En Ikea ligt wel in ijsland hoor. http://goo.gl/maps/P4KlQ Hupla!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:@Snadrem, heel binnenkort gaan we!!
(maak dat hier niet openbaar...)
Anoniem schreef:Voor mij is de basis alles wat komt voordat ik kan beginnen met oefenen voor B .En zo pak ik het ook aan hoor, alle oefeningen die bij B komen kijken hoeven nog niet, ze moet eerst rustig leren luisteren.
Anoniem schreef:@ikke: Plotseling op de lange zijde afwenden om proberen achter een ander paard te komen zonder dat ik er de hulpen voor geef is volgens mij nog steeds een kwestie van ongehoorzaamheid...
Anoniem schreef:@ikke: Plotseling op de lange zijde afwenden om proberen achter een ander paard te komen zonder dat ik er de hulpen voor geef is volgens mij nog steeds een kwestie van ongehoorzaamheid...
Robijntjah schreef:Een kleine aanvulling; een paard denkt niet; laat ik eens ongehoorzaam zijn. Een paard denkt überhaupt niet. Een paard zal altijd en alleen zijn instinct volgen. Dus dan is het ineens minder raar dat Ze liever achter een ander paard aan loopt, een paard is immers een kudde dier
Robijntjah schreef:Ook prima maar mensjes pesten doet een paard nooit bewust!
Actie = reactie!
Robijntjah schreef:Ook prima maar mensjes pesten doet een paard nooit bewust!
Actie = reactie!
yenopi schreef:Gisteren dus in de regen gereden , Yentle was wat hupsigdus we hebben flink gescheurd over de zandpaden ! En ikke maar denken dat ze het misschien eens rustiger aan zou gaan kunnen doen, dus minder met haar rijden enzo ...