Ik heb hem wel gezien! Toen dacht ik: heeee, bekende oortjes!
Ik ben al een hele poos niet meer actief geweest hier. Lees nog steeds mee hoor. Ik kan momenteel even niet rijden, want mijn zadel ligt bij de zadelmaker
justkid
Geplaatst: 15-05-20 19:52
Elsie heeft haar eerste 10km rit gemaakt ze wilde zo graag zo hard galopperen maar daarna was ze moe en moest ze nog een heel eind Ze was wel beter te hanteren later. Ik ga haar omdopen tot Spitfire. En een rem installeren of een parachute
Daihyo
Geplaatst: 15-05-20 20:28
Ankers
scooby09
Geplaatst: 15-05-20 20:52
Hahaha beetje extra ballast er aan...
Haha wat leuk zo bij RTL...Blijft ook super leuk oren foto`s.
Vandaag klein ommetje gemaakt 12 km Had de hele week er niet op gezeten was moe. Maar nu toch even even rijden...Gras buikje
Zo, mijn rit van vanavond vergeet ik niet snel... Allereerst al heel erg veel wild gespot. Ik denk zo tegen de 40 grote zwijnen en minstens zoveel kleine gestreepte biggetjes. 5 reeën en een hert. En wat hooglanders in de verte.
En toen was ik 't gebied van de hooglanders al uit en kwam ik toch ineens nog een grote Stier tegen!
Ga maar eens op vrijdagavond een boswachter bereiken...
Uiteindelijk had het dier denk ik door dat ik 'm wilde helpen, hij kwam soort van naar ons toe. Opdrijven lukte aanvankelijk niet, maar rustig voor m uit richting het hek stappen maakte dat hij al grazend met ons mee kwam. Toen we echt in het zicht van het hek waren heb ik dat wagenwijd opengezet en toen kon ik hem wel een soort van opdrijven terug het goede gebied in en het hek weer sluiten.
Het opdrijven heb ik gefilmd, koeienclinic in het wild!. The real cowgirl
Roosyes
Geplaatst: 15-05-20 22:30
Wauw dat is wel stoer zo helemaal alleen! Ik ben heel wat gewend maar had dan denk ik wel even moeten slikken hoor...
Het scheelt dat Elmo gek is op die hooglanders en eigenlijk altijd wel naar ze toe wil.
Hij is er absoluut niet bang voor. En de stier leek toch wel door te hebben dat ik 'm wilde helpen denk ik.
Filmpje zal ik kijken of ik dat kan uploaden, maar dat wordt morgen.
Petrichor
Geplaatst: 15-05-20 23:01
Hoi allemaal,
Ik zou ook graag met jullie mee doen!
Op dit moment probeer ik mijn buitenrit angst (ik moet eerst over de openbare weg) onder controle te krijgen, dus ik maak nu nog veel kleine buitenritten rondom huis maar het is de bedoeling dat ik straks echt eindelijk grote ritten ga maken.
scooby09
Geplaatst: 16-05-20 08:45
Zag je fimpje op Facebook staan Marije echt heel leuk om te zien. Had iemand dus de hekken open laten staan.. Anders kan zo`n dier er niet buiten komen.
Moet ik ook nog steeds nummer van de bos wachter op slaan voor het geval dat er wat gebeurt.
Hier gisteren eerste ritje van de week gemaakt 11 km gedaan rustig aan na een drukke werkweek. Zo weer op stap de dame haar grasbuik beetje in de perken proberen te houden.
Anoniem
Geplaatst: 16-05-20 09:17
Ik heb voor morgen een ritje op de planning staan helaas zal ik wel de zomer alleen door moeten, mijn rijmaatje is van haar paard gevallen en de landing was niet bepaald goed te noemen. Gezien de breuken is die een paar maanden out Heb mezelf wel een schop onder de kont gegeven. Komende week 2x les geboekt (dinsdag en vrijdag). De clublessen starten ook weer op, die ga ik ook beginnen meepikken als het lukt qua timing en dan tussendoor rondjes in het veld en nieuwe paden gaan ontdekken
De ronde van 18km op ruiterroute moet ik voorlopig nog niet doen. Knollemans staat beetje vet en uit conditie en de rustplekken zijn nog gesloten. Maar zou tegen einde zomer wel ver genoeg willen staan om ook die van 30km eens te proberen.
