Had van te voren geen doel, maar gaandeweg de challenge wilde ik iig de 1500 km halen en dat 9s gelukt!
Ons rondje van vanavond.

Kwamen nog een hele kudde hooglanders tegen:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar de volgende challenge ga ik weer fanatiek meedoen vanaf oktober!
. Toen werd mijn doel de 300km en dat heb ik bijna gehaald.... Van het weekend zulk rotweer dat er niet echt van rijden is gekomen. Misschien vanavond nog even een rondje. Volgende challenge weet ik nog niet echt wat mijn doel wordt
. Ik heb nog nooit een heel jaar meegedaan dus weet niet wat we ongeveer over een heel jaar rijden. Ik heb nu in 3 maanden bijna 300 km gereden, en we zijn eigenlijk nog niet eens helemaal back on track. En misschien gaan we ook nog terug verhuizen naar Katwijk (en paard dan naar Katwijk/Noordwijk/Noordwijkerhout). Dan kan ik weer strandritjes gaan maken
. Dat zal ook wel een ander beeld voor de kilometers gaan geven
. Dus ja ik zie wel waar het schip strand met de volgende challenge!

Uiteraard scheelt er vanalles (bij welk oud paard niet) maar het is niet dermate erg dat het beperkingen oplevert en beiden mogen nog bereden worden, [***] wel enkel in stap want in draf is hij onzuiver door zijn scheef bekken (maar het bekken en de regio er rond is niet pijnlijk of dergelijke). [***] mag gewoon gereden maar uiteraard wel rekening houden met .... Zat al een stuk beter in de spieren dan de laatste keer (en als je dan bedenkt dat ik dat eigenlijk maar de laatste maand heb klaar gekregen...) en alles was heel soepel en goed. Wat kleine blokkades op de plaats waar het verwacht was (daar had hij een dikke maand geleden ook een zwelling zitten) maar dat zou nu ook opgelost moeten zijn en in principe weg blijven.
. Op een landweg ongeving Bergeijk bij de Hagedoorn of zoiets? 

.

, maar wel m'n top 100 plek. 

.
Tyrcanol schreef:Oh help
Ja dat kan zeker.. dan heb je ons wel echt op zn charmantst gezien![]()
Zonder zadel waardoor ik 100x zo lang lijk, met kapotte vliegendeken en dekje met longeersingel tegen zere billen
Kreeg vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer commentaar onderweg. Of ik mijn pony te heet gewassen had want het was geen gezicht.
Dat was dus ons eerste en laatste rondje zonder zadel.
Maarrr wij hebben ons doel wel bereikt.
Dat was 500km en een plek binnen de top 50.
Eindstand 554km en plaats 47 onder jou Josien
En dat allemaal met mijn chronisch zieke patientje. Knappe merrie!
Doel volgend jaar 750??
.

Verder wel enorm genoten van een mooie rit!
kan ik dit nog wijzigen?