Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 15:13

Hier vandaag ook weer eens lekker erg nat geregend :P Ollie en Ber tegelijk laten lopen, Ber er dus naast. Is altijd wel erg gezellig met twee paardjes op stap.
Kon alleen jammergenoeg gewoon niet met ze gaan draven want de paden waren erg erg nat en de randen erg glad (met twee paarden naast elkaar nemen ze nogal wat ruimte).
Hoop dat het wel wat minder nat wordt allemaal ....

Ik zag het inderdaad ook op de fit te paard challenge. Probeer nr 1 eraf te fietsen en rijden :P :)) we staan nu nr 2. En opeens zag ik dat ik op nr 8 stond. Stonden die anderen niet-bokkers er opeens op. En wat je zegt, wat fietsten die veel. Maar kan me niet voorstellen dat je zoveel kunt fietsen, een had wel 400 km op een dag :oo
Maar het helpt wel een beetje om het ritme van naast je paardrijden nog wat te doen erin te houden :j

@Vivat jeetje zeg wat erg :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 18:32

Jaan81 schreef:
Ben ervoor gegaan, haha! Heerlijk gereden! Was he-Le-maal geen mens te bekennen op strand, fantastisch!

:):) *\o/*

Jaan81

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 18:56

Ik sta volgens mij op nr 1 bij de Fit Te Paard Bokt challenge. Komt vooral door m'n hondje. Bijna alles is door t wandelen en fietsen met hem. Wandel al snel 5km per dag met m. Dan tikt dat rustig door daar :))

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:00

Stiekem trots op mijzelf, ben in okt begonnen met de fit te paard met bokt en sta nu al op plaats 5!! Vandaag kapot gegaan met lopen, maar nu voelt het wel goed! Merk het met rijden ook hoor. Wereld van verschil in eigen conditie.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:05

Hier van het weekend ook weer lekker buiten gereden! Zaterdag fotomeeting op strand gehad. En zondag lekker alleen naar het strand! Mooi rondje gemaakt van 18 km :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:28

Ik heb goed nieuws, de platen van het verbandijzer mogen er af blijven! *\o/* Dus we kunnen weer op gaan bouwen!
Zeewater is heel goed, dus zal misschien wel elk ritje naar strand zijn, maar ja, dat vind ik gene straf, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 14:29

Wat super! *\o/*
En denk inderdaad niet dat naar het strand moeten een straf is :+

@ Sanne96 : leuk weekend gehad dan zo te lezen! :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:13

Jaan, wat een goed nieuws! Lekker opbouwen en gaan genieten :D

Hier wat aan het afbouwen. Doe nu 1/2 keer per week een kort ritje van ongeveer een uur in stap. Merk ook wel dat ze het dan ook wel genoeg vindt. Mag ook wel, ze moet een behoorlijk buik meesjouwen inmiddels.

Maar nu zag ik dat hier in het dorp sinds kort ritten met ijslanders worden aangeboden over het Dwingelderveld, dus ik denk dat ik dat binnenkort nog een keer ga doen. Toch nog een keer een langere rit en wat fanatiek bezig. Zeker aangezien het binnenkort wel alleen nog maar wandelen zal zijn met Juul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:15

De ene bouwt op, de andere bouwt af, en sommigen doen gewoon niks :+ :))
Wel leuk die ijslander-ritten! Kan je je toch nog wat uitleven ;)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:59

linoleum schreef:
Jaan, wat een goed nieuws! Lekker opbouwen en gaan genieten :D

Hier wat aan het afbouwen. Doe nu 1/2 keer per week een kort ritje van ongeveer een uur in stap. Merk ook wel dat ze het dan ook wel genoeg vindt. Mag ook wel, ze moet een behoorlijk buik meesjouwen inmiddels.

Maar nu zag ik dat hier in het dorp sinds kort ritten met ijslanders worden aangeboden over het Dwingelderveld, dus ik denk dat ik dat binnenkort nog een keer ga doen. Toch nog een keer een langere rit en wat fanatiek bezig. Zeker aangezien het binnenkort wel alleen nog maar wandelen zal zijn met Juul.

Gaaf die ijslander ritten <3
Jammer dat ze het bij ons niet aanbieden.

Ben hier ook nog lekker aan het opbouwen. Helaas liep ze vandaag weer wat stijver..

