Kunnen jullie misschien reageren/kijken?
ik vind dat Famke een plekje in uitgelicht verdiend, ben zo trots op haar! [ITP] The real story... Famke Elvira Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind dat Famke een plekje in uitgelicht verdiend, ben zo trots op haar! [ITP] The real story... Famke Elvira
Hier had het vannacht wel geregend, maar het is verder de hele dag droog en zelfs nog zonnig geweest. Met Alanda heb ik weer een rondje gemaakt van ruim 20 kilometer. Endomondo werkt niet helemaal meer naar behoren, dus het is een beetje lastig bijhouden nu. Alanda heeft er in ieder geval echt lol in, ze wil alleen maar snoeihard

De hele dag regen was er regen tot ik op weg ging naar de manege.
Heb haar gisteren al even gereden en ze was super rustig ook toen we net aankwamen en haar op de wei zette.
Hilli schreef:Als asfalt of bos zoveel uitmaakt denk ik dat de beweging van je paard een rol speelt, of in elk geval de mate waarin je deze moet opvangen. Daar gaan andere schoenen of beugels je niet zoveel mee helpen.
Mijn merrie staat ook lekker met een deken op na de endurancewedstrijd Haarle gisteren, dus dat was met die regen wel fijn.
Rainlegs vind ik ondingen, voor de winter heb ik lange KITT-chaps van neopreen en in de zomer een droge set kleding op stal. Lange jassen geen ervaring mee, dus geen tips.

Weet je nou al of je Elske (ik ga er even vanuit dat dat de Fries is) gaat leasen, of heb ik daar overheen gelezen?
Vandaag mocht ze dus lekker op de wei. Ze heeft een nieuw weidegenootje, een bonte ijslander. Erg leuk paardje, en dat vindt Alanda gelukkig ook want het lijkt te klikken!
Ik ben alleen de naam van de ijslander steeds kwijt, dus ik noem hem dan maar gekscherend Ikea.