Hahahahahaha verzopen wendy. Mooi filmpje hoor en wel een mooie omgeving. Hopen dat je tentje blijft staan wendy. Veel plezier met het spelletje. Wel gezellig in de kar met de tikkende regen denk
Gefeliciteerd alvast ik heb wel een klacht... Waarom bleef Billy thuis? ik vind het maar zielig! Hebben wij met meer dan 400 man vakantiepret en zit hij thuis? schande!
Roosje01
Geplaatst: 18-05-15 22:57
Balen zeg dat gedoe met die wegen gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Wendy gewoon op de foto gaan die ene op hope is echt gaaf. En succes met winnen.
Als mijn tentje het red, en mij droog houdt, ga ik hem morgen zoenen! Het lijkt telkens iets minder te worden, om daarna weer harder te gaan. Maar even de rest van bokt over tot het droog is....
Roosje01
Geplaatst: 19-05-15 03:34
Haha dat moet maris dan echt op de foto zetten! Zal voor je duimen dat je droog blijft wendy.
Hopelijk houdt je tentje het wendy! Hier net een bizar harde onweersklap uit het niets waardoor het alarm van de bus afging. HopelIjk blijft het bij regen voor jullie.
Wendy_Komen
Geplaatst: 19-05-15 07:01
Nou, ik ga straks mijn tentje zoenen! Tegen mijn verwachting in heeft hij het gehouden!
Nu weer een bui, maar in plaats van proberen te slapen wat toch niet lukt, lekker lang douchen!