Mijn endomondo stopte er halverwege mee, dus ik heb de tijd en km's van Cis ingevuld, maar het was een lekker rondje. Het was alweer even geleden dat ik echt een goede rit en een lekker rengalopje heb gemaakt, ponylief heeft ervan genoten 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn endomondo stopte er halverwege mee, dus ik heb de tijd en km's van Cis ingevuld, maar het was een lekker rondje. Het was alweer even geleden dat ik echt een goede rit en een lekker rengalopje heb gemaakt, ponylief heeft ervan genoten 
Ik zie het zelf al als normaal, maar stiekem ben ik best verwend met mijn uitrijmogelijkheden.
Was fijn.

SuperAssie schreef:Ikzelf heb Cavallo's en ben erg tevreden. Stalgenootje heeft Equine fusion en die is er ook erg tevreden over, die sluit wel een stuk hoger aan en is wat onhandiger met de sokken van haar Fries.
Ben gister trouwens voor het eerst een schoen verloren
Maar had hem niet goed vastgemaakt. Gelukkig reed mn stalgenootje achter me haha.
Ik twijfelde zelf eerst ook maar mijn paard loopt zoveel beter met schoenen als met blote voeten en ijzers waren geen optie meer(hoeven groeien gewoon amper. Heb nu pas dat hij (alleen achter) een beetje bijgewerkt moet worden na bijna een jaar niet bekapt te zijn geweest..)
dat ze zag hahaha ^^
Paard z'n oren konden bijna alleen maar strak naar voren, zal later proberen paar foto's te plaatsen.
Janneke en Tycho tegemoet gereden en lekker samen terug naar huis gereden.
Ken ze alleen van "vroeger" en dat was toen geen succes, vlogen constant uit etc., maar misschien waren die gewoon niet goed passend (was met een weekend op vreemde paarden en een paar hadden hoefschoenen) of het allereerste model ofzo... Neem aan dat er tegenwoordig wel meer keuze is en succesverhalen zijn
). Voor Ber gaan we nu plakbeslag proberen (Hippotech), ben benieuwd.
Jaan81 schreef:Net terug van een heerlijk ritje in het zonnetje! Ivm de snotneus (daarvoor nu ook kuurtje cubarmix) bijna alles gestapt. 1 drafje en twee galopjes.
Op strand Sanne (sanne96) tegemoet gereden en de rest lekker gezellig samen gereden, was echt geweldig weer zeg!Paard z'n oren konden bijna alleen maar strak naar voren, zal later proberen paar foto's te plaatsen.

Daar lijkt ie amper op een trekpaard, hihi
)
(hier ligt helemaal niks
)Suzan_bobar schreef:Leuk een maandchallange!! Volgens mij zag ik in de fit te paard nieuwe challange nu al niet bokkers. Ongelofelijk gewoon!!