Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne96

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:21

gisteren een rondje van 22 kilometer met een stalgenootje, heerlijk met het zonnetje op het strand!
Vandaag samen met Janneke een rondje gedaan van 12 kilometer! Was koud maar wel erg lekker!!
Nu krijgt ze morgen lekker vrij en mag ze dinsdag weer in de bak aan de slag :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:23

Ik vandaag ook heerlijk rondje gereden. Het was vies grijs miezerig weer, maar na 1,5 week was het heerlijk om weer te kunnen rijden.

Klein staprondje van 5,5 km. Geen leuke paadjes. Maar wel even rust en lekker uitwaaien. En supertrots dat ze het nog steeds zo goed volhoudt!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:32

Bij ons viel het erg mee met de kou, had alleen koude tenen haha. Voor het eerst in weken weer een fatsoenlijke rit gemaakt, al heeft endomondo de helft niet gemeten voor de verandering :\ Volgens Endomondo 5,5 km maar volgens mij was het wel een km of 8.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:35

Afbeelding

En super charmante foto van vandaag. M'n vriend gaat vaak mee en dan ook stukje erop. Hij heeft nu zelf cap gekocht, want mijne is hem wat te klein. Moesten we ff showen ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:39

Hier gister een rondje van 10km met Tycho gereden en vandaag dus samen met Sanne op pad geweest. Jammer dat t op strand net ging regenen, maar wel echt twee heul fijne ritten dit weekend! :j +:)+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:02

Ik ben vanmorgen ook op pad geweest. 17,4 kilometer gedaan. We staan nu op plaats 70.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:30

Ik heb mezelf uit de bokkersbokaal verwijderd, ik doe aan nog een sport, welke nu even belangrijker is. Dus het paardrijden komt het komende half jaar op een laag pitje. (Lees alleen 2 a 3x lessen per week)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:19

Vanochtend ornd half 11 op pad gegaan met t fjordenvriendje en een stalgenootje. We wilden eerder gaan, maar toen was t nog best glad en rond half 11 kwam de zon tevoorschijn, dus op pad gegaan. Expres de wegen genomen die gestrooid waren. Waren nog geen kwartier onderweg toen paard van stalgenoot schrok van een achteropkomend busje met rammelend karretje. Hij schoot er een paar passen vandoor, maar toen ze hem weer terug had (al na paar galopsprongen) en hem om wilde draaien, gleed hij uit en belandden ze samen op het asfalt :oo Paard over de zeik en los op de weg, maar bleef staan gelukkig, dus stalgenootje kon m zo weer pakken.
Zij er weer op even later en wij onze weg vervolgen. Vijf minuten later komt daar de duobak-leger, dus wij even een erf op. Gaat t fjordenvriendje daar staan poepen! Ik er dus af en dat op gaan ruimen. Toen er weer op en verder gereden. Na tijdje ging de knie van mn stalgenootje echt wel heel erg pijn doen, dus besloten kortste weg naar huis te rijden.
Ineens alles potdicht van de mist! De kortste weg is ook de drukste weg en aangezien je amper nog wat zag, maar omgedraaid en zelfde weg teruggegaan....

Wat een ritje.... 45min weggeweest en maar 3,15km gereden.... Pfffff!

Maar gelukkig alleen dikke knie met een schaafwond en nat pak (ze viel precies in een plas) en paard had niets.
We hebben maar ff lekker theetje gepakt erna.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:46

Afbeelding

Afbeelding

Heerlijk ritje vanochtendd :)

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:58

Dag allemaal, wat leuk om jullie foto's en kaartjes van de buitenritten te zien! Ik maak zelf ik gebruik van endomondo voor het buiten rijden. Altijd leuk om terug te kijken en erg handig om niet al te vaak te verdwalen ;). Ik doe graag mee! Mag dat?

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:43

Hier al een tijdje geen km te paard kunnen maken helaas, veelste druk met school overdag dus elke keer maar s'avonds in de bak rijden.

Ik ga wel goed in de fit te paard challenge sta nu 19e maar het is een hele sprong naar de 18e plaats zag ik net :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 09:20

AniqueN schreef:
Dag allemaal, wat leuk om jullie foto's en kaartjes van de buitenritten te zien! Ik maak zelf ik gebruik van endomondo voor het buiten rijden. Altijd leuk om terug te kijken en erg handig om niet al te vaak te verdwalen ;). Ik doe graag mee! Mag dat?

Als je even een PB naar de TS stuurt met je endomondo naam, dan kan ze je toevoegen aan de challenge!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 12:51

Komt er nog een nieuwe fit te paard challenge??

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:17

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:20

Thanks, direct aangemeld! Is mij geheel ontgaan ;)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:35

Ik heb mij ook weer aangemeld :D

Vergeet alleen altijd om mijn wandelingen in Endomondo te tracken. Paardrijden wel altijd netjes.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:42

heb mij ook aangemeld. lijkt me erg leuk

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:44

Oh, ga me gelijk ook voor die weer aanmelden!

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 13:51

Ik heb me ook aangemeld, misschien dat ik wat actiever wordt, buiten het paardrijden om.

Is er ook een topic van ?

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:50

linoleum schreef:
AniqueN schreef:

Als je even een PB naar de TS stuurt met je endomondo naam, dan kan ze je toevoegen aan de challenge!

Bedankt! Gelukkig nu ook weer goed weer om bosritten te maken, hoop snel onze kmters te delen in de challenge!

Heb me ook maar direct voor de "fit te paard" challenge aangemeld, op dat gebied kan ik zeker wat motivatie gebruiken ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:40

Van het fit te paard is geen topic volgens mij.

Ik heb net lekker met Tycho z'n therapeutische rondje Frans gereden. Was heerlijk!!! Zelfs jog lekker zonnetje erbij, me like!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:50

Hier even een kleine vakantie voor mijn paard, ben t/m vrijdag zelf te druk met mijn studie en woensdag komt de osteopaat om alles even te controleren, daarna waarschijnlijk een week (actieve) rust voor haar met alleen wandelen en wat longeren. Net nu het zulk lekker rijweer is :( Nouja, daarna kunnen we er in ieder geval weer even tegenaan!

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:56

Oeps, ik was helemaal vergeten de link van de nieuwe fit te paard challenge hier te plaatsen. Excuses. Bedankt voor het plaatsen iEmmaaa! :)

Er is inderdaad geen topic van, maar als er behoefte aan is kan ik die natuurlijk wel openen ;)

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:16

Ik wou me net aanmelden bij de fit te paard challenge, maar dat lukt me niet...
Kan jij me misschien toevoegen? Op Endomondo ben ik gewoon Iris Lavigne :)

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:27

Maaiike94 schreef:
Oeps, ik was helemaal vergeten de link van de nieuwe fit te paard challenge hier te plaatsen. Excuses. Bedankt voor het plaatsen iEmmaaa! :)

Er is inderdaad geen topic van, maar als er behoefte aan is kan ik die natuurlijk wel openen ;)

Graag gedaan haha

Een extra topic lijkt me altijd gezellig! En ook weer goed om mekaar te motiveren sportief te blijven natuurlijk (kan ik altijd wel gebruiken :o ) haha