Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Caily schreef:Ik heb polar m400 en HR met elektroden en koppel achteraf via pc aan endomondo. Zal zo thuis kijken of het koppelen bij mij wel gewoon goed gaat. Vrijdag deed hij het gewoon.

Fangio schreef:@ Gypsy, voor mij is het ook niet ver. Ik was ook van plan om mee te doen in de impulsrubriek, helaas staat ponylief niet echt in conditie momenteel (laatste ritje was 10 januari) dus wij gaan moeten overslaan, maar hopelijk volgend jaar
Heerlijk zeg!

Daihyo schreef:Het ziet er tot 12 uur droog uit. Dus rij ze vandaag! Wij hebben een dag vrij. Na 3 dagen rijden en de 4e dag zo’n rit mag het wel
Tja als ik vicky (lees jij hier mee??) in wil halen is die pony voorlopig mijn enige hoop haha. Alles bij elkaar was het 9 km.
door vakantie en alle regen, vandaag eindelijk na drie weken weer eens een rondje kunnen doen! Vlak voordat we thuis waren, helaas toch nog een bui over ons heen gehad, maar dat mag de pret niet drukken.