Marije_jiplover schreef:Viooltje91 schreef:Marije, 53 km, knap hoor! heb je erover gedaan?
Uhm, aan rijtijd iets meer dan 4 uur en 11 minuten, 12,65 km/u gemiddeld over de gehele afstand.
Na 31 km 40 minuten verplichte rust gehad wel.
Knap zeg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Volgende wedstrijd op de planning is een 3daagse over de Veluwe, in 3 dagen 84 km rijden als ik het goed heb en wat die wedstrijd speciaal maakt is dat we de Veluwe overtrekken. We rijden op dag 1 van A naar B, overnachten daar en vertrekken op dag 2 naar C, overnachten daar en rijden op dag 3 naar D, waar de finish en dus 't eindpunt van de wedstrijd zal zijn.
Marije_jiplover schreef:Het scheelt wel dat wanneer je je paard traint, je jezelf mee traint.
En mijn eerste keer 35 km (gewoon "thuis", geen wedstrijd ofzo) was ik langer dan 5 uur onderweg.
Afgelopen zaterdag met die 53 km nog "maar" 4 uur en 12 minuten ofzo, inclusief losstappen zo'n 4,5 uur te paard gezeten.
Maar alsnog, de echt lange afstanden zie ik vooralsnog ook echt nog niet zitten hoor! Dat vind ik ook behoorlijk ver.