Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:49

Marije :(:)
Ziek zijn vraagt ook veel van je conditie.

Emori: die laatste 2 <3

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:59

Het stomme is dus, dat toen ik ziek was, ik me eigenlijk helemaal niet zo ziek voelde.
Ik bleef meer uit voorzorg thuis omdat ik hoestte en dat dat dus moest volgens de richtlijnen.

Maar stiekem ben ik echt wel zieker geweest dan ik doorhad, dat merk ik vooral nu dus, nu ik niet meer ziek ben, maar na een dag wat leuks doen steevast een dag op rust mag...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:10

Ja maar je lijf is toch hard aan het werk geweest tegen het virus :j

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:24

Marije_jiplover schreef:
Het stomme is dus, dat toen ik ziek was, ik me eigenlijk helemaal niet zo ziek voelde.
Ik bleef meer uit voorzorg thuis omdat ik hoestte en dat dat dus moest volgens de richtlijnen.

Maar stiekem ben ik echt wel zieker geweest dan ik doorhad, dat merk ik vooral nu dus, nu ik niet meer ziek ben, maar na een dag wat leuks doen steevast een dag op rust mag...

Dit heb ik precies zo gehad, alleen heel aan het begin/ eind feb begin maart. Ben echt nog wel een poosje flink moe geweest! Langzaam maar zeker gaat dat wel vooruit :). Nu alleen nog een gek kuchje zo af en toe.

Hier morgen weer rijden, en dan proberen nog even wat km's te maken voor het dazen seizoen begint.

Exit: bij mij doet endomindo ook moeilijk. Nieuwe trainingen blijven ook licht grijs staan en zijn dan niet terug te kijken. Pas na een paar dagen.

We zijn ook verhuisd begin maart, is er toevallig iemand die in de buurt woont van Asten en het na corona leuk vind om samen te rijden? Of mij wat gebieden in de buurt wil laten zien of tips om te gaan rijden? :)
Laatst bijgewerkt door Roosyes op 03-05-20 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:28

Zolang je thuis bent vraag je niet zoveel van je lijf, nu je weer buitenkomt wel weer. En dat moet weer opgebouwd worden.

Hier bezig geweest met alles wat we gister besproken hebben in e les. Ik merk dat ik het beter onthoud en toepas als ik gelijk de dag erna in mijn eentje ga peuteren.

Misschien dinsdag wel weer een bosritje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:39

Roosyes schreef:
Marije_jiplover schreef:

Dit heb ik precies zo gehad, alleen heel aan het begin/ eind feb begin maart. Ben echt nog wel een poosje flink moe geweest! Langzaam maar zeker gaat dat wel vooruit :). Nu alleen nog een gek kuchje zo af en toe.

Hier morgen weer rijden, en dan proberen nog even wat km's te maken voor het dazen seizoen begint.

Exit: bij mij doet endomindo ook moeilijk. Nieuwe trainingen blijven ook licht grijs staan en zijn dan niet terug te kijken. Pas na een paar dagen.

We zijn ook verhuisd begin maart, is er toevallig iemand die in de buurt woont van Asten en het na corona leuk vind om samen te rijden? Of mij wat gebieden in de buurt wil laten zien of tips om te gaan rijden? :)

Ik woon in omgeving helden Panningen, je bent na corona van harte welkom om hier eens mee op rit te gaan :)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:19

Mooie foto's weer, wij gingen ook weer een rondje maar die ben ik vergeten op te nemen :roll: maar ik ben op touwhalster naar buiten gegaan, niet alle stukken, ik had het hoofdstel ook mee maar ze was erg braaf en stopte al mooi op zit ipv op teugel.
Ik heb een speciaal paardje <3

Goh ik lees jullie Corvid-19 verhaal, dat is echt wel heftig moet ik zeggen, gun jezelf de tijd hoor. :(:)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:23

Hier wederom uitvallende gps. Tijd getrackt, afstand niet. Toch kijken of het niet aan instellingen telefoon ligt ofzo. Had de app er al afgegooid en nieuw geïnstalleerd. Maar nee..

Wel heerlijk ritje gedaan

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:28

<3 heerlijk.
Ik hoop dat ik dat landschap nog mag zien dit jaar ;)

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:36

Ah prachtig ik hoop ook dat ik nog zoiets ga zien dit jaar..

