Verder Jack zijn hoeven zijn terug in orde (nieuwe smid) zo kan ik er ook mee gaan rijden terug
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
lekkere avondwandelingetjes gemaakt zowel meelopend als erop .... volgende week veel vrije dagen dus kunnen we overdag weer eens een langer ritje maken. 
Waren een weekend weg naar de Utrechtse heuvelrug. 

En heb vandaag mijn westernzadel verkocht.
Ze wilde ook wel netjes voorop lopen zonder te schrikken, af en toe zat ze te kijken naar enge dingen maar voor de rest geen probleem. Op het laatst voor we weer op de manege zelf waren deed ze ineens gek. Ze viel uit naar rechts en ging daardoor bijna de weg op. Kleine volte gemaakt zodat het niet gebeurde. Tweede keer ging ze naar links en kwam ze bijna in de sloot terecht. Ik kon nog net blijven hangen aan haar nek. Spandoeken zijn enge dingen! Ook al liep ze er op de heenweg gewoon langs..
Ga dus dan weer een stuk minder naar de paarden.. 
.
Singel hangt al half los, maar de volgende keer gaat er toch weer de 45 cm singel eraan (deze is 50 cm) moest nu te hoog aansingelen wat mij dus niet lukt.
.Mijn man moest werken en toen heb ik mijn dochtertje maar eens op Nelleke gezet. Ze moet toch langzaam aan eens op wat groters. Dus zadel er op en de hei op. Ze heeft genoten met volle teugen. Ik dus ook. Ze heeft zelfs stukje los mogen rijden. Dus die was apetrots.
. Morgenvroeg als ze naar school is ga ik lekker rondje. 
Hij vond alleen een paar koeien eng en een tractor en melk vrachtwagen met oplegger erachter daar werd geen aandacht aan besteed. En hij heeft vroeger op een koeien bedrijf gestaan.