Exclusieve buitenrit in Appelscha op 26 Februari 2012

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:45

dat eerste stuk door het bos was ook supergaaf zeg *\%/* , en mijn pony was superlief ;) Die bandjes waren echt handig ik dacht dat we wapperende lintjes kregen haha. Ik heb het helemaal niet koud gehad, alleen het laatste stukje in stap een beetje. Wel balen dat we niet langer in het zand bleven :\ , volgende x doen we dat wel iig <<) . Dat stukje water waar je doorheen kon was ook zooo gaaf :D , Lynn durfde eerst niet maar oplaatst er toch doorheen gelopen zoooo trots haha ;) .

Bij die tent met pauze waren leuke mensen, hielpen graag met Lynn vasthouden en met haar lopen :D hoorde ook dat die man met haar op de foto ging hihi := kan die foto vast niet ergens terugvinden. Laatste stuk heerlijk paar keer in rengalop geweest, oplaatst ging ze nog een versnelling hoger haha ze vloog naar voren echt supergaaf ik weet het zeker ik heb een TOPpony <3 *\%/*
En volgende keer komen we zeker weer te rijden *\%/*

Rajaniii

Re: Exclusieve buitenrit in Appelscha op 26 Februari 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:11

Waauw de foto's van mij en Saumur zijn zo mooi geworden! Écht super dat alle fotografen in de kou toch daar hebben gestaan!

Anique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:43

Weet iemand toevallig wie die vrouw met de roze jas aan was ?
en waar haar foto's staan ?

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:01

_l_amanda_l_ schreef:
-O- jammer dat ik jou niet gezien heb Andola! Heb nog wel ff met Marjolijn gebeld :D
Anique1 schreef:
Super leuke foto's amanda !
leuk dat ik er ook bij sta =)
waar komen de rest van je fotos ?

Dank :D Ik maak een mapje, deze: *klik* komt vanzelf meer bij...
Als jullie wat willen bestellen (groot, of afdrukken e.d.) kan dat via deze link! ;) (komt ook vanzelf meer bij)

Ik volg je updates, echt hele mooie foto's heb je gemaakt!!
Hoeveel foto's heb je ongeveer gemaakt?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:19

:o te veel. Dankje! :D Ben ze nu aan het uitzoeken/weggooien/bewerken... (ben op drie kwart nu)

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:20

wachten vol spaning

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:35

_l_amanda_l_ schreef:
:o te veel. Dankje! :D Ben ze nu aan het uitzoeken/weggooien/bewerken... (ben op drie kwart nu)

haha, nou super ik heb mezelf ook gespot!! nou moet ik nog kiezen welke foto's ik wil bestellen...moeilijk!! :o

edit; ook leuke foto van die fjord die er zonder ruiter vandoor ging, dat was een vriendin van mij :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:37

lovemaylo schreef:
_l_amanda_l_ schreef:

haha, nou super ik heb mezelf ook gespot!! nou moet ik nog kiezen welke foto's ik wil bestellen...moeilijk!! :o

edit; ook leuke foto van die fjord die er zonder ruiter vandoor ging, dat was een vriendin van mij :+

ik heb jou nog niet gespot :P ik zie ook maar 9 foto's
heb vanmiddag gaby nog gevraagd of de fjord ook was gefotograveerd :P

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:41

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:41

*\o/* hey taff, ik herken je paardje op je avatar :D
Afbeelding
Leuk borsttuig met al die dingetjes/belletjes! *D

lovemaylo schreef:

Ja, met dat meisje ben ik maar even meegelopen, die lag er ineens naast :(:) Gelukkig had 'n kennis van me de Fjordmans gauw gevangen en naar ons toegebracht :D Wel sneu, had ze speciaal nog een paard gehuurd, is het zo'n omdraai-monster :')

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:44

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:46

banketstaaf schreef:
Klasien schreef:
Wat slim!

Ooit hoop ik ook een keer aan zo'n rit mee te doen. (eerst lef kweken...)

(even off topic) Hee je woont in dorp verderop haha rijd je nooit in de zandpaden bij jullie daar? Mountsjegroppe?
kan je goed oefenen ;) gaan wij ook wel heen te rijden ;)

Ik moet bekennen dat de laatste keer Mountsjegroppe wel een maand of 10 geleden is... Door mijn gezondheid kwam het er even niet van, maar ik wil binnenkort wel weer eens heen ja! Waar woon jij dan?

