Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:59

Foto's <3
Heel mooi zo met die sneeuw :j
En natuurlijk is het strand ook heel mooi :Y) :))

NienkeV1994

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:21

Fijne ritten weer zo te zien!

Die van mij heeft ook ijzers, dat was de vorige keer zo'n gedoe met die sneeuw :( Vandaag viel het gelukkig nog wel mee omdat de sneeuw toch wat minder ijzig is ofzo

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:38

Wat ziet het er allemaal leuk uit!!
Sneeuwrondjes zijn altijd zo leuk, maar ik vind het toch altijd een beetje eng.

hier gister weer een rondje gedaan, nu tijdelijk even goed door trainen met Dressuur, want ik wil toch dit jaar nog starten :o

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 23:48

Afbeelding

Heerlijk Ritje zonder zadel <3

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 08:08

Afbeelding

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:33

Hier is de sneeuw nog steeds niet weg.. :( zou vanmorgen op de postbank gaan rijden maar dat ging helaas ook niet door.
Hopelijk morgen een langere rit.
Net wel even een rondje gefietst met paard op de fietspaden die zijn gelukkig mooi schoon

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:51

Nog even een paar vraagjes;

Volgens mij kun je een route delen, en dan die vervolgens rijden.
Hoe doe je dat met een eigen route? b.v ik heb een endurance wedstrijd gereden en die route wil ik nogmaals rijden, hoe doe ik dat?

en dan nog een vraagje is endomondo ook in het nederlands? bij mij is alles Engels kan ik dat ergens wijzigen? op m'n mobiel is ie wel Nederlands maar op m'n laptop niet

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:48

Mooie sneeuwplaatjes! Ik heb gister en vandaag door de sneeuw gewandeld. Gister helaas wat minder fijn, ze waren bij een paar boerderijen verderop bezig met sneeuwschuifmachines, dat was wel erg spannend, dus had een springend, steigerend, dribbelend paard naast me. Dan zijn ze ineens toch wel erg groot... Vandaag terug gelopen naar de sneeuwschuifplek en toen was ze gelukkig weer heel braaf!

Nog een fotootje van gister voor het sneeuwschuifdrama:
Afbeelding

Sanowa, als je naar de route gaat die je graag wil rijden, klik dan op 'more options' en vervolgens 'link to route'. Dan kan je hem als een openbare route opslaan en is hij terug te vinden onder routes bovenaan je scherm. Als je dan in de app selecteert dat je een bestaande route wil rijden ipv standaard training, trackt hij de route voor je als het goed is. En endomondo is op mijn laptop ook in het Engels, zou niet weten of en waar je dat kan veranderen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:54

Net weer een stapritje van zo'n 7 km gemaakt, eens een ander rondje. Gelukkig geen last van de sneeuw gehad, wel van zo'n "deksel" waar een dood dier onder lag, dat vonden de paarden toch niet echt chill (terwijl de mijne normaal gesproken nergens bang van is), maar ja is te begrijpen natuurlijk :j

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:57

Ja die dingen zijn inderdaad niet zo leuk om langs te lopen, vind het zelf ook al een naar idee dat daar een dier (die je soms ook nog kent) onder ligt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:01

Hiernook een ritje gedaan.

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:01

Wel leuk die sneeuw plaatjes! :D
maar ben blij dat wij dat niet hebben.
Gisteren een rondje van ongeveer 14 kilometer gemaakt :)

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:24

bedankt Chouchou!
tis gelukt

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:39

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 23:08

Jeeeeej! Ik ben van de 0km af...
Vandaag eindelijk weer een ritje na mijn zwangerschap. Nu rustig de afstanden weer opbouwen... Is wel passen en meten met een baby van 7 weken, maar hoop 2x per week naar buiten te kunnen en de rest in de avond uurtjes in de bak opbouwen. En als het straks weer licht is, kan ik lekker 's avonds op pad als papa thuis is.

