Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Denk dat het komt door de combinatie van wintervacht en niet nat genoeg gemaakt, gelukkig is het begin toch niet zo interessant
[***] schreef:Hmmja, ik ken het jammer genoeg (heb nu ook weer een topic lopen omdat ik het echt niet meer weet). Alleen kan jij nog zeggen dat het is omdat het een merrie is, je hebt tenminste een oorzaak zeg maar
Sanne96 schreef:Yfke tel jij je bak rondjes ook mee? Want ik zie bij jou rondje alleen maar strepen in een rechthoek?
kwii schreef:Beetje snelle conclusie, zie bij Yfke heel vaak dat ze die er gewoon uithaalt. Misschien nu nog geen tijd voor gehad!
Chouchou schreef:De challenge loopt t/m 31 juli.
Yfke zet endomondo altijd ook in de bak aan, maar wijzigt het aantal km vervolgens in 0 km of zet de workout uit voor statistieken. Zal ze nu nog niet aan toegekomen zijn denk ik.
Suzan_bobar schreef:Ben wel benieuwd wat dan de toegevoegde waarde ervan is om in de bak de endomondo te gebruiken. Gewoon nieuwschierigheid hoor. Is endomondo zo goed dat je er qua training gegevens uit kunt halen?
Diertjec schreef:Ik mag sinds 3 weken weer stappen met m'n paard, we zitten nu op een halfuur, dus we gaan weer lekker naar buiten
De rondjes die we maken zijn aan de hand
[ [url=m/t9A9TY.png]Afbeelding[/url] ]
We waren samen, paardlief was erg braaf zo in d'r eentje