EmptyWords schreef:Hier niet gereden. ..Wel kilometers gevreten. 25 km gewandeld met de Posbankloop
Dan hadden we wel kunnen meeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel dijn dat jullie haar uiteindelijk nog in de trailer hebben gekregen.
altijd lastig en vervelend zulke dingen. 
Maar ik ga niet 3 uur rijden om een vrachtwagen op te halen en dan weer terug zegmaar.
Somebitch schreef:Ook jij al opzoek naar een klein vrachtwagentje.. Ik ook ter zijne tijd dan.
Ik ben nu nog opzoek naar iemand die B vrachtwagentjes verhuurd. Maar dat valt ook niet mee in de omgeving..
ikke schreef:Somebitch schreef:Ook jij al opzoek naar een klein vrachtwagentje.. Ik ook ter zijne tijd dan.
Ik ben nu nog opzoek naar iemand die B vrachtwagentjes verhuurd. Maar dat valt ook niet mee in de omgeving..
Haal je C-rijbewijs en koop 'm een slagje groter, zodat je ook ECHT voldoende laadvermogen hebt.......
, hoe veel kost dat ongeveer? Somebitch schreef:Het gaat maar om het vervoeren van 1 pony.. Dat maakt niet uit dan toch? er komt sowieso niet meer dan 1 pony in..
Iets om overna te denken dus. Ach ik ben nog in de orienterende fase haha doe niks overhaast. Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken naar een wat grotere dan hoe dat eruit ziet etc.