Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SjonnieZ schreef:@ pinkie De wind was wo idd vrij stevig.. das best pittig werken voor z’n kleine lijkt mij.
En CChany wat fijn dat jullie fijn hebben kunnen rijden tijdens de wedstrijd.. dat geeft de burger moed hè
Over moed gesproken… belletjes in de staart vind ik heeeel moedig..
Chantalla schreef:We hebben de challenge gehaald zag ik!
Ik heb vandaag de laatste kilometers gereden om weer de 1500 te halen![]()
Voor wie benieuwd is waar die kilometers allemaal gereden worden, hierbij ons jaaroverzicht: [PP] EJL-ITP 2024 We hebben het weer gehaald, 1500km!
pjer schreef:Chantalla Ik heb als ik naar de fotos in jouw topic kijk het idee dat we straks redelijk bijelkaar in de buurt wonen, Vind je het misschien leuk om ons daar een beetje wegwijs te maken?
Wij gaan naar Eext, hebben een trailer, en we mennen. De paarden komen in februari over.
Bloodymary schreef:Wauw, dat is heel veel Chantalla! Volgend jaar ga ik ook voor de 1.500. En wat een mooi jaaroverzicht, ziet er heerlijk uit!
En inderdaad de challenge is weer gehaald. Lekker op tijd in de maand.
Hier komen er nog 3 of 4 ritjes bij dit jaar, dan haal ik hopelijk net de 1.100 voor het hele jaar.
Chantalla schreef:pjer schreef:Chantalla Ik heb als ik naar de fotos in jouw topic kijk het idee dat we straks redelijk bijelkaar in de buurt wonen, Vind je het misschien leuk om ons daar een beetje wegwijs te maken?
Wij gaan naar Eext, hebben een trailer, en we mennen. De paarden komen in februari over.
Lilly woont in Geeuwenbrug. Opzich nog wel een stukje naar Eext, maar goed te doen. En een keer samen op pad is prima! Het stuk waar je gaat wonen valt onder de Hondsrugtrail, een digitaal knooppuntennetwerk. Staat wel op buitenrijden.nl. Moet zeggen dat ik verder niet heel bekend ben in dat deel, maar met dat netwerk en vooraf een route maken komt het meestal wel goed.
pinkie87 schreef:Bloodymary schreef:Wauw, dat is heel veel Chantalla! Volgend jaar ga ik ook voor de 1.500. En wat een mooi jaaroverzicht, ziet er heerlijk uit!
En inderdaad de challenge is weer gehaald. Lekker op tijd in de maand.
Hier komen er nog 3 of 4 ritjes bij dit jaar, dan haal ik hopelijk net de 1.100 voor het hele jaar.
wauw!
doe je dit met 1 pony dan?
ik wil volgend jaar ook goed bij gaan houden maar moet even kijken hoe ik dit fijn met 2 ponys kan doen.
hier worden het ritjes zonder kinderen. moet erg opletten met vuurwerk dat hier al wordt afgestoken
Bloodymary schreef:Ik heb ook supergeluk dat ik een eigen bedrijf heb met kantoorwerk en mijn eigen tijd in kan delen. Meestal is het ‘‘s ochtends werken ‘‘s middags een buitenritje en ‘‘s avonds weer werken. Ik heb het goed getroffen.
Chantalla schreef:Leuk Cchany! Was wel fris zeker? Ik vond het behoorlijk koud gister.
Ik wil kijken of ik dit jaar of volgend jaar ook eens een weekend naar de kust kan met Lilly. Jij toevallig tips voor accommodaties daar in de buurt? Vond het aanbod tot nu toe behoorlijk tegenvallen. En ik wil niet naar Zuid-Holland omdat ik dat te ver rijden vind met trailer
Chantalla schreef:Leuk Cchany! Was wel fris zeker? Ik vond het behoorlijk koud gister.
Ik wil kijken of ik dit jaar of volgend jaar ook eens een weekend naar de kust kan met Lilly. Jij toevallig tips voor accommodaties daar in de buurt? Vond het aanbod tot nu toe behoorlijk tegenvallen. En ik wil niet naar Zuid-Holland omdat ik dat te ver rijden vind met trailer