ik ga niet alleen het bos in dus ik moet wel door de polder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga niet alleen het bos in dus ik moet wel door de polder.
zodra ik er ben gaat het altijd wel. Maar het idee om het warme huis te verlaten
daarna idd lekker naar huis heerlijke warme douche en een kop thee
Kwam natuurlijk weer een enorme graafmachine tegen met een vrachtwagen ernaast, waren de sloten aan het uitgraven, maar de dames liepen er keurig langs
TS even een PB sturen
Maar ik word echt blij van m!
. Hopelijk vrijdag nog wat tijd ok te rijden en anders komt het van het weekend wel weer. 
En toen naderden we boswerkzaamheden, het geluid was al van een kilometer afstand te horen dus werd steeds wat spannender hoe dichterbij we kwamen zonder iets te kunnen zien. Ging goed, totdat er ineens 3 reeën voorbij kwamen sprinten. Toen ging mijn horloge piepen omdat de hartslag hoger ging dan mijn ingestelde waarde
Maar dat was ook snel weer goed en toen de boswerkzaamheden eenmaal in zicht waren, wat bestond uit 2 grote vrachtwagens en 2 hijskranen, was het ook minder erg. Daar konden we langs met hartslag rond de 110 en zonder er van weg te hoeven sprinten
In galopjes was het bij de piek rond de 200, wat daarna ook mooi afzakte naar 170 en daar bleef hangen, wat daarna bij de overgang naar draf weer vlot zakte naar 120. Na een kilometer uitstappen op stal aangekomen met 69, toen ik was afgestegen en hoofdstel aan het afdoen was was het al weer netjes gezakt naar 58. Jeej! Alleen jammer dat ik de Polar app nog niet helemaaal snap, dus ga volgende keer gewoon proberen te verbinden met endomondo.
Boeh! 
Daarnaast heb ik er ook nog een standaard Polar horloge bij zodat ik ook alleen maar m'n arm wat hoef te draaien om de hartslag te zien ipv steeds mijn telefoon uit mijn zak te halen. Een voordeel aan de app is dan weer dan ik later alles terug kan zien. Deze combinatie vind ik dus ideaal! Ik vind het erg leuk om nu eindelijk eens de daadwerkelijke hartslag te zien en ben blij dat het overeenkomt met vooral hoe ik het herstellen ook verwachtte!