Relive challenges #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-24 10:23

Prachtig die mist! <3

Ik vind het vreselijk vroeg donker al tegenwoordig.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 17:17

Vandaag voor dit jaar de 1.000 km met relive aangetikt. Eigenlijk is het iets meer, paar keer mis gegaan met afsluiten onderweg of vergeten aan te zetten. Wel leuk om het zo bij te houden.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-24 17:43

Wauw wat goed! Een hele prestatie!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 18:08

Bloodymary schreef:
Vandaag voor dit jaar de 1.000 km met relive aangetikt. Eigenlijk is het iets meer, paar keer mis gegaan met afsluiten onderweg of vergeten aan te zetten. Wel leuk om het zo bij te houden.

Netjes! Leuk is dat he, ik vind de Bokkers Bokaal daarvan ideaal om het totaaloverzicht te zien.

Wij hebben vorig jaar 1500km gehaald. Ik dacht even dat dat dit jaar niet ging lukken. Maar we moeten nu nog 45km, dus ik heb hoop dat het weer gaat lukken :j

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 19:00

Bloodymary schreef:

Bloody hell! Bloody Mary knap gedaan!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 19:00

Chantalla schreef:
Bloodymary schreef:

Netjes! Leuk is dat he, ik vind de Bokkers Bokaal daarvan ideaal om het totaaloverzicht te zien.

Wij hebben vorig jaar 1500km gehaald. Ik dacht even dat dat dit jaar niet ging lukken. Maar we moeten nu nog 45km, dus ik heb hoop dat het weer gaat lukken :j

Respect!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 19:11

Ben bang dat er voorlopig voor mij geen km meer bijkomt.
Paardlief ging vanochtend normaal de paddock op en wilde daar opeens niet meer lopen. Als in echt niet meer lopen. Niemand heeft iets geks gezien.
Ze zijn een half uur bezig geweest om hem 10 meter verderop in z’n stal te krijgen.
DA is geweest maar zij staat ook voor een raadsel.
Hij belast 4 benen, gebruikt z’n hals normaal. Nergens warm. Geen wondjes of een zwelling.
Eet - drinkt en poept normaal.

Maar begonnen met een pijnstiller want hij heeft duidelijk ergens pijn. Vanavond liep hij na wat aanmoediging van achter wel z’n korte rondje.
Benieuwd waar dit heengaat.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:08

Chantalla schreef:
Bloodymary schreef:

Wow dat is nog eens de helft meer. Top zeg! Die 1.500 ga je nog wel halen dan dit jaar.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:10

SjonnieZ schreef:
Paardlief ging vanochtend normaal de paddock op en wilde daar opeens niet meer lopen. Als in echt niet meer lopen. Niemand heeft iets geks gezien.
Ze zijn een half uur bezig geweest om hem 10 meter verderop in z’n stal te krijgen.
Hij belast 4 benen, gebruikt z’n hals normaal. Nergens warm. Geen wondjes of een zwelling.

Maar begonnen met een pijnstiller want hij heeft duidelijk ergens pijn. Vanavond liep hij na wat aanmoediging van achter wel z’n korte rondje.

Ow bizar. Hopelijk komt het snel goed. Mijn paard had vorig jaar hetzelfde, maar wel vier opgezwollen kroonranden. Bleek hij een virus te hebben gehad. Met bloedonderzoek kwam het er uit. Na een paar dagen metacam, extra vitamine E en Selenium was hij weer helemaal de oude. Maar bleef toch een beetje mysterieus wat het nou precies was.
Misschien dat een bloedonderzoek meer uitkomst geeft? Maar als hij gewoon eet, drinkt en poept is al een goed teken natuurlijk. Misschien ergens hele erge spierpijn van?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:18

Bloodymary schreef:
SjonnieZ schreef:

Ow bizar. Hopelijk komt het snel goed. Mijn paard had vorig jaar hetzelfde, maar wel vier opgezwollen kroonranden. Bleek hij een virus te hebben gehad. Met bloedonderzoek kwam het er uit. Na een paar dagen metacam, extra vitamine E en Selenium was hij weer helemaal de oude. Maar bleef toch een beetje mysterieus wat het nou precies was.
Misschien dat een bloedonderzoek meer uitkomst geeft? Maar als hij gewoon eet, drinkt en poept is al een goed teken natuurlijk. Misschien ergens hele erge spierpijn van?