Maar voor vandaag een heerlijk gevoel weer samen met mijn blonde binky oppad te zijn geweest!
Afbeelding

Afbeelding

Mooie sneeuwplaatjes, maar blij dat hier niets gevallen is. Vind het altijd zo'n gedoe, zeker als t aangereden is en een ijsbaan wordt. Wonen aan een dijk waar niet gestrooid wordt, dus dan kun je ook echt niets.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:17

cindyrella gefeliciteerd Y)(^)

en wat een mooie foto met mooi weer!
heerlijk dat je weer kunt rijden

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:22

Cindyrella gefeliciteerd! Wat een vrolijk paardje heb jij :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:57

Vanochtend met Sanne en d'r Diva en ik op m'n fjordenvriendje nog even lekker op pad geweest. Goed droog gehouden en lekker gereden. Blij dat we toen zijn gegaan, want rond 13u is het hier gaan regenen en dat is nog steeds niet gestopt.... ;(
Hier ons rondje:
Afbeelding

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:53

Jaan81 schreef:
Vanochtend met Sanne en d'r Diva en ik op m'n fjordenvriendje nog even lekker op pad geweest. Goed droog gehouden en lekker gereden. Blij dat we toen zijn gegaan, want rond 13u is het hier gaan regenen en dat is nog steeds niet gestopt.... ;(
Hier ons rondje:
[ Afbeelding ]

Was een lekker rondje! En wat zijn ze toch cute met elkaar :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:46

Weet iemand of ik ook een route kan aanpassen? heb gister gereden maar hij heeft niet alles meegepakt.. of moet ik dan een nieuwe workout maken? want weet niet hoeveel km het was, was de eerste keer dat ik die route reed.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:51

Nee die functie bestaat helaas niet, zou wel erg handig zijn als die ooit nog eens zou komen! Als je had geweten hoeveel km het was, had je het aantal km handmatig kunnen aanpassen, maar nu zul je het helemaal opnieuw moeten intekenen als je het precies wil weten.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 23:54

Ah jammer. Dan ga ik hem opnieuw intekenen. Weet de route namelijk wel, maar niet hoeveel km het was.
Edit, nadat ik hem ingetekend heb kloppen de km's toch. geen idee hoe, de route klopt niet helemaal maar ach,dan zal t wel goed zijn :')
Dan verwijder ik die nieuwe maar weer haha

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:30

SuperAssie schreef:
Weet iemand of ik ook een route kan aanpassen? heb gister gereden maar hij heeft niet alles meegepakt.. of moet ik dan een nieuwe workout maken? want weet niet hoeveel km het was, was de eerste keer dat ik die route reed.

Dat heb ik ook gehad ja.
Dat is heel jammer.

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:21

Vanochtend hel stoer en rondje gereden in de sneeuw/hagel en regen. :brr:
We hebben maar lekker door gereden zodat we het niet te koud zouden krijgen. Dus bijna 14 km in 1 en een half uur. Super tevreden.

Nu hopen dat er geen sneeuwprut komt dan kunnen we zondag nog een rondje maken. Anders komen we nooit aan ons kilometers.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:04

Buienradar gaf aan dat het vanochtend redelijk droog zou zijn, dus ben vroeg naar stal gegaan om een ritje te maken! Om kwart voor 10 waren we al onderweg, da's best vroeg voor ons doen :)

Afbeelding

We begonnen met een heerlijk zonnetje, dat toch al snel werd vervangen door een klein regenbuitje en bewolking. Maar het was maar een klein buitje, dus niet zo erg. En toen ging het hagelen, ook een klein buitje, was snel over, dus gewoon lekker doorgereden. Mooi ons rondje afgemaakt met de wisselende weersomstandigheden van kleine buitjes van regen, hagel en af en toe een beetje zon. En toen waren we bijna weer terug bij stal, barstte toch een harde hagelbui los! Bedacht me iets te laat dat ik dat ook kon filmen, dus het is al wat gekalmeerd op het filmpje, maar het geeft toch een idee :D