Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb ze hier soms ook echt langs me racen dat ik denk doe ff normaal.... Of dat je al netjes richting aangeeft om aan de kant te gaan maar dat ze daar gewoon geen geduld voor hebben. Er zijn nu wel allerlei campagnes maar ze zouden het eigenlijk meer moeten opnemen bij de lessen en de theorie autorijden.
Gelukkig maar dat het niet erg lijkt chalinka!
Denk dat ze de hele dag nog niks gehad hadden met de regen en dan 's avonds nog alle schade moesten inhalen .. Echt niet normaal, op een bepaald moment besloten om gewoon de kortst mogelijke weg uit het bos te nemen, maar zelfs een stuk over de straat gingen ze mee

Vraag me ook af of die 19 km/u klopt, maar had wel het idee dat we vlooooooogen dus wie weet 

Aanschouw hoe wij samen rijden ...
Paard had uitrijdeken om, waardoor hij door wat kinderen trots werd beschouwd als zijnde "ridderpaard"
.

En blijkbaar druk je die dan ook ergens spontaan uit ... Maar het geeft hopelijk een beeld
Die "opstapjes" op het einde waren wel even
(denk de eerste zo'n 30 cm boven de grond ofzo) maar [***] draaide z'n hoef daar niet voor om. Toppony
(https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59879A53 het was wel minder erg dat het er uit ziet maar bloedde echt super hard)
Op de terugweg nog ruimte voor verbetering met laden, binnenkort maar weer doen.
Ik ga zelf nu lekker 2 weken op vakantie, dus die tijd hebben de paarden ook vakantie en Sigþór krijgt een hele maand vrij.