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:20

Wat goed Jaan dat je weer mag gaan opbouwen *\o/*
Linoleum, waar heb je die ritten gezien? Het klinkt best wel leuk!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:26

Wat een {:)-:( $%£#weer is het vandaag zeg! -O- Eerst m'n huis maar verder kerstig maken, hopelijk vanmiddag iets droger zodat we op pad kunnen. En anders maar weer regenbak aan...

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:27

Mijn zusje heeft pas ook met een vriendin zo'n rit gereden.. ik weet zo niet waar maar het was iig een zeer geslaagde rit en ze wilt graag nog eens terug :)

Ik heb zo een ritje voor serious request :+
Het is hier nu redelijk droog.. ik hoop dat dat zo blijft haha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:28

Op deze site: http://www.tofrandi.nl/ Is niet heel goedkoop, maar ik weet beetje wie eigenaren zijn en die zijn wel heel netjes en zuinig met hun (en andermans) dieren.
En het is vanuit mijn eigen woonplaats en over Dwingelerveld, wat me echt heel leuk lijkt.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:37

Nog droog gehouden voor SR?

Ik ben niet meer geweest. Lekker in huis bezig geweest, met de hond gelopen en moest nog wat boodfschapjes doen. Dus alleen behandeld en gepoetst.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:54

Ja iig droog genoeg om een fijn ritje te maken! Was weer een geslaagde ronde :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:55

+:)+

Ik begin in het nieuwe jaar wel weer denk ik :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:28

Ik heb vandaag een heerlijke Rit gereden en nog ff met de andere uit gestapt op de weg !!! :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:16

Hier zijn de laatste ritjes van 2014 ook al gemaakt helaas. Freya vond ik maandag kreupel in de paddock, dierenarts laten komen: hoefzweer. Die is uitgesneden, de hoef verbonden en ook in een hoefzak met betadine gezet. Vandaag weer geweest om een droog verband aan te leggen en ze zal nog ongeveer 10 dagen in het verband moeten. Ze moet ook grotendeels binnen blijven, krijgt morgen wel een uitloop naar een verhard stukje van de paddock, maar dit is niet leuk voor haar natuurlijk. Balen dus! Kleine troost dat het nu toch slecht weer is... We mogen wel een beetje wandelen op het harde, dus gelukkig staat ze niet helemaal stil.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:19

Chouchou schreef:
Hier zijn de laatste ritjes van 2014 ook al gemaakt helaas. Freya vond ik maandag kreupel in de paddock, dierenarts laten komen: hoefzweer. Die is uitgesneden, de hoef verbonden en ook in een hoefzak met betadine gezet. Vandaag weer geweest om een droog verband aan te leggen en ze zal nog ongeveer 10 dagen in het verband moeten. Ze moet ook grotendeels binnen blijven, krijgt morgen wel een uitloop naar een verhard stukje van de paddock, maar dit is niet leuk voor haar natuurlijk. Balen dus! Kleine troost dat het nu toch slecht weer is... We mogen wel een beetje wandelen op het harde, dus gelukkig staat ze niet helemaal stil.

Echt balen Chouchou :( Maar de wandelingetjes naast het paard mag je ook "tracken" he? Dus je kunt misschien nog wel een paar kms er bij krijgen ;)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:32

Haha nou op zich zou ik het niet zo erg vinden als iedereen onder mij wat dichterbij komt, maakt het spannender :P

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:12

Haha :) Chouchou : Jij maak het wel spannender eerst met je lange Ritjes haha :)
Maar wat klotee van je paardje !! :)

Ik heb net heerlijk in de storm uitgewaaid !:)

Afbeelding

Afbeelding

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:29

leuke ritjes komen er voorbij, heerlijk om met de paarden op pad te gaan.
Ik ben vanmiddag ook weer een rondje wezen doen. 11,33 kilometer gereden in 1 uur 15 minuten.
Een plekje gestegen, sta nu op plaats 78.

Maandag ga ik waarschijnlijk nog een rit maken, dan kom ik voor 2015 begint voorbij de 100 kilometer.
Qua plannen moet ik wel beter worden want we kwamen in het donker terug.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 22:51

Hellaas is me eigen paard kreupel, :( kwam kreupel de wei uit :(
Maar stal genood had 2 paarden vertrouwde mijn op die van haar zo kon ik toch nog mee naar buiten :)
Dus verlopig als we buiten rijden neem ik hem mee ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 07:39

Balen dat je paardje kreupel is! En wat lief dat je het paard van je stalgenootje mag lenen ;)

Ik hoop vanmiddag weer wat kms te maken met de wagen. Als het weer het toelaat