Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 17:55

Ik ben Lekker naar Renesse geweest :)

Jaan81

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 18:26

Iedereen een sportief 2015 gewenst!

Vandaag niet gereden. Dag vol met koeien melken, nieuwjaarsbezoekjes en de beestenboel verzorgen ;)

Gister nog wel een heerlijke Oudejaarsrit gemaakt. Samen met Sanne en Diva.
Doe dit al zo'n 15 jaar, geniet er iedere keer weer van! Tycho geeft weinig om vuurwerk, dus gaan wij gewoon lekker op pad, dwars door het dorp.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:10

De beste wensen voor 2015!!

En dat we allemaal maar veel kilometertjes mogen maken :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:46

Vanochtend heerlijke nieuwjaarsrit gemaakt! Met Sanne en jog drie anderen hier van stal.
2,5uur weggeweest, 19km gereden. Was op m'n fjordenvriendje, want die afstanden en tempo's houdt m'n Tychje nog niet vol.
Was prachtig weer, paarden flink wakker allemaal, haha! Heerlijk gereden en nu rooie konen natuurlijk :D

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 15:55

Vanochtend een flinke nieuwjaarsrit gemaakt met Janneke en de meiden van stal. 19 km gereden en een lekker tempo.

groepsfoto:

Afbeelding

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:46

Wij hebben vandaag het gas eens even open gegooid haha maar dan wel weer een klein rondje aangezien mams gezellig op het stalen ros mee ging +:)+

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:05

Aangezien het zulk lekker weer was vanmiddag, toch nog even een rondje gedaan! Morgen gaat het hier veel regenen, dus dan komt het er toch niet van.

Ik had gister zelf een chest mount gemaakt voor mijn camera en wilde die vandaag uittesten. Niet zo gelukt helaas. In draf te veel bewogen beeld, maar dat moet op te lossen zijn door hem strakker aan te trekken. In galop viel het mee hoeveel het beeld op en neer ging, maar de camera stond te ver naar beneden afgesteld dus zie je bijna alleen maar haar manen dansen in de wind. Leverde dan wel weer een leuke screenshot op :D

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:20

Leuke ritten komen er voorbij! Leuk met een clubje op pad en lekker de haren in de wind! Het waaide lekker vandaag.

Ik heb mijn eerste rit van 2015 er ook op zitten. Een kort, maar druk ritje. Madam was nog een beetje druk van nieuwjaarsnacht geloof ik. Die was die nacht helemaal overstuur door al het vuurwerk :(

Ons ritje van vandaag:
Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:26

hier was de planning naar buiten vandaag, ...maar wou eerst de nieuwe bakbodem uittesten , maar goed ook ik zat op een bommetje!! hhi
dus in 2015 nog geen buiten kmters op de teller haha
Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:34

Knappe Spark! Misschien lag het ook wel aan de wind die er stond vandaag.
Ik waaide nog net niet van mijn paard :')

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:32

Oeps, ik had de foto's via mijn telefoon geplaatst maar zie nu dat ze een beetje groot geworden zijn :=

Maar even twee vraagjes tussendoor, 1. tot wanneer loopt de challenge precies? en 2. zijn er hier nog mensen die mee doen aan de enjoy the ride rit op de veluwe op 22 maart?

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:03

Yfke tel jij je bak rondjes ook mee? Want ik zie bij jou rondje alleen maar strepen in een rechthoek?

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:07

Ja hoor, we hebben weer bak ruiters. Zo jammer dat er mensen op zo een manier mee doen,...

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:39

Beetje snelle conclusie, zie bij Yfke heel vaak dat ze die er gewoon uithaalt. Misschien nu nog geen tijd voor gehad!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:49

De challenge loopt t/m 31 juli.

