Zorgen moet je doen
niet maken
Loesje
Dat lukt niet altijd en vooral niet als het om je beestjes gaat!
Veel sterkte gewenst....

Groet Karin.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariska_28 schreef:Olga, wat een leuke verrassing! We waren even kort weg, hier vlakbij verkoopt iemand paardenhooi en die had ook mooi arm spul voor Ciara, en bij terugkomst zagen we de zak met worteltjes. Wie? Dachten we.. Maar de hondenkoekjes verraadde het haha
En dan die lieve kaart, dank je wel, gek wijf.
@Daantjuh88: dank je wel, dus hb kan er wel zo uit zien.. Wou die van jou nog wel gewoon voetjes geven en op drie benen blijven staan? Ik heb haar nu weer even in de modder staan, vond haar voeten toch wat warm en kwaad kan het niet..
Zucht, wat kan een mens zich zorgen maken..
eilleen333 schreef:Ik lees hier altijd stil mee (heeeeeeel stil), en wil je toch even ook hier een hart onder de riem steken. Heb in het andere topic ook een reactie achter gelaten.
Het is verdrietig dat het zo gelopen is. Evt wil ik best even real life mee je meekijken? Ik ben dierenarts, werk nu even in de kleine huisdieren, maar kom net uit een paardenpraktijk
eilleen333 schreef:Ik lees hier altijd stil mee (heeeeeeel stil), en wil je toch even ook hier een hart onder de riem steken. Heb in het andere topic ook een reactie achter gelaten.
Het is verdrietig dat het zo gelopen is. Evt wil ik best even real life mee je meekijken? Ik ben dierenarts, werk nu even in de kleine huisdieren, maar kom net uit een paardenpraktijk