O das idd ook een vreemde situatie maar dit verhaal geeft de burger wel moed.
Vandaag was hij gelukkig alweer beweeglijker. Kwam vrijwillig de stal uit en had weer praatjes.
Hij wilt vooral z’n linker voorbeen niet naar voren brengen. Hij belast het been en ook daar nergens een zwelling. Mss toch iets te fel gespeeld met z’n maten :?
Dinsdag komt de DA weer om te kijken hoe de vlag er dan bij hangt. Tot die tijd verder gaan met inflacam.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:20

Oh dat is balen! Wel fijn dat het nu weer beter lijkt te gaan. Hopelijk is het inderdaad onschuldig en valt het mee en kan je in ieder geval het nieuwe jaar weer goed van start!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:41

Poeh, mega opgelucht. Helemaal bovenaan z’n bovenbeen zat vandaag (eindelijk) een flink ei.
Waarschijnlijk dus een klap op z’n bovenbeen gehad. Gelukkig in het gespierde gedeelte dat dus de klap opgevangen heeft.
Hij loopt nu ook weer nagenoeg goed.
Tot en met morgen nog pijnstilling geven en rustig aan de beweging opvoeren.
Wij zijn dus binnenkort weer van de partij.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 23:45

Helemaal gemist! Wat een stres zal jij hebben gehad! Hopelijk gaat het nu weer met een stijgende lijn!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 01:01

Ah gelukkig! Altijd zo akelig als je niet weet wat het is.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 08:28

Ja dat Bloody Mary, zeker omdat hij zo’n pijn had zaterdag en ik weet, door de probleempjes in z’n lijf dat het een bikkel is.

Thanks CChany

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 09:33

Ze kunnen zo hard zijn voor zichzelf. Maar wat goed dat je hem serieus heb genomen!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:33

SjonnieZ schreef:
Poeh, mega opgelucht. Helemaal bovenaan z’n bovenbeen zat vandaag (eindelijk) een flink ei.
Waarschijnlijk dus een klap op z’n bovenbeen gehad. Gelukkig in het gespierde gedeelte dat dus de klap opgevangen heeft.

ow gelukkig niks ergs!

ga in 2025 mijn kms beter bij houden. ben wel benieuwd hoeveel we rijden.

vandaag mooi rondje met de kids gedaan, zorgt wel voor dat we echt langs de brandweer moesten want er moet gekeken worden waar ze mee bezig zijn

Afbeelding

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 21:07

Idd gelukkig maar.
Wat lijken jullie klein naast die brandweerauto..
mooi om te zien dat hij er zo goed langs gaat.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 21:33

nox is ooo niet zo heel groot met zijn 93cm ;)

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:00

SjonnieZ schreef:

Gelukkig zeg!!!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-24 23:06

Stoere Nox!

Wij hebben vanaf deze week ook weer kilometers.
Afgelopen zaterdag hadden we wedstrijd en waren daar hard voor aan het trainen.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 00:28

Goed bezig CChany. Hoop dat je tevreden bent over jouw wedstrijd..
93cm is idd niet heel groot. Maar z’n attitude is volgens mij wel een stuk groter.

Thanks Lisa. Zo zonder pijnstilling loopt hij op sommige dagen helaas toch nog wat onregelmatig maar overall gaat het wel goed als je bedenkt waar hij vandaan komt.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:14

SjonnieZ schreef:
93cm is idd niet heel groot. Maar z’n attitude is volgens mij wel een stuk groter.

Thanks Lisa. Zo zonder pijnstilling loopt hij op sommige dagen helaas toch nog wat onregelmatig maar overall gaat het wel goed als je bedenkt waar hij vandaan komt.

haha zijn karakter ook :')

ik wilde vandaag nog wat km's maken maar nox waait weg met deze wind :\

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-24 09:21

SjonnieZ schreef:

Het gevoel was top. :) Punten kwamen voor mijn gevoel niet helemaal overeen. En de 2e proef was hij alleen maar aan het draken en toen had ik wat hogere punten. Dus dat was gek. Wel in de eerste proef 6e geworden van de 27 en in de 2e proef 6e van de 24 deelnemers.

Maar het is vooral een persoonlijke overwinning. Ik kon er aan rijden, ik kon het bewust meemaken en genieten :P en hij was te bereiken en fijn aan het been, zoals thuis.

Het thema was winter. Dus vele waren verkleed.
Wij hadden een kerstmuts en belletjes in de manen en staart.

Afbeelding

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 01:13

@ pinkie De wind was wo idd vrij stevig.. das best pittig werken voor z’n kleine lijkt mij.

En CChany wat fijn dat jullie fijn hebben kunnen rijden tijdens de wedstrijd.. dat geeft de burger moed hè
Over moed gesproken… belletjes in de staart vind ik heeeel moedig.. _O-