Het lef hebben is niet vanwege de snelheid of de zandvlakte, maar vanwege de grote hoeveelheid paarden die er zijn. Dat zijn wij niet gewend ;)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:57

Klasien schreef:
Ik moet bekennen dat de laatste keer Mountsjegroppe wel een maand of 10 geleden is... Door mijn gezondheid kwam het er even niet van, maar ik wil binnenkort wel weer eens heen ja! Waar woon jij dan?

Het lef hebben is niet vanwege de snelheid of de zandvlakte, maar vanwege de grote hoeveelheid paarden die er zijn. Dat zijn wij niet gewend ;)

Ow zo wij waren er ook voor het eerst en hadden niet eens veel paarden gezien in zo'n groot gebied valt dat echt reuze mee ;) dus ik zou zeggen probeer het, tis echt superleuk :D Ik woon in Houtigehage en gaan geregelt es naar de zandpaden, zijn leuke paden daar ;)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:00

Wij hebben maar twee fotograven gezien die bij elkaar stonden, waren we wel langs gegaloppeert maar ze gingen gelijk daarna weer weg geen idee wie dat waren, volgens mij had een daarvan een rode jas aan.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:01

banketstaaf schreef:
Klasien schreef:

Ow zo wij waren er ook voor het eerst en hadden niet eens veel paarden gezien in zo'n groot gebied valt dat echt reuze mee ;) dus ik zou zeggen probeer het, tis echt superleuk :D Ik woon in Houtigehage en gaan geregelt es naar de zandpaden, zijn leuke paden daar ;)

Ja de Mountsjegroppe is leuk, verder is het weinig leuk buitenrijden hier hoor ;) Mijn paardje staat een paar km buiten het dorp, en ook nog aan de andere kant. Ik ga dus meestal langs de Waldwei.

Quinty66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:18

Laatst bijgewerkt door Quinty66 op 25-02-13 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:20

ja die had ik ook al gezien, er staat dat er meer foto's komen dus even afwachten ;)

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:36

wat is ze nog mooi en goed voor der 23 jaar
knutsel en futselwerk heb ik zelf gemaakt

LoveHorse15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:49

Jeeuh ook foto's van mij xD
en de volgende keer wil ik blijven zitten :o

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:02

_l_amanda_l_ schreef:
lovemaylo schreef:

Ja, met dat meisje ben ik maar even meegelopen, die lag er ineens naast :(:) Gelukkig had 'n kennis van me de Fjordmans gauw gevangen en naar ons toegebracht :D Wel sneu, had ze speciaal nog een paard gehuurd, is het zo'n omdraai-monster :')

ja klopt gelukkig was ze gauw weer terug, we zijn daarna in een rustige stap de zandvlakte weer af gegaan

DPTomboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:03

Super leuk! ik heb mezelf ook ontdekt :)

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:19

_l_amanda_l_ schreef:
unihorses schreef:
ik heb jou nog niet gespot :P ik zie ook maar 9 foto's

Dan kijk je in de verkeerde map :D In deze staan de meesten (bestelbare) ;)

Amanda, jij hebt ook hele mooie foto's gemaakt!! <3 Ik heb mezelf ook ontdekt. Prachtig!!

Ik vond ook nog een hele mooie foto bij die van Meijco. <3

DPTomboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:45

Ik heb alle foto's van Tinie van der Heide via de mail gekregen, alle foto's zonder naam door de foto. ik meldt het hier even mochten er mensen zijn die graaf foto's van deze fotograaf willen

Anique1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 08:14

DPTomboy schreef:
Ik heb alle foto's van Tinie van der Heide via de mail gekregen, alle foto's zonder naam door de foto. ik meldt het hier even mochten er mensen zijn die graaf foto's van deze fotograaf willen

Ik zou ze wel graag willen , heb je even een berichtje gestuurd .

DPTomboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 09:21

Anique1 schreef:
DPTomboy schreef:

Ik zou ze wel graag willen , heb je even een berichtje gestuurd .

Ik heb ze gestuurd