Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Kan ze niet met hoefschoenen Fabster?
Gypsy schreef:Fabster ik duim voor jullie wonder. Is een carriere als grasmaaier nog een optie of is het echt erop of eronder
justkid schreef:Mijn paard is 19, verdraagt geen ijzers meer (gaat er bijna bij liggen bij het beslaan) en loopt dus zonder, dat ging goed tot een week of 6 geleden toen begon ze weer gevoelig te lopen en nu loopt ze echt kreupel.
Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen zere voeten en ik wil het laten onderzoeken in een kliniek.
Ik heb er geen goed gevoel over.
Varekaj schreef:De banden is inderdaad gewoon kak Fabster. En met zo'n steunkous? Dacht dat zoiets intussen ook voor paarden bestaat...
Hilli schreef:Varekaj schreef:De banden is inderdaad gewoon kak Fabster. En met zo'n steunkous? Dacht dat zoiets intussen ook voor paarden bestaat...
Die heb je inderdaad maar zitten meestal hoger - kogel en pijpbeen. Daarnaast denk ik niet dat ze de filse zijwaartse beweging van een verstapping/verzwikking kunnen tegengaan.
Caily schreef:Wat een narigheid hier
Heel veel sterkte Dorine! Welke omgeving zoek je?
Justkid beterschap voor jouw paardje. Misschien iets van binnenuit? Magnesium en biotine schijnen fijne invloed op de hoeven te hebben.
Fabster, wat balen dat het nog steeds wisselend gaat. Phoebe heeft een blessure aan haar kniebanden achter (wat met de nieuwe apparatuur op de kliniek wel zichtbaar werd) en dat is ingespoten. Is dat voor Caj geen oplossing? Moet wel nog een keer terug naar de kliniek voor een tweede spuit. Ben haar op advies ook groenlipmossel gaan voeren, het lijkt nu eindelijk (na 3 maanden) weer de goede kant op te gaan. Wat we niet meer hadden verwacht, de diagnose was eerst ook afgescheurde meniscus, maar oo de kliniek bleek dat in orde te zijn gelukkig. We mogen komende week gaan stappen aan de hand en als dat goed gaat 1-2 weken later ook onder het zadel. Dus dat inspuiten lijkt voor nu echt positief verschil te maken.
Bij gebrek aan paard om te rijden mocht ik gisteren mee op de kar tijdens een santa ride hier in de buurt
[ [url=m/nn6Z4a.jpg]Afbeelding[/url] ]