ik ga van de week weer een keer rijden. Dit keer zonder ijzers voor meneer, heb ze eraf laten halen, hij had er zelf al 1 af wilde hem voor de winter zonder zetten. gister mijn veulen in het donker een training gegeven. heb echt een deugniet ze stond eerst telkens in de wei, dus hebben we paddock met sterker draad afgezet in het donker!1 en nu stond ze buiten de wei naast de sloot Dus maar besloten dat ze naar voren moest bij mijn paard in de modder mocht gaan staan. Ze is helemaal over de weg gegaan de eerste keer. Denk dat ze binnekort mee mag wandelen kleine stukjes om zo verkeersmak te worden
tuurlijk ben je welkom!!! ik zou zeggen stel je eigen voor!
ik heb vandaag een heerlijke rit gemaakt met job en 3 andere stalgenootjes. en heb erg genoten!! het weer was droog, en de heerlijke herfstkleuren. en dan dat geritsel van al die bladen als je er door heen sloft . heerlijk.
het was ongeveer 18km meestal rij ik tussen de 5 en 25 km. in de zomer wel meer hoor.
Tanja_dB
Geplaatst: 24-11-12 19:51
Hallo, mag ik me hier ook melden?
Mijn naam is Tanja en ik rijd ook graag buiten met mijn paard Zon (KWPN merrie, 8 jaar). We rijden vaak in de polder bij huis of gaan met de trailer naar de Drunense Duinen. Nu mijn paard gemakkelijk laadt, wil ik ook eens wat andere gebieden gaan proberen. Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen. Waar rijden jullie het liefst?
Heb meteen even gegoogled, de Maashorst lijkt me inderdaad een schitterend gebied om te rijden! Heb er wel eens gewandeld, maar dat is alweer jaren geleden. Waar kan je daar gemakkelijk parkeren met de trailer?
Drunense duinen is heel fijn rijden. Prachtig gebied, mooie paden en natuurlijk de fantastische zandvlakte.
Goeiemorgen! Hier is het echt extreem aan het waaien, wel een prachtige regenboog Ik ga een rondje joggen met mijn oudje (wat zal hij enthousiast zijn, not ^^)
Vanaf 2013 sta ik ook met mijn pony aan de bosrand. Zo in het cirkeltje de bilt, lage vuursche, hoge vuursche, soesterduinen, maar kan ook doorrijden naar het goois natuurreservaat en de Utrechtse Heuvelrug. Kan niet wachten. Mag ik hier ook meekletsen, ondanks dat ik eigenlijk ook stiekum een endurance ruiter ben?
Goeie regenjas aan en regenbroek en toch gaan? Vind het zelf ook niet leuk, maar als ik hier in België moet wachten op mooi weer, geraak ik nooit aan buitenrijden toe