Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Ikzelf heb Cavallo's en ben erg tevreden. Stalgenootje heeft Equine fusion en die is er ook erg tevreden over, die sluit wel een stuk hoger aan en is wat onhandiger met de sokken van haar Fries.
Ben gister trouwens voor het eerst een schoen verloren
Maar had hem niet goed vastgemaakt. Gelukkig reed mn stalgenootje achter me haha.
Ik twijfelde zelf eerst ook maar mijn paard loopt zoveel beter met schoenen als met blote voeten en ijzers waren geen optie meer(hoeven groeien gewoon amper. Heb nu pas dat hij (alleen achter) een beetje bijgewerkt moet worden na bijna een jaar niet bekapt te zijn geweest..)
Jaan81 schreef:Net terug van een heerlijk ritje in het zonnetje! Ivm de snotneus (daarvoor nu ook kuurtje cubarmix) bijna alles gestapt. 1 drafje en twee galopjes.
Op strand Sanne (sanne96) tegemoet gereden en de rest lekker gezellig samen gereden, was echt geweldig weer zeg!Paard z'n oren konden bijna alleen maar strak naar voren, zal later proberen paar foto's te plaatsen.
Suzan_bobar schreef:Leuk een maandchallange!! Volgens mij zag ik in de fit te paard nieuwe challange nu al niet bokkers. Ongelofelijk gewoon!!