Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:24

Vanavond nog een heerlijk rondje aan mijn challenge toegevoegd, we staan nu op 1550,4 km! Ik denk dat het hierbij blijft, maar misschien ga ik morgen een rondje wandelen met pony aan de hand. In dat geval komen er nog enkele km bij.
Had van te voren geen doel, maar gaandeweg de challenge wilde ik iig de 1500 km halen en dat 9s gelukt!

Ons rondje van vanavond.
Afbeelding

Kwamen nog een hele kudde hooglanders tegen:
Afbeelding
Afbeelding

Fabster

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:36

Hier staat t al een maand stil. Mijn doel aan het begin was 1000 km en top 20. Gaandeweg wetd dat top 15, want 20 was niet echt meer een uitdaging. Maar wat pech met de pony, dus toch top 20 geworden. Maar met een maand stil, vind ik dat niet slecht. 1000 km hebben we ook gehaald, dus ik ben tevreden. Mss volgende challenge top 15. Wie zal het zeggen.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 00:06

En voor iedereen die het doel niet heeft gehaald: we hebben gezamelijk bijna 10.000 km meer gereden dan de editie hiervoor. Dat is toch best wel een prestatie volgens mij!

Ik had geen doel dit jaar, met een gepensioneerd rijpaard en een drachtige menpony. Nog net in de top 100 ipv de gebruikelijke top 15 :') . Maar de volgende challenge ga ik weer fanatiek meedoen vanaf oktober!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 05:30

Ik weet eigenlijk niet meer wat m'n doel was, maar sowieso niet behaald! Ik rijd ieder jaar minder, maar ja, als t peerd t niet meer zo trekt dan kortere rondjes he.
Kwam net op FB tegen dat ik in 2014 6e was geworden, met iets meer dan 1300km. Ik eindig nu met 650km rond de 40e plek.

Wel gaef dat we gezamenlijk veel meer buiten gereden hebben +:)+

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 06:51

Ik sta op plek 41 volgens mij. In elk geval 620 km gereden in deze challange! Doel was 500 km dus daar zijn we dik overheen. En veel meer km gemaakt dan vorig jaar. Ik ben tevreden.

Waars ga ik komende maanden hard met de km, aantal leuke ritten op de planning staan hihi. Daarna zal het wel minder worden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:44

Ik had als doel de top 100 nog zien te behalen, en dat is gelukt :D. Toen werd mijn doel de 300km en dat heb ik bijna gehaald.... Van het weekend zulk rotweer dat er niet echt van rijden is gekomen. Misschien vanavond nog even een rondje. Volgende challenge weet ik nog niet echt wat mijn doel wordt :'). Ik heb nog nooit een heel jaar meegedaan dus weet niet wat we ongeveer over een heel jaar rijden. Ik heb nu in 3 maanden bijna 300 km gereden, en we zijn eigenlijk nog niet eens helemaal back on track. En misschien gaan we ook nog terug verhuizen naar Katwijk (en paard dan naar Katwijk/Noordwijk/Noordwijkerhout). Dan kan ik weer strandritjes gaan maken :):). Dat zal ook wel een ander beeld voor de kilometers gaan geven :=. Dus ja ik zie wel waar het schip strand met de volgende challenge!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:49

Ik kijk er naar uit om weer ritten van 20km te kunnen maken! Nooit gedacht dat de zomer zo intensief met wedstrijd zou worden. Ik had geen doel dit jaar, behalve met regelmaat een buitenrit maken.

Dit najaar wil ik er wel weer invliegen en ook nieuwe routes ontdekken :)

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 08:18

Ik heb maar een luttele 138 km gehaald, maar ik ben er zeer blij mee! Ponylief is heel ziek geweest en we zijn pas sinds april aan het opbouwen, dus dan vind ik het een mooi resultaat!

Ik denk dat we vanaf september een pak meer km's zullen maken aangezien ik naar een andere stal verhuis waar er toch meer mogelijkheden zijn. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:16

Al veel plannen voor de volgende challenge zo te lezen!

Hier wil ik op z'n minst even goed doen (500 km) en uiteraard liefst nog beter. En ik blijf stug enkel mijn gereden km's met [***] toevoegen, geen wandelingen of dingen met andere paarden 8-)

Maar gewoon laten zien wil ik wel, want het is ook wel eens leuk.
Gisteren voor het eerst in jaren weer op een koets gezeten ...

Afbeelding

Een ander soort rondje dan ik gewend ben _O-
Afbeelding

Afbeelding

Maar wel hoe het hoort :Y)
Afbeelding

Smaakte toch naar meer, ondanks de mega pijnlijke blauwe plek die momenteel mooi op mijn rug staat. Heb zo het idee dat ik niet gemaakt ben voor iets met koetsen _O-

Co & Bo hebben zaterdag hun jaarlijkse check-up weer gehad door de chiropractor en zijn helemaal ok bevonden *\o/* Uiteraard scheelt er vanalles (bij welk oud paard niet) maar het is niet dermate erg dat het beperkingen oplevert en beiden mogen nog bereden worden, [***] wel enkel in stap want in draf is hij onzuiver door zijn scheef bekken (maar het bekken en de regio er rond is niet pijnlijk of dergelijke). [***] mag gewoon gereden maar uiteraard wel rekening houden met .... Zat al een stuk beter in de spieren dan de laatste keer (en als je dan bedenkt dat ik dat eigenlijk maar de laatste maand heb klaar gekregen...) en alles was heel soepel en goed. Wat kleine blokkades op de plaats waar het verwacht was (daar had hij een dikke maand geleden ook een zwelling zitten) maar dat zou nu ook opgelost moeten zijn en in principe weg blijven.

