Hier nog steeds niet gereden sinds zaterdag Vandaag echt enorm koud en dikke plensbuien. Zelf niet helemaal fit, dus heb dan gewoon geen zin. Normaal kan regen me niet tegenhouden, maar nu dus wel. Gister was het ook 's middags droog hier, maar toen moest ik naar m'n werk, dus helaas. Morgen en vrijdag werken, dus pas zaterdag weer naar buiten.... BOEOEOEOEOEOE!
Chouchou
Geplaatst: 15-01-15 01:27
Beetje onscherp, maar vanmiddag heerlijk gereden met herfstige kleuren in het bos!
Hier mag die storm nou ook wel eens ophouden, kunnen de paden even een dag drogen en dan kan ik ook weer lekker rijden. Moet nog veel getraind worden voor de enjoy the Ride
Fijn dat jullie nog allemaal aan het rijden zijn met dit weer! Ik heb al een week niet kunnen rijden. Veel werken en momenteel ziek..
Maaiike94
Geplaatst: 15-01-15 11:14
Tijdje weer niet meer gereageerd hier, maar wel bij blijven lezen.
Jaan: Wat een fijn om te horen dat het nu zo goed gaat met je paard!
Sabine: Heb je topic nog niet gelezen, maar hoop echt voor je dat jullie binnenkort ook weer vooruitgang boeken.
Gave foto's komen ervoorbij, helemaal die strandfoto. Echt gaaf!
Nou ik hoop maar dat die wind snel helpt om te drogen. Gisteren heb ik nog weer een stukje gelopen met Mirthe, had beter laarzen aan kunnen trekken i.p.v. schoenen:
Mag ik mij hier ook melden? Heb sinds een poosje de app op mijn Windows Phone. Dinsdag iets van 5km gereden de keer daar voor pas op het laatst pas aangezet was het helemaal vergeten.
Em_
Geplaatst: 15-01-15 14:48
Hier veel nattigheid en omgevallen bomen/takken. Daarom moesten we af en toe "verplicht" een sprongetje maken. Gelukkig vond paard dat helemaal niet erg
Chouchou
Geplaatst: 15-01-15 14:51
Zoooo wat een water Maaike! Zo erg is het hier niet. Zal ook schelen dat het hier over het algemeen heel mooie zandpaden zijn, die kunnen het water toch wat beter afvoeren.
Tuurlijk Hylkje, welkom Als je mee wil doen aan de challenge moet je even een PB sturen naar de TS, zij kan je dan toevoegen in endomondo!
Oooh dat zijn de leuke sprongetjes, Em_! Hoger hoeft het van mij dan weer niet te worden Aan mijn kant zijn het voornamelijk hele bomen inclusief uitstekende takken, dat is dan wat minder een succes.
Hopelijk kan ik zondag weer. Weinig tijd op moment aangezien ik komende twee weken tentamens heb en dus druk aan het leren ben. Wilde gisteren rijden, maar toen sneeuwde het ontzettend (binnen 15 minuten van niks naar een witte laag). En als het niet sneeuwde regende het behoorlijk.
Em, zulke sprongetjes zijn wel leuk om tegen te komen! Mooi bescheiden. Daar gaat Juul waarschijnlijk zelfs nog over heen.
Ja deze zijn ook "western zadel vriendelijk" veel hoger vind ik ook niet fijn. Ik check voor ik spring altijd wel even of er niks uitsteekt etc.
Flowq
Geplaatst: 15-01-15 15:17
Em_ schreef:
Hier veel nattigheid en omgevallen bomen/takken. Daarom moesten we af en toe "verplicht" een sprongetje maken. Gelukkig vond paard dat helemaal niet erg [ [url=m/EsC1KJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aha, jij bent dus mijn concurrent
Em_
Geplaatst: 15-01-15 15:19
Flowq schreef:
Em_ schreef:
Hier veel nattigheid en omgevallen bomen/takken. Daarom moesten we af en toe "verplicht" een sprongetje maken. Gelukkig vond paard dat helemaal niet erg [ [url=m/EsC1KJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond het ook veel te slecht weer... Gisteren wel een rondje gedaan maar de app vergeten aan te zetten
Anoniem
Geplaatst: 15-01-15 20:32
Heeeeeeeeeeeerlijk uitwaaien
Pony was onder de indruk
VanHuisUit
Geplaatst: 15-01-15 20:42
Nou hier vandaag weer eens erg natgeregend ben er nu wel klaar mee hoor. Maar mijn telefoon geeft nog minstens 4 dagen 'buien' weer ... getverdemme. Dus morgen ga ik hoe dan ook op pad
Anoniem
Geplaatst: 15-01-15 21:07
Hier zou het morgen droog zijn dus hoop ook even weer het bos in te kunnen, te voet of onder het zadel ben ik nog niet over uit In het weekend zou het weer gaan regenen .. naja .. (moet toch werken dus hopelijk daarna wel weer mooi weer ).
Somebitch
Geplaatst: 16-01-15 08:30
Vandaag wordt het mooi weer! Helaas moet ik tot 17:00 uur werken. Dus dat wordt in de bak vanavond. En van het weekend wordt het nat worden, net als gisteren.
vandaag weer een lekker rondje gedaan. Op het strand begon het even flink te regenen maar dat was gelukkig weer snel voorbij.
Morgen staat er nog een rondje in de planning
VanHuisUit
Geplaatst: 16-01-15 15:04
heerlijke rit gedaan met mooi weer ongelovelijk, van 18 km. Zo daar waren we even aan toe. Morgen neem ik de andere pony weer mee maar nu met Ollie alleen op pad.