En wat is die Billy prachtig en groot inderdaad!(zit er nog een verhaal achter Billy?) Verder geniet ik ook erg mee van jullie foto's en avontuur en hoop ik op mooi weer voor jullie voor de komende tijd!
Het eten was heerlijk. Zulke simpele dingen als een hamburger en kant&klaar pasta zijn zoveel lekkerder als je ze zo buiten voor de kar zittend op eet.
De honden zaten ook buiten aan een lange lijn, maar wilde graag op de kar, en liggen nu te slapen.. Mutsen zijn het.. Benieuwd of ze blijven liggen als we straks weer gaan rijden.
Verhaal achter Billy vertel ik vanavond wel als ik op de laptop zit ipv de telefoon.
Het is nu nog droog, lucht dreigt wel erg, en we gaan straks in regenmodus verder.. Dat wil zeggen, regenkleding binnen handbereik, kussens waar we opzitten in een plastic zak, en ondertussen schietgebedjes zeggen om het droog te houden
Veel succes met deel 2! Ik ga duimen dat jullie het lekker droog houden als ik jullie stukjes zo lees heb ik zoooo ongelooflijk zin om de tent in te pakken, in de auto te stappen en maar te kijken waar ik uitkom.
ook heel leuk dat jullie ons zo goed op de hoogte houden veel plezier verder!! *kruipt terug onder steen*
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-15 17:39
Nou, we staan inderdaad op de plek.. Was even snel alles doen, het regent namelijk best wel hard.. Paarden staan nu op de wei, en wij zitten binnen, droog, absoluut niet koud, en nu te wachtten tot de chocolademelk die op het vuur staat warm is.. Want nu is het DE tijd voor warme chocolademelk met slagroom en rum!! .
Straks even de laptop erbij voor lang verslag met foto's.