Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_l_amanda_l_ schreef:heel ff een paar spammen, hopen dat deze ook op Bokt zitten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zit 't meisje van die race-draver ook op Bokt? Die vond ik cooool!Was weer eens wat anders..
Niet dat de andere crossers niet leuk waren btw
jammer dat ik jou niet gezien heb Andola! Heb nog wel ff met Marjolijn gebeld 
Anique1 schreef:Super leuke foto's amanda !
leuk dat ik er ook bij sta =)
waar komen de rest van je fotos ?
Ik maak een mapje, deze: *klik* komt vanzelf meer bij...
(komt ook vanzelf meer bij) _l_amanda_l_ schreef:jammer dat ik jou niet gezien heb Andola! Heb nog wel ff met Marjolijn gebeld
Anique1 schreef:Super leuke foto's amanda !
leuk dat ik er ook bij sta =)
waar komen de rest van je fotos ?
DankIk maak een mapje, deze: *klik* komt vanzelf meer bij, als jullie wat willen bestellen (groot, of afdrukken e.d.) kan dat via deze link!
Albaton schreef:Brrrrr.... het was toch behoorlijk fris met die sneeuw de hele tijd, maar toch nog leuke foto's kunnen maken. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik om kwart over 1 ben vertrokken dus niet iedereen heb zien langskomen. Petje af voor Amanda die nog veel langer is gebleven en ook nog op fiets weer terug moest!![]()
Ik ga nu even wat foto's in Mijn Album zetten en dan hier op Bokt kopieren, en daarna of morgenavond komen ze op de website (Fien-Fotografie.nl)
Leuk om te lezen dat het in september misschien weer is, dan kom ik ook op paard!![]()
![]()
Groeten, Josefien

Andola schreef:Was weer een geslaagde rit zo in die sneeuw. Zie een hoop leuke foto's voorbij komen.
Wij hadden het geluk dat we vroeg moesten starten en dus niet in die sneeuwbuien gereden hebben. Zelfs de kou viel me mee.
Wie weet wie die fotograaf is die aan het begin van de rit stond bij de groene keet?
DPTomboy schreef:Andola schreef:Was weer een geslaagde rit zo in die sneeuw. Zie een hoop leuke foto's voorbij komen.
Wij hadden het geluk dat we vroeg moesten starten en dus niet in die sneeuwbuien gereden hebben. Zelfs de kou viel me mee.
Wie weet wie die fotograaf is die aan het begin van de rit stond bij de groene keet?
hier staan zijn foto's geloof ik: http://oypo.nl/pixxer.asp?id=8B64A653A81F72A8