Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar met nieuwjaar waaide het volgens mij ook ongeveer zoals het nu doet en toen ben ik naar het strand gereden.. Twijfel twijfel gat gewoon proberen tis maar minder als 30 minuten en kan altijd omdraaien als t niks is.

Diertjec schreef:Ziet er lekker uit
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik een route kan aanpassen? Ben vanochtend m'n endomondo uit te zetten nadat we terug op stal waren hahah
grid schreef:Diertjec schreef:Ziet er lekker uit
Iemand die mij kan uitleggen hoe ik een route kan aanpassen? Ben vanochtend m'n endomondo uit te zetten nadat we terug op stal waren hahah
Je kan bij de grafiek kijken tot waar het nog moet meetellen en dan zie je daar ook een tijd en km's bij, dit kun je dan (via edit) wijzigen

!!! Goed nieuws gehad over Tych en z'n straalkanker en auto-immuunziekte!!! Heb t in het verslag geschreven (te lang verhaal en volledig off-topic) dus als je t wilt lezen; onderschrift 
Een hele overwinning!
Weet nog niet wat het is maar jij bent
dus ik ook
Sabine 
Maar komt wel weer goed 
maar hoop dat dat snel weer in orde komt
En windkracht 5 ipv 6 wat we de afgelopen dagen hebben gehad. Ga wel een klein ritje doen, denk dat ik de aftakkingen van de zandverstuiving opzoek, die zijn gewoon mooi droog. Morgen weer slecht, maar vrijdag, zaterdag en zondag wordt het mooooi! Windkracht 3/4, droog en soms zelfs een zonnetje. Daar houden we van! En verder valt het volgende week ook wel mee! Jippie!