ik had zoals eigenlijk niet anders kon wel regen. 3 km voor de finish nog een hoosbui op ons dak gekregen...
Toch nog even de snelheid zelf uitgerekend maar idd klopte het niet. Kwam uit op 13,8 in de eerste ronde, 13,6 in de tweede en 15,1 in de derde! nog steeds erg netjes vind ik!
Ik heb vandaag 2 rondjes gemaakt eerst met Haf Speedy en daarna met Yentle ... beide heerlijke ritjes ! Speedy is wat voorwaartser en wat frisser maar hartstikke braaf. Yentle heeft wat meer tijd nodig om op te warmen maar ondanks dat heerlijke stukken gedraaft. Kortom een hele zondagmiddag paardrijden
Deze week zal er weer weinig gereden worden door privè omstandigheden...
Rais
Geplaatst: 15-09-13 22:33
@snadrem, fijn dat je gelukkig weinig over hebt gehouden aan je val.
@DC, geniet er van!
@Robijnrjah, sterkte...
@iedereen die wedstrijd gehad heeft afgelopen weekend, gefeliciteerd met jullie mooie scores!
Ik heb afgelopen weekend meegereden met TREC Montferland. Erg mooie route en heerlijk gereden! Door wat 'onhandige' foutjes denk ik rond de 30km gereden te hebben. De route wat oorspronkelijk rond je 25km. Vandaag de gangenproef en vaardigheid gereden. Ik heb mooi wat stof om aankomende winter mee aan de slag te gaan!
Vandaag maar even een nieuwe cap gehaald. Na die flinke klap van vrijdag neem ik het risico maar niet dat mijn cap ergens beschadigd is en niet goed genoeg meer beschermd als ik weer eens op mijn kop landt. Ik ben weer voor een Uvex gegaan, is blijkbaar toch wel de meest veilige cap die ik ooit op mijn kop heb gehad!
Vandaag een beetje met een touwhalster zitten spelen. We zijn er achter dat het niks voor ons is Daar was ik met mijn vorige paard ook al achter, maar Alanda vindt het ook drie keer niks
Lekker gezellig bij de houtkachel. Maar verder hoeft die kou voor mij niet. Vanmiddag Nelleke even aan de longe gehad. Alleen stap en draf. Wei is nog net te nat voor een galopje aan de longe.
Wijslander
Geplaatst: 17-09-13 17:09
Hallo allemaal, wil even melden dat ik nog steeds meelees, maar door drukte op de opleiding moet ik soms even prioriteiten stellen. Rijden doen we nog steeds, dat dan weer wel gelukkig!
@ dc: ik zoek ander voer en kom net een topic over Pure Feed tegen, waarin jij hebt gereageerd. Wat voer jij nu?
Marcella
Geplaatst: 17-09-13 20:54
Eerste bevinden wat een gaf zadel. Even snel op bollie zijn rug gemikt. En ja een vies paard en alleen stukje zadel even borstel overheen gehaald. Zie nu ook dat het zadel wel een stukje naar achteren zou mogen, maar was even snel. Fenders zitten nu dus ook al op zijn kortst, maar het zou net wel of net niet kunnen. Heb er wel even op gezeten, maar denk dat ik het pas weet als ik echt uitgeprobeerd heb met rijden.
Waratje
Geplaatst: 17-09-13 21:52
Leuk zadeltje en leuke Bollie, maar als combi is het volgens mij niet zo geslaagd. Het is natuurlijk maar vanaf foto, maar ik krijg sterk de indruk dat het niet goed ligt en ook niet als je het wat naar achteren legt.....
Marcella
Geplaatst: 17-09-13 22:00
Moet wat dat betreft ook nog even kijken, maar nu gewoon even voor de foto snel erop gemikt. En daarbij op ongelijke grond in de wei gemaakt. En tel daarbij een paard dat geen interesse in de baas had en gewoon wou eten.
En daarbij ook nog een paard dat volgens mij niet helemaal lekker in zijn velletje zit wegens zonder deken staan en gevoelig op zijn spieren. Zit nog steeds te wachten tot mijn dekens terug zijn van het wassen.
sonja ik voer nu, tegen al mijn eerdere principes in pavo brok. vorig jaar reageerde mijn pony vreemd op suikers(schuren,dikke kam,dikke koker,opgeblazen). daarom dacht ik dat hij insuline resistent was. en heb ik erg lang subli dieetmix(zonder granen)gegeven. echter miste hij pit dus ik dacht ik ga toch over naar gewoon voer. en vooralsnog gaat dat prima.