Dat was het bij mij ook, maar dan gaat het zo vaak goed dat je daar niet meer zo mee bezig bent en dan gaat het fout.. :/ We kijken het nog even aan, zou goed kunnen dat er wel iets gekneusd is, mocht het nodig zijn gaan we er wel mee naar de huisarts. Doet nu vooral pijn als ik met m'n armen kracht moet zetten (fijn, als je net dit weekend alles bij de paarden alleen moet doen en de waterpomp ook nog kapot is waardoor je een heel eind met emmers moet gaan slepen )
Aiaiai vond t al doodeng toen die van mij vorige week in stilstand uitgleed en op zn knieen landde.. Moet er niet aan denken dat dat in galop gebeurd! Hier vandaag ook gereden. Brrrr!! Had geen gevoel meer in mijn tenen joh!
MachoPablo
Geplaatst: 30-11-14 19:52
Jeetje sterkte nienke
zo wilde ritje doen begon te hagelen omweer we hebben maar even geschuild voordat we weer de polder in gingen en toen bleef het droog lekker dan, :S
Helene83
Geplaatst: 30-11-14 21:07
Vandaag ritje op t strand met onderzee paarden, als ik t kaartje moet geloven.
VanHuisUit
Geplaatst: 30-11-14 21:28
Da's knap hahaha. Moonforever ik vind het erg knap dat je zoveel kilometers haalt binnen de bebouwde kom zeg maar, en de paardjes in de fietsenstalling Nienke beterschap zul je nog wel even voelen
Hier vandaag lekker ritje Utrechtse Heuvelrug gedaan, helaas mijn garmin pas halverwege aangezet en geen idee hoe je dat moet corrigeren. Maar heerlijke rit
Was onder een afdakje Schuilen naast de supermarkt haha Helaas was die dicht,
Ik heb geen keus iets anders te rijden dan buiten, De bak is gewoon TE zwaar en de eigenaar doet er niks aan, me paarden doe ik niet aan, Dus door weer en wind buienritten, Donker of licht het maak niet uit, wij doen al snel rondje rond de 8 Km en dat soms 2 x op een dag, tikt aardig aan,
NienkeV1994
Geplaatst: 30-11-14 21:35
VanHuisUit schreef:
Nienke beterschap zul je nog wel even voelen
Dankje, dat zei m'n vriend ook al ja. Ach, ik ben al blij dat Lou er goed vanaf is gekomen, maak me over haar altijd meer zorgen dan over mezelf
Equisync
Geplaatst: 30-11-14 21:38
Hihi endomondo weer even de weg kwijt?
Regen, jakkes! Hier alleen onwijs veel mist, denk dat ik ong 100 meter zicht had, meer niet meeste van de tijd. Ijskoud ook nog
Nessa
Geplaatst: 30-11-14 21:59
Oej nienke dat is schrikken zeg! Gelukkig redelijk goed afgelopen.
Vandaag laatste ritje gemaakt met oppaspaard. Nou ja, mag nog wel vaker rijden, haha. niet naar de duinen gegaan. Pas de 3e keer dat ik op dat paard reed. Dus maar in de buurt gebleven
L&D duinen zijn we afgelopen voorjaar geweest, helaas niet met mijn eigen paard maar dat staat zeker nog op de planning net zoals het strand(aantal weken geleden een strandrit gemaakt, wederom niet met eigen paard helaas haha). Utrechtse heuvelrug en ook de veluwe zou ik graag eens heen gaan! Maar voorlopig ben ik 'verplicht' hier wat rond te tuffen, al kan het hier zeker ook mooi zijn en fijn rijden Moet alleen nog wat meer routes vinden
Zuid limburg is anders ook geen straf om te moeten rond tuffen haha
Equisync
Geplaatst: 30-11-14 22:38
Nee dat zeker niet!
Helemaal niet als dit is wat je ziet iedere keer als je van stal wegrijd hihi Ik ben alleen totaal niet gewend om buiten te rijden Heb voorheen nooit echt veel buiten gereden dus ik moet echt nog nieuwe routes uitvinden nu, ken pas een paar rondjes maar altijd hetzelfde ben je snel zat natuurlijk haha
Ja dan heb je het idd snel gezien.. Ik doe altijd van.. ow hier is een pad waar zou dat heen gaan.. en dan verdwaal ik weer haha.. gelukkig weet mn paard altijd de weg haha Heb ook ooit eens een dropping gedaan met paard.. Toen had mijn vader me met de trailer weggebracht en moest ik zelf terug naar huis rijden.. was ook erg leuk! dan leer je ook weer nieuwe paadjes enz kennen.. Pap had toen alleen niet verwacht dat ik zo snel alweer terug zou zijn haha hij had me gerust verder van huis af kunnen zetten.. pap dacht die rijden nog zeker 5x fout.. maar het richtingsgevoel van mij en mijn paard bleek toch beter te zijn haha
Equisync
Geplaatst: 30-11-14 22:46
Ja dat heb ik ook soms, alleen pakt dat niet altijd even handig uit wat resulteert in survival tochten zoals vorige week Enorm stijle berg op(want ja, die hebben we hier genoeg ), daarna weer stijl naar beneden, over een dikke boomstam stappen(springen ging niet) en dan een meter naar onder moeten springen van een berm af.. Leuk was het wel, handig niet bepaald hahaha Mijn kilometers gaan lekker trouwens! Ik zit nu op plek 57, dus die ambitie om in de top 50 te komen komt misschien wel goed
Ik ben echt jaloers op al die mooie plekjes voor de deur! Wij moeten al gauw een eind rijden met de auto om uit de polder te komen... Hier nog een fotootje van de zeepaarden..
Oké.. 2 dan
Chouchou
Geplaatst: 01-12-14 00:44
VanHuisUit schreef:
Hier vandaag lekker ritje Utrechtse Heuvelrug gedaan, helaas mijn garmin pas halverwege aangezet en geen idee hoe je dat moet corrigeren. Maar heerlijke rit
Leuk, dat is bij mij! Deed je mee aan de winterrit? Ik was nog van plan om rond diezelfde tijd te gaan rijden, vind het altijd wel gezellig om mensen tegen te komen, maar ik had gister ook al 25 km gereden en vond 10:00 's ochtends te paard op zondagochtend ook stiekem een beetje vroeg haha. Waar hebben jullie gereden?
Tis echt zowat stervenskoud buiten zeg,mik moet daar echt altijd paar weken aan wennen, daarna gaat t prima. Maar straks dus extra legging onder m'n rijbroek en rondje doen met de fjord en stalgenootje.
Ach jij gaat nog met zijn twee. Ik moet alleen. en ik vind het ook echt ontzettend koud. Net als gisteren.. Nergens ook geen zonnestraal te bekennen...