Kwam ook koeien tegen iets minder cool wel dan Marije d’r verhaal 30 kilometers Drents Friese wold
paddraigh
Geplaatst: 17-05-20 18:45
leuk die koeien!! vind ze toch wel spannend om op buitenrut tegen te komen zonder hek..
Gisteren weer in kibbelveen wezen rijden, met een vriendin afgesproken op de parkeerplaats (doen we vaker) Genieten kwekkkerdekwek
Anoniem
Geplaatst: 17-05-20 19:50
Vandaag ook bijna 12km weer op de teller gezet maar endomondo wil even niet meewerken. Was koppen lopen op de veldwegen, alsof Corona een fabel was uit lang vervlogen tijden.
Anoniem
Geplaatst: 18-05-20 11:06
Ik krijg Garmin connect en endomondo niet meer gekoppeld De overdracht was al een hele tijd gedoe, nu nieuwe telefoon maar nu lukt de link helemaal niet meer. Zodra ik Garmin kies om te verbinden/delen in endomondo krijg ik een gewoon blanco schermpje met groene balk bovenaan. Baal hier best wel van. App is al van telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Desnoods doe ik dat ook een keer met de app van Garmin maar die doet de overdracht tussen horloge en telefoon wel gewoon prima.
Ik had dat laatst met Polar, super irritant. Inderdaad beide apps verwijderd maar het hielp niks. Misschien even een dag wachten? Endomondo heeft de laatste tijd vaker van die hikjes.
Polar kreeg ik toen met pijn en moeite ineens weer gekoppeld maar toen werden mijn gereden ritten niet naar Endomondo verstuurd. Heel kak. Dat laatste lukte mij uiteindelijk door de activiteit te veranderen in hardlopen en weer terug naar paardrijden, toen lukte het ineens wel.
Ik wou net zeggen, ik vind dat endomondo het de laatste weken sowieso slecht doet eigenlijk.
Anoniem
Geplaatst: 18-05-20 11:20
Er wordt algemeen niks overgedragen, had ik met oude telefoon ook al. Ik registreer alles via uurwerk als hardlopen. Eens in endomondo zet ik het om naar paardrijden. Alleen krijg ik het dus niet eens overgedragen
paddraigh
Geplaatst: 18-05-20 13:34
Ik heb nog geen last gehad. Heb een tomtom spark3 horloge die link ik 1x in zoveel tijd even aan mijn pc en dan laad ie alles bij... Enigste werkje is dat ik alles handmatig naar paardrijden moet zetten...
Was heerlijk ritje met die wind! Kan wel tegen het ongedierte straks aanzien.. brrrr
Endomondo doet het hier wel goed gelukkig, maar hoor van meer mensen die problemen hebben Ik ga vanavond weer een rondje wildspotten. Hoop ik
Anoniem
Geplaatst: 18-05-20 18:41
Ik heb intussen de support gemaild. Nadat ik op verbinden heb geklikt gaat hij wel een pagina verder, maar ik krijg gewoon de tekst etc niet te zien. En kan bijgevolg ook niet inloggen.
Tot dat euvel is opgelost ga ik maar weer tracken met de app zelf.
Endomondo doet laatste tijd wel vaak moeizaam. Maar gelukkig trackt die hier nog wel. Hier wel beetje pech met de pony's. De ene bouwen we wel op, maar andere staat volledig stil
Ik heb een kleuterpaard met de concentratie van een garnaal en enorm enthousiast, Dus als we buiten gaan rijden wil ze hard en lekker galopperen en hard. Ik krijg haar maar met moeite weer terug dus heb ik zaterdag een les gehad in "hoe zorg ik dat ik in contact blijf met mijn paard en dat ze bij me blijft" Dat hebben we vandaag geoefend in het bos. ze kan het ongeveer 20 meter en dan wil ze weer lekker hard dus we hebben heel veel geoefend t is zo'n lekker ding.