lang over na gedacht, keurig gewacht tot we verhuisd waren, er voor van stal gewisseld,... En ook een wat oudere groene die nog nooit daar van het erf geweest is, is blijkbaar ijskoud. Ze heeft op 5km 1X omgedraaid om te kijken omdat er een ruiter passeerde, en 1X toen er wandelaars en koeien niet meer zichtbaar maar wel hoorbaar waren. Maar dus echt omdraaien om te kijken en vervolgens klaar, prima
Wss helpt natuurlijk ook t gezelschap van de mijne.
op 11 augustus heb ik haar moeten laten gaan door een koliekaanval.

De osteopaat is niet zo lang geleden geweest, en die vroeg of ik voor rijden nog wat geduld had om hem eerst de kans te geven om vanaf de grond wat spieren op te voiwen. Nou ja, wat je niet doet kan je ook niet erg missen, dus nu zijn we lekker weer kilometers te voet aan het maken. Meneer is niet snel onder de indruk van verkeer, superfijn vind ik dat. Alleen koeien zijn monsters als ik Mattie moet geloven, maar dat komt vast nog goed.

Maar je hebt wel een knapperd nu! Ik wens je nog veel fijne (wandel)kilometers 

Maarja, mijn leven zit een beetje in de weg.. en het motiveert ook niet dat [***] weer in zijn winterdepressie zit en dus niks of niemand leuk vindt
Die toch nog wel blij is om mij te zien, meteen aan de uitgang staat en zijn neus in het halster duwt.. dus het is heel dubbel. 
Denk dat een groot deel van het probleem in het stil moeten staan zit maar dat wordt een beetje uitgebreid om uit te leggen, haha. Waarom dit nu wel een probleem is en in de zomer minder weet ik dan weer niet.

Maar het was héérlijk!