Ziek zijn vraagt ook veel van je conditie.
Emori: die laatste 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Het stomme is dus, dat toen ik ziek was, ik me eigenlijk helemaal niet zo ziek voelde.
Ik bleef meer uit voorzorg thuis omdat ik hoestte en dat dat dus moest volgens de richtlijnen.
Maar stiekem ben ik echt wel zieker geweest dan ik doorhad, dat merk ik vooral nu dus, nu ik niet meer ziek ben, maar na een dag wat leuks doen steevast een dag op rust mag...
Roosyes schreef:Marije_jiplover schreef:Het stomme is dus, dat toen ik ziek was, ik me eigenlijk helemaal niet zo ziek voelde.
Ik bleef meer uit voorzorg thuis omdat ik hoestte en dat dat dus moest volgens de richtlijnen.
Maar stiekem ben ik echt wel zieker geweest dan ik doorhad, dat merk ik vooral nu dus, nu ik niet meer ziek ben, maar na een dag wat leuks doen steevast een dag op rust mag...
Dit heb ik precies zo gehad, alleen heel aan het begin/ eind feb begin maart. Ben echt nog wel een poosje flink moe geweest! Langzaam maar zeker gaat dat wel vooruit. Nu alleen nog een gek kuchje zo af en toe.
Hier morgen weer rijden, en dan proberen nog even wat km's te maken voor het dazen seizoen begint.
Exit: bij mij doet endomindo ook moeilijk. Nieuwe trainingen blijven ook licht grijs staan en zijn dan niet terug te kijken. Pas na een paar dagen.
We zijn ook verhuisd begin maart, is er toevallig iemand die in de buurt woont van Asten en het na corona leuk vind om samen te rijden? Of mij wat gebieden in de buurt wil laten zien of tips om te gaan rijden?
aniek1985 schreef:Ja, Ik heb een vriendenverzoek gestuurd al een tijdje terug en ook 2 pb's naar de ts van dit topic, maar geen reactie helaas. Dus dacht misschien regelt iemand anders het nu, omdat het topic al wat ouder is.