Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

macha6

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:53

Jammer van je afgebroken rondje kwii. Maar welkom bij de challenge! Leuk paardje heb je :)

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 00:11

Jeej ik ben ook toegevoegd. Lees al wel een hele tijd mee :o

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 09:47

Ik stuur TS geloof ik elke keer op precies de verkeerde tijd van de dag een pb... Heb al wel antwoord gehad en hier op terug geantwoord maar nog niets van terug gehoord :=

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:04

Het waait hier al iets minder, hoefde al minder tegen de wind in te 'duwen' vanochtend tijdens m'n ronde met de hond. Ben aan het twijfelen of ik in de buitenbad ga rijden (die eindelijk weer droog genoeg, een ochtend regen en tis weer een zwembad, dus even gebruik van maken?) of rondje buiten ga doen...

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:12

Jaan81 schreef:
Het waait hier al iets minder, hoefde al minder tegen de wind in te 'duwen' vanochtend tijdens m'n ronde met de hond. Ben aan het twijfelen of ik in de buitenbad ga rijden (die eindelijk weer droog genoeg, een ochtend regen en tis weer een zwembad, dus even gebruik van maken?) of rondje buiten ga doen...

Beide, lekker in de bak beginnen en een klein rondje uitstappen :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:47

Geduld, de rondjes die je nu rijdt worden automatisch meegenomen als je bent toegevoegd. TS zit ook niet iedere minuut achter bokt natuurlijk. Komt goed.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:34

Het is toch een rondje buiten geworden! Had maar kort tijd (anderhalf uur voor alles, van t van de paddock halen tot weer er terug opzetten), maar toch echt heerlijk gereden! Ben met m'n fjordenvriendje geweest en hij had er behoorlijk de pas in :)) dus toch 7,5km gereden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:18

Heerlijk uitgewaaid en een rustig rondje van 6.16 km gemaakt. En over de 400 kilometer in 2014! Sta nu op 403 kilometer. Gaat nog een paar kilometer bijkomen denk ik.

Wilde eigenlijk mijn doel van 2015 hoger inzetten, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Heb nu doordeweeks overdag veel tijd. Vanaf februari ga ik als het goed is een halfjaar fulltime stagelopen en daarna moet ik ook nog maar zien hoeveel tijd ik heb met hopelijk werk dan. Dus toegewezen op de weekenden en avonduren. Maar zover is het nog niet! We blijven sowieso lekker genieten.

En ik zie net dat ik in de challenge exact 300 kilometer heb op dit moment. Zal komende paar maanden weinig bijkomen, maar hopelijk vanaf mei/juni wel weer :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:53

Maar vanaf februari wordt t wel weer steeds langer licht he, dus komt vast goed.

Ik ben helemaal blij met m'n 34e plek nu. Had een paar maanden geleden echt gedacht misschien 5km per week te kunnen rijden en das nu toch lekker 3x5km per week aan het worden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:54

Gelukkig wel ja! Dan kan je toch elke keer nog wat kilometers meepakken. Maar ik hoop wel dat ik straks vast werk heb en daardoor dus helaas doordeweeks overdag wel minder tijd. Gelukkig zijn er dan wel de weekenden nog, dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:17

Vanmiddag met z'n drietjes (Tycho, ons friesje en een van de pony's) rondjesyrand gedaan. Was fijn!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 16:41

Fijn dat je meer kan doen dan verwacht Jaan! Ik schrok best van je topic over Tycho met zijn straalkanker.

Ik heb eindelijk (na 3 maanden) weer een mobiel die Endomondo aan kan, dus ik kan eindelijk ook weer fatsoenlijk de boel bijhouden :)

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:39

Vandaag een rit van 24KM gemaakt. Dillan mag met de kerst vrij {:)

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:09

Ik heb al de hele week in planning staan om lekker een stuk naar buiten te gaan, elke keer regen en wind dus maar in de binnenbak gereden.... Is het eindelijk droog vandaag, staat paardje met een dik been %)

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:18

iEmmaaa schreef:
Ik heb al de hele week in planning staan om lekker een stuk naar buiten te gaan, elke keer regen en wind dus maar in de binnenbak gereden.... Is het eindelijk droog vandaag, staat paardje met een dik been %)

Wow dat is wel heel erg balen -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 21:06

da's zeker balen.... beterschap!
Lekker zeg rondje 24 km *\o/*
Hier rondje van 10.5 km gedaan met mijn pony en de andere er dus bij aan de lijn. Is ook net een hondje, ik liet per ongeluk de lijn los (ben soms een sukkel), staat ze gewoon stil zo van, hallo, je vergeet iets <3

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 22:19

Ik lees nog steeds mee. Rijden staat helaas op een héél laag pitje. (zeg maar gerust niet, de afgelopen 3 weken)
Ik hoop dat het rijden nog terugkomt.
Tweet heeft weer een pittige dip op zijn gezondheid.
(Chronisch maagpatient)

Wel leuk om met jullie ritjes mee te kunnen kijken!

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 22:44

Dat is balen iEmmaaa en FemkeTweety, veel beterschap voor jullie paarden!
Fijne kerst allemaal {:)

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 22:56

Hier vanochtend lekker in de regen naar strand geweest. Wat voelt Diva fit aan! Ze maakte af en toe rare sprongen en was erg goed voorwaarts. Ik heb er echt van genoten!

Nu ziek op de bank, fijn zo met kerst.

Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar met vele kilometers!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 14:09

Tja wat moet je anders op eerste kerstdag als het na dagen regenen eindelijk droog is.... Juist lekker door de modder blubberen :Y) Op een stukje draf na de hele weg maar gestapt dus :') Ze had haar been gelukkig maar 1 dag dik, dus die dag en gister maar lekker op rust gezet. Ik denk dat ze met het gek doen in de wei zich verstapt had of iets dergelijks.

Afbeelding

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 14:17

Hier vanochtend ook een lekker rondje gemaakt van 5 km, alleen gestapt doordat ik nog niet zo fit ben. Diva was lekker vrolijk, jammer dat de berm overal een beetje blubber achtig was

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:58

Weer een heerlijk pittig ritje gemaakt !! :)
op me kleine ukke pukkie <3

Afbeelding

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 17:30

Wij wilden een stapritje gaan doen, maar na ongeveer een half uur en één flinke bui waren we allebei zo koud en doorweekt dat we maar weer terug zijn gegaan

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 20:24

Wij kregen ook flinke bui dachten nu door rijden en niet zeuren haha.. :)
Morgen mis een korte denk oversla moet vanaf 12 uur werken :(

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 09:15

Hier eergisteren gereden maar de app slurpt echt mijn batterij leeg. Ik begon met 100 procent batterij heb geluid etc allemaal uit staan na 17 km had ik nog maar 10 procent en heb ik hem maar uitgezet. Heb wel mijn garmin dus de route verwijderd en de route van mijn garmin erin gezet maar toch vind ik het onhandig dat die batterij zo snel leeg gaat....