Yfke zet endomondo altijd ook in de bak aan, maar wijzigt het aantal km vervolgens in 0 km of zet de workout uit voor statistieken. Zal ze nu nog niet aan toegekomen zijn denk ik.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:06

Ben wel benieuwd wat dan de toegevoegde waarde ervan is om in de bak de endomondo te gebruiken. Gewoon nieuwschierigheid hoor. Is endomondo zo goed dat je er qua training gegevens uit kunt halen?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:15

Suzan_bobar schreef:
Ben wel benieuwd wat dan de toegevoegde waarde ervan is om in de bak de endomondo te gebruiken. Gewoon nieuwschierigheid hoor. Is endomondo zo goed dat je er qua training gegevens uit kunt halen?

misschien je bak kilometers meten ? hihi geen idee ik heb hem 1 keer in de bak aangehad omdat niemand bij mij in de bak wou rijden tijdens de galop haha, mwah met 20,5 km door de bak bochten snijden snap ik het haha :P

jaaa het was bij sparky ook echt de wind hoor simone haha, koeien is nu eenmaal een dingetje haha maar toch

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:43

Suzan_bobar schreef:

Ik denk als een soort dagboekfunctie om zo alles bij te houden wat er welke dag gedaan is, ze schrijft er vaak ook een mini verslagje bij :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 08:20

Ik zette hem vaak op fietsen oid als ik in de bak ging rijden. Ik keek dan of we in constant tempo gedraafd hadden bijvoorbeeld, of hoeveel km je draaft en stapt etc. Kan je nog best veel uithalen dan hoor! :j

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 10:50

Geloof ik ook wel hoor, maar is Endomondo daar zo precies in dan? Mij is opgevallen dat deze nog wel eens een bocht mist zeg maar. Dan is het in een bak nietszeggend volgend mij. Dagboek klinkt wel logisch. Dan kun je je trainingen bijhouden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:21

Zooooo wij hebben ook ons 1e ritje er weer opzitten met het nieuwe jaar :D vond het errrrug koud trouwens :brr: pony's waren super braaf (had er weer een als handpaardje mee).
@Chouchou geweldige foto *\o/*

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:32

Vandaag even een stukje gewandeld met de ene pony, en morgen eindelijk een nieuwjaarsrit maken met de andere! Vandaag ontdekt dat mijn bitloze hoofdstel kans krijgt om te knellen, nog even denken of ik er dan niet toch maar een bitje in hang. Een gesnoerde mond lijkt me ook niet echt prettig ):

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:34

Zo, alweer veel gereden hier in het nieuwe jaar lees ik.
Hier scheen vandaag voor het eerst de zon en dus moest [***] er aan geloven. Dit was zijn reactie :+

Afbeelding

Toch maar gegaan, en ondanks mijn schrik (laatste ritje ging niet zo goed en ik ben en blijf een schijterd :o ) zijn we toch heelhuids teruggekomen en ging het best leuk :D Klein rondje, enkel stappen, maar op geen enkel moment been moeten geven, hij hield zelf een fijn constant tempo aan. Best leuk rijden dan :D

Afbeelding

(de 6.8 km/u is van een moment dat hij een jogger ging achtervolgen :') )

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:36

Vandaag voor het eerst weer een echt rondje gedaan.
en voor het eerst bitloos.. Maar dat was niet zo'n succes :P

Chouchou schreef:
Aangezien het zulk lekker weer was vanmiddag, toch nog even een rondje gedaan! Morgen gaat het hier veel regenen, dus dan komt het er toch niet van.

Ik had gister zelf een chest mount gemaakt voor mijn camera en wilde die vandaag uittesten. Niet zo gelukt helaas. In draf te veel bewogen beeld, maar dat moet op te lossen zijn door hem strakker aan te trekken. In galop viel het mee hoeveel het beeld op en neer ging, maar de camera stond te ver naar beneden afgesteld dus zie je bijna alleen maar haar manen dansen in de wind. Leverde dan wel weer een leuke screenshot op :D

[ [url=m/EUqrC4.png]Afbeelding[/url] ]

Gave foto!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:46

Ik heb vandaag ook m'n eerste ritje van het jaar gemaakt! Loulou had er zin in haha. Ons vaste rondje was geblokkeerd door een tak dus we moesten daar weer omkeren. Loulou vond het maar raar, al die takken die op de grond lagen.. Voor haar doen was ze erg kijkerig en toen ik ineens moest niezen schrok ze zich kapot :') de muts.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding