Ja ik heb nog een heerlijk ritje kunnen maken gisterenavond! En droog gehouden. Vasndaag of morgen (ligt even aan het weer van vanavond) gaan we bakwerk doen.
Komend weekend zou het goed weer worden! Helaas geen tijd om het bos in te gaan, zaterdag housewarming en verjaardag en zondag is er weer een mountainbike tour door het bos
Het wordt heerlijk weer dit weekend. Ik hoop dat het dan niet al te druk gaat worden in Renesse want dan willen wij het strand onveilig gaan maken met een paar mensen.
Ik lees heel de tijd mee maar geen tijd om wat te posten haha School gaat nu een beetje voor de paarden, maar er blijft nog genoeg tijd over, alleen nu even geen tijd meer voor lange wandelingen... Denk dat het zaterdag maar weer eens tijd wordt..
Smurf heeft nog even rust, misschien vanavond even wandelen en dan volgende week misschien weer eens erop stappen... Of het weekend erna maar eens kijken
Gisteren heerlijk gereden, al had madam er zin in. Had er de handen aan vol. Konden niet vol uit gaan daar er vele stukken er nat waren. En aangezien Nelleke er lomp is wat dat betreft . We hebben het droog gehouden en lekker genoten. Helaas hier geen strand aanwezig.
Gaat gelukkig alweer stukke beter, maar nog niet goed genoeg om weer op het paard te gaan zitten. Die fout heb ik eerder gemaakt en toen liep ik er nog een maand langer mee
Woehoe *trots* pony heeft net zonder begeleiding (op de fiets) een ritje door de woonwijk gemaakt... Was zijn idee en ik was benieuwd waar het op uit zou lopen... Afgelopen weekend ook al voor het eerst zonder begeleiding naar het bos, we gaan goed!
Ik ga dit weekend Jack nog eens zadelen en gaan rijden . Zadel is net zoals mij bij jou Marcella is nipt maar eenmaal ingereden gaat dat er mooi op liggen (mijne ligt al veel mooier nu na enkele ritten).
Over 8 uur weer naar huis (vliegtuig), hopelijk dat ik dan zondag weer thuis ben en genoeg hersteld ben voor een buitenrit, anders haal ik alleen [naam] op uit de wei.
Wijslander
Geplaatst: 21-09-13 14:20
Thanks kinel
Hehe, net geshopt bij Divoza... Altijd leuk! En een superfijne regenjas gekocht om mee te rijden, nu zijn er geen excuses meer om voorlopig lekker door te trainen.