Ik track met horloge die stuurt naar Endomondo dat gaat eigenlijk altijd goed..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:50

Heerlijk!
Wij hebben vanavond het laatste uurtje licht gepakt. Even wildspotten :D
Prachtig hert met enorm gewei gezien! Geen foto, want te ver weg. Maar machtig zeg!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:54

Mijn endomondo stopt er ook steeds mee! Trackt 10 minuten en dan valt die uit..

Ik ga straks even de OP lezen en me aanmelden denk ik. Leuk om bij te houden!

Ik heb een 15 jarige KWPN ruin, ontzettend watje en voordat die bij mij kwam nauwelijks buiten gereden. Ik rij graag buiten en na 3 jaar komen er gelukkig steeds meer paden waar hij ook echt durft te gaan en galopperen. Nu breiden we langzaam onze rondjes uit (samen met bijrijdster, 1 op de fiets biedt houvast haha). Alvast een oortjes foto van ons:

Afbeelding

Daiyho die eerste foto.. Wauw <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:42

Wil gewoon even laten weten dat ik nog mee kijk en nog steeds geniet van jullie heerlijke oortjesfoto's en de landschappen <3 Zeker blijven posten!

Zelf nog niet teveel kilometers gemaakt dit jaar, of deze hele bokaal tot nu toe (zit aan 12.5 km zag ik net, gok dat dit wandelingen zijn :') ) maar ik hoop later dit jaar of volgend jaar toch weer wat te kunnen gaan doen. Op dit moment is een behandeling gestart vanwege de allergieën van pony dus als we geluk hebben en dit werkt dan kunnen we misschien weer onbezorgd naar buiten. Ik hoop hiervoor op volgend jaar, voor dit jaar is het denk ik al te laat, maar we zien het wel.

Dus daarom: blijven posten, want ik zie graag landschappen en ik zie op dit moment helemaal niks :')

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:10

Mooie foto's komen er weer voorbij :j

Even een vraagje, via wie kan je je aanmelden om bij jullie groep in Endomundo te komen?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:19

Er staat een link in de OP :)

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:21

Ja, Ik heb een vriendenverzoek gestuurd al een tijdje terug en ook 2 pb's naar de ts van dit topic, maar geen reactie helaas. Dus dacht misschien regelt iemand anders het nu, omdat het topic al wat ouder is.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:23

Oh zo. Nee volgens mij kan het alleen via TS. Voor zover ik weet tenminste.
Leuk dat je er bij komt. Zie op FB hele mooie foto’s voorbij komen :D

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:09

Wij zijn ook weer terug. In September zijn we uit geval door een checkligament blessure na een vreselijk val op een glade houten brug. Nu zijn we sinds 1 april weer aan het opbouwen en het gaat gelukkig erg goed. *\o/*

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:10

aniek1985 schreef:
Ja, Ik heb een vriendenverzoek gestuurd al een tijdje terug en ook 2 pb's naar de ts van dit topic, maar geen reactie helaas. Dus dacht misschien regelt iemand anders het nu, omdat het topic al wat ouder is.

nee, TS voegt eens in de zoveel tijd iedereen toe, dus kan wat langer duren

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:25

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Weer 15 km in, om en rond Franeker

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:40

Aniek: alles wat je van augustus hebt gereden, wordt straks wel gewoon in de challenge meegeteld. Dus niet vanaf wanneer je wordt toegevoegd

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:01

Ah top, helemaal goed. Dan wacht ik het af :D

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 16:50

Afbeelding

Vandaag had ik volgers := . De vos bleef strak tussende 2 fjorden in lopen en ‘zijn eigen’ fjord werd vakkundig aan de kant gestuurd. Geen gesjans met vreemden >;) ~~}> . Vandaag 11 km gedaan. Eindelijk weer een beetje op pad. Zowel Cajra als ik hebbeneen bewogen jaar achter de rug. Nu zo langzamerhand weer naar de leuke ritten. Het weer werkt in ieder geval mee.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:07

Ik heb vandaag voor het eerst een rondje alleen met Elsie gereden. Ik heb haar ong 6 weken. Ze is bijna 4. Ik ben zó blij met haar. Ze kijkt overal naar en is nergens van onder de indruk. Als ze schrikt wordt ze nog kleiner en daarna loopt ze net zo relaxed weer door. Ik heb het grootste gedeelte met snaffle ( trens) gereden en het laatste gedeelte op touwhalster. Ze loopt graag en wil graag galopperen en niet zo graag weer langzamer. Dus daar moeten we nog wat aan werken. Ik zit op een enorme roze wolk. *\o/*
.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 17:32

Heerlijk justkid! Genieten!

Fabster _O-

Emori, die 2e foto is geweldig!