Ik vind het vreselijk vroeg donker al tegenwoordig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bloodymary schreef:Vandaag voor dit jaar de 1.000 km met relive aangetikt. Eigenlijk is het iets meer, paar keer mis gegaan met afsluiten onderweg of vergeten aan te zetten. Wel leuk om het zo bij te houden.
Chantalla schreef:Bloodymary schreef:Vandaag voor dit jaar de 1.000 km met relive aangetikt. Eigenlijk is het iets meer, paar keer mis gegaan met afsluiten onderweg of vergeten aan te zetten. Wel leuk om het zo bij te houden.
Netjes! Leuk is dat he, ik vind de Bokkers Bokaal daarvan ideaal om het totaaloverzicht te zien.
Wij hebben vorig jaar 1500km gehaald. Ik dacht even dat dat dit jaar niet ging lukken. Maar we moeten nu nog 45km, dus ik heb hoop dat het weer gaat lukken
Chantalla schreef:Bloodymary schreef:Vandaag voor dit jaar de 1.000 km met relive aangetikt. Eigenlijk is het iets meer, paar keer mis gegaan met afsluiten onderweg of vergeten aan te zetten. Wel leuk om het zo bij te houden.
Netjes! Leuk is dat he, ik vind de Bokkers Bokaal daarvan ideaal om het totaaloverzicht te zien.
Wij hebben vorig jaar 1500km gehaald. Ik dacht even dat dat dit jaar niet ging lukken. Maar we moeten nu nog 45km, dus ik heb hoop dat het weer gaat lukken
SjonnieZ schreef:Ben bang dat er voorlopig voor mij geen km meer bijkomt.
Paardlief ging vanochtend normaal de paddock op en wilde daar opeens niet meer lopen. Als in echt niet meer lopen. Niemand heeft iets geks gezien.
Ze zijn een half uur bezig geweest om hem 10 meter verderop in z’n stal te krijgen.
DA is geweest maar zij staat ook voor een raadsel.
Hij belast 4 benen, gebruikt z’n hals normaal. Nergens warm. Geen wondjes of een zwelling.
Eet - drinkt en poept normaal.
Maar begonnen met een pijnstiller want hij heeft duidelijk ergens pijn. Vanavond liep hij na wat aanmoediging van achter wel z’n korte rondje.
Benieuwd waar dit heengaat.
Bloodymary schreef:SjonnieZ schreef:Ben bang dat er voorlopig voor mij geen km meer bijkomt.
Paardlief ging vanochtend normaal de paddock op en wilde daar opeens niet meer lopen. Als in echt niet meer lopen. Niemand heeft iets geks gezien.
Ze zijn een half uur bezig geweest om hem 10 meter verderop in z’n stal te krijgen.
DA is geweest maar zij staat ook voor een raadsel.
Hij belast 4 benen, gebruikt z’n hals normaal. Nergens warm. Geen wondjes of een zwelling.
Eet - drinkt en poept normaal.
Maar begonnen met een pijnstiller want hij heeft duidelijk ergens pijn. Vanavond liep hij na wat aanmoediging van achter wel z’n korte rondje.
Benieuwd waar dit heengaat.
Ow bizar. Hopelijk komt het snel goed. Mijn paard had vorig jaar hetzelfde, maar wel vier opgezwollen kroonranden. Bleek hij een virus te hebben gehad. Met bloedonderzoek kwam het er uit. Na een paar dagen metacam, extra vitamine E en Selenium was hij weer helemaal de oude. Maar bleef toch een beetje mysterieus wat het nou precies was.
Misschien dat een bloedonderzoek meer uitkomst geeft? Maar als hij gewoon eet, drinkt en poept is al een goed teken natuurlijk. Misschien ergens hele erge spierpijn van?
SjonnieZ schreef:Poeh, mega opgelucht. Helemaal bovenaan z’n bovenbeen zat vandaag (eindelijk) een flink ei.
Waarschijnlijk dus een klap op z’n bovenbeen gehad. Gelukkig in het gespierde gedeelte dat dus de klap opgevangen heeft.
Hij loopt nu ook weer nagenoeg goed.
Tot en met morgen nog pijnstilling geven en rustig aan de beweging opvoeren.
Wij zijn dus binnenkort weer van de partij.
SjonnieZ schreef:Poeh, mega opgelucht. Helemaal bovenaan z’n bovenbeen zat vandaag (eindelijk) een flink ei.
Waarschijnlijk dus een klap op z’n bovenbeen gehad. Gelukkig in het gespierde gedeelte dat dus de klap opgevangen heeft.
Hij loopt nu ook weer nagenoeg goed.
Tot en met morgen nog pijnstilling geven en rustig aan de beweging opvoeren.
Wij zijn dus binnenkort weer van de partij.
SjonnieZ schreef:Goed bezig CChany. Hoop dat je tevreden bent over jouw wedstrijd..
93cm is idd niet heel groot. Maar z’n attitude is volgens mij wel een stuk groter.
Thanks Lisa. Zo zonder pijnstilling loopt hij op sommige dagen helaas toch nog wat onregelmatig maar overall gaat het wel goed als je bedenkt waar hij vandaan komt.
SjonnieZ schreef:Goed bezig CChany. Hoop dat je tevreden bent over jouw wedstrijd..
93cm is idd niet heel groot. Maar z’n attitude is volgens mij wel een stuk groter.
Thanks Lisa. Zo zonder pijnstilling loopt hij op sommige dagen helaas toch nog wat onregelmatig maar overall gaat het wel goed als je bedenkt waar hij vandaan komt.