Dus we kunnen weer met een gerust hart verder. Nu nog eens een volledig goede bloedname en baasje is gelukkig :Y)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:26

Tyrcanol volgens mij heb ik jou zien rijden vandaag :P . Op een landweg ongeving Bergeijk bij de Hagedoorn of zoiets?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:21

Oh help :')
Ja dat kan zeker.. dan heb je ons wel echt op zn charmantst gezien :\
Zonder zadel waardoor ik 100x zo lang lijk, met kapotte vliegendeken en dekje met longeersingel tegen zere billen :')

Kreeg vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer commentaar onderweg. Of ik mijn pony te heet gewassen had want het was geen gezicht.
Dat was dus ons eerste en laatste rondje zonder zadel :').

Maarrr wij hebben ons doel wel bereikt.
Dat was 500km en een plek binnen de top 50.
Eindstand 554km en plaats 47 onder jou Josien :P

En dat allemaal met mijn chronisch zieke patientje. Knappe merrie!
Doel volgend jaar 750?? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:39

Haha, jij voert het al goed op!
Ik zat daar ook aan te denken maar tegelijk leek dat ook veel te veel ... :+
Ik zie het wel, stap voor stap, maand per maand ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:18

net nog even een tourtje van 11km gedaan
paardjes waren super braaf
& er is gefilmt met gopro en gewone camera

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:37

Ik ga 19 augustus weer een endurance rijden van circa 22 km. En het weekend daarop ga ik met vriendinnen en paarden een weekend weg. Dus mijn challenge begint ook best leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:43

Ik heb voor morgen al gelijk een buitenrit op de agenda staan :D Zal iets van een 10km zijn denk ik. Weet nog niet of ik donderdag er een stapronde bij ga doen, ze voorspellen geen al te best weer...

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:15

Komend jaar kunnen we eindelijk een beetje goed meedoen aan de challenge nu m'n paard weer bij het bos staat, met nog een eindsprintje afgelopen maand met 51 km, zijn we geëindigd op een 93e plek met 275 km. Voor komend jaar hoop ik toch wel richting de 1000 km te komen.

Mooi ritje Sabine :j

En fijn dat je weer lekker aan de slag kunt jessol

Vervelend van de tegenslagen :(:)

En rachel, hopelijk gaat het opbouwen binnenkort gewoon goed, gelukkig vermaakt ze zich prima in haar vrije tijd ;)

Gave foto's marije jiplover :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 06:12

Gisteravond ook nog een klein rondje gemaakt en geëindigd op 286 km. Net geen 300 :+, maar wel m'n top 100 plek.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug op stal nog ff los... Pony voelde zich heel erg derde wiel aan wagen :').
Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:10

Tyrcanol schreef:
Oh help :')
Ja dat kan zeker.. dan heb je ons wel echt op zn charmantst gezien :\
Zonder zadel waardoor ik 100x zo lang lijk, met kapotte vliegendeken en dekje met longeersingel tegen zere billen :')

Kreeg vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer commentaar onderweg. Of ik mijn pony te heet gewassen had want het was geen gezicht.
Dat was dus ons eerste en laatste rondje zonder zadel :').

Maarrr wij hebben ons doel wel bereikt.
Dat was 500km en een plek binnen de top 50.
Eindstand 554km en plaats 47 onder jou Josien :P

En dat allemaal met mijn chronisch zieke patientje. Knappe merrie!
Doel volgend jaar 750?? :=

Haha dat was me niet opgevallen. Dacht het koppie van jouw merrie te herkennen.

Dit weekend de eerste rit voor de challenge :) .
Hopen dat we richting de 750 gaan!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:20

Hier definitief 18de. Niet ontevreden. Doel was boven de 1000 km en top 20. Dus dat is gelukt. We staan al een maand stil. Kan niet wachten tot we weer kunnen rijden. Donderdag komt de DA voor een laatste check. Dan kan ik na mijn vakantie ook weer eens op pad. Volgende doel: top 15. Eens kijken of dat haalbaar is.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:56

Ik ben 5e geworden!
Stuk beter dan vorig jaar!
Volgend jaar ligt doel op 1750 denk ik en dan ook met maar 1 pony. Hier zitten van augustus tm december de km van de ander ook nog bij.
Die schrijf ik sinds 1 januari weg onder polo ipv paardrijden.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:09

Mijn doel was top 20 en 1000+ km, maar mag niet ontevreden zijn met de 22e plek en 980,2 km. Hebben we in ieder geval een mooi doel gezet weer voor de komende challenge :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:24

Ik mis nog 120km in mijn rijtje (heb het gpx bestand nog niet binnen) dan had ik op 716km gezeten, maar sowieso vorig/dit jaar minder gereden dan gepland.
Met goede moed maar door in 17/18 dan :+

Ik wil toch wel weer op minimaal 1000km per jaar komen.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:22

Vorige challenge geëindigd op plaats 69 met 388,71 km.
Voor de nieuwe challenge vanmorgen de eerste stappen weer gemaakt, stukje gelopen met paardlief.
Gisteren is hoefsmid geweest en ze loopt op het harde wat gevoelig.
Van de week wil ik haar weer voor de kar zetten, is al heel wat weken geleden weer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:40

Lekker begin van de challenge! Blije paarden, helaas wel meteen een stuiter tijdens een stuk volle galop, maar niks ernstigs gelukkig. Paard was kijkerig op iets links, dus dacht dat ze zou uitwijken naar rechts, maar ze sprong juist links, dus ik was kansloos :') Verder wel enorm genoten van een mooie rit!
Afbeelding
Afbeelding

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:48

Ik kon deel 3 zo snel niet vinden dus dacht stel de vraag hier. Vandaag lekker wezen rijden heeft endomondo het opgeslagen onder badminton |( kan ik dit nog wijzigen?