Het paard van cchanny moet het rustig aan doen met stappen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsies5 schreef:Ik hoop dat het met rustig opbouwen beter zal gaan en je nog vele ritten met haar kunt maken!
Vivat schreef:Ik heb mij een tijdje terug al afgemeld bij de challenge, 26 augustus heb ik allebei mijn paarden moeten laten inslapen![]()
Wel vind ik het nog steeds heerlijk om met jullie buitenrij verhalen mee te lezen en de prachtige foto's te zien een nieuw paardje moet dus vooral maar een grand-prix-buitenritten-exemplaar worden![]()
Wel doe ik nog steeds mee met de fit te paard challenge, ik moet zeggen dat het me wel helpt mijzelf en hond naar buiten te slepen voor wat verdere wandelingen (nou ja hond hoef ik niet te slepen haha maar mijzelf wel)
moonforever schreef:Vanochtend ff uitgewaaid, Hellaas deed me me Km teller het 1x niet en de andere sprong voor de helft pas aan
[ Afbeelding ]
horsies5 schreef:Wat naar Vivat!
Ik zie dat je heel dichtbij woont.. mocht je eens behoefte hebben aan een paardenknuffel ben je welkom hoor! En een ritje mee op de kar mag ook altijd
Vivat schreef:horsies5 schreef:Wat naar Vivat!
Ik zie dat je heel dichtbij woont.. mocht je eens behoefte hebben aan een paardenknuffel ben je welkom hoor! En een ritje mee op de kar mag ook altijd
Ik had je superleuke Serious Request actie gezien! Heb je al veel aanmeldingen gehad? Ik zal je wel even een PB sturen![]()
Sabine V Noah was al heel lang ziek (steeds terugkerende koorts over de 40, steeds terugkerende koliek, maagzweren, sleepdeprivation/narcolepsie- en hierdoor viel hij steeds om met als gevolg een peesblessure) en Zelma kon van de een op de andere dag haar rechterachterbeen niet meer optillen dit bleek door ernstig kapotte kniebanden en een kapotte meniscus te komen, lopen ging nog redelijk (ongetwijfeld met pijn) maar zaken als naar de hoefsmid waren onmogelijk. Hierdoor hebben we in overleg met de dierenartsen besloten ze dan in ieder geval geen afscheid meer van elkaar te laten nemen, ze zijn zelfs samen naar het crematorium vervoerd (wel een aparte crematie ivm paarden zo groot zijn)en uitgestrooid over zee
verder dank voor jullie reacties, mooie buitenrit-verhalen en prachtige foto's
Vivat schreef:horsies5 schreef:Wat naar Vivat!
Ik had je superleuke Serious Request actie gezien! Heb je al veel aanmeldingen gehad? Ik zal je wel even een PB sturen![]()
Sabine V Noah was al heel lang ziek (steeds terugkerende koorts over de 40, steeds terugkerende koliek, maagzweren, sleepdeprivation/narcolepsie- en hierdoor viel hij steeds om met als gevolg een peesblessure) en Zelma kon van de een op de andere dag haar rechterachterbeen niet meer optillen dit bleek door ernstig kapotte kniebanden en een kapotte meniscus te komen, lopen ging nog redelijk (ongetwijfeld met pijn) maar zaken als naar de hoefsmid waren onmogelijk. Hierdoor hebben we in overleg met de dierenartsen besloten ze dan in ieder geval geen afscheid meer van elkaar te laten nemen, ze zijn zelfs samen naar het crematorium vervoerd (wel een aparte crematie ivm paarden zo groot zijn)en uitgestrooid over zee
verder dank voor jullie reacties, mooie buitenrit-verhalen en prachtige foto's