Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silver_Bolly schreef:goed gereden somebitch!
Gisteren een fijne rit gemaakt met Gipsy en een stalgenoot met haar fries. We zijn ongeveer 1 uur en een kwartier weg geweest. Wel op 2 korte drafjes na alleen maar gestapt, heerlijk! Op een gegeven moment kwamen we crossmotors tegen, die waren we nog nooit tegen gekomen samen. Ze bleven gelukkig stilstaan toen ze ons zagen, wel met de motor aan. Gipsy keek niet eens naar zeWaarschijnlijk als het andere paard bang was geweest was zij dat ook geweest, maar gelukkig hadden we een bomprove fries bij. Toen ze een stuk later weer weg reden vond gipsy dat wel heel eng, maar als ik haar dan laat kijken dan is het al snel goed!
Vandaag heeft ze een dagje vrij. Ga denk ik wel even een klein rondje met haar lopen. Dat is nooit verkeerd.
dancer_ schreef:
Somebitch schreef:Alex ik heb alleen je paard geknuffeld die andere kon ik niet vinden. Of was dat die knuffelige Arabier die ernaast staat?die gaf me een kusje haha.
We hebben Lanaken super uitgereden en zijn nu opweg naar huis!
Alex technisch was de route zeker wel. Maar man wat mooi! Ik ben jaloers op de omgeving waar jij kan trainen!
We zijn vierdes geworden! Mijn rijmaatje is tweedes geworden!![]()
Trots op m'n topper!