gestald. Lekker dichtbij het strand en duin. Daarbij kun je op de meeste gedeelten heel het jaar door rijden dus ook van de zomer op het strand
Jaan81 schreef:Hertjes! Jeeej, me luv them!
Doet jullie endomondo ook raar? Laatste drie keer is ie er mee gestopt. Eerste keer halverwege, en de laatste twee keer direct na het aanzettenHeb die twee laatste wandelingen (met m'n hondje) via afstandmeten.nl nagemeten en aangepast in de endo, maar kan er dus geen route bijtekenen dan. Klopt dat?
Chouchou, zal eens kijken wie ik bedoelde. Oh, zie het al. Die op nummer 8 staat nu. Maar zie dat ze wel uit NL komt.
beetje geduld hebben zou toch moeten kunnen Idd de km's die in de periode vallen tellen gewoon mee, dus dat maakt verder niet uit 
kom nu vaak wel niet verder dan een ritje van 6-8km
dus kwa km's gaat t niet zo snel
Afgelopen weken veel met bokkers op pad geweest, super gezellig. Zondag lekker wezen crossen op de Sahara in Ommen