Hoe gaat het nu met zijn hoeven jaan? Wanneer krijgen je enige prognose over de straalkanker?(het was straalkanker toch?)
Jaan81
Geplaatst: 24-11-14 21:01
Een van de drie gaat goed vooruit, andere twee maar minimaal vooruit. Prognose is volledig herstel ( ) maar moet rekening houden met hersteltijd van maanden. Maar dat geeft niet, als ie maar beter wordt en nu pijnvrij is.
Dank voor t vragen trouwens!
MachoPablo
Geplaatst: 24-11-14 21:25
Jeetje, Ik hoop dat die snel beter is jaan,,
ff een heerlijk gereden zonder zadel kon ik ff bij komen van gisteren zal wel spierpijn hebben !:D
MachoPablo
Geplaatst: 25-11-14 23:47
Brr wat was het koudd,, maar wel heerlijke Km gereden
Flinke ronde zo in het donker zeg! Hebben jullie ook nog lichtjes aan/op, of alleen reflecterende hesjes?
Als de planning en de dag morgen meezitten, pak ik t fjordje 'S middags nog ff voor een klein rondje.
Licor
Geplaatst: 26-11-14 00:29
Ik heb gisteren echt een heerlijk stapritje gemaakt! Paardlief heeft nog ijzers en het was toch iets te glad nu in het bos, maar een rondje stappen was ook heerlijk! Heb met mijn stalgenootje nog een stapwedstrijd gehouden haha, wie het snelste kon stappen :p Het leek net op een kamelenrace
Jaan, als ik me zadel op heb dan heb nog lichtjes aan zadel,en aan me andere hoofdstel heb ik nog refetie frontriem, maar ben veel kwijt geraakt. En ken ze nergens meer vinden, zelfs niet in winkels dus verlopig rijden we zo, gelukkig maar 2x in de week.. blij als de stal is over genomen ken de bak weer gebruiken
Bij mij is endomondo ook voor het eerst gestopt tijdens mijn rit... Errug bijzonder...
Anoniem
Geplaatst: 26-11-14 23:41
Nou, heb het maar handmatig via de telefoon gedaan, halve route van vandaag laten staan, die klopt qua afstand wel met afgelopen weekend op het strand en dan hoef ik die niet in te tekenen
MachoPablo
Geplaatst: 26-11-14 23:47
Zo weer een heerlijk ritje,gaat me wel vervelen door dorp in donker rijden maar we hebbe weinig andere keuze In de polder is te eng hihi Hebben zo juist de 1000 Km gehaald
Naskapower
Geplaatst: 27-11-14 12:52
waarschijnlijk ga ik vanmiddag weer een rondje. Tegenwoordig ga ik heel weinig omdat ik niet zo veel tijd heb. Wel heb ik mijn totale afstand van vorig jaar al verbeterd
vandaag en morgen geen ritjes, vandaag mag ik gaan werken tot 10 uur en heb dan niet zo'n zin meer En morgen rij ik in de bak, is al wéken geleden dat ik dat voor het laatst (vrij) heb gedaan haha
Van het weekend wel weer uiteraard, ik duim voor goed weer!!
Nessa
Geplaatst: 27-11-14 20:54
Gisteren weer een ritje gemaakt (1,5 maand niet gereden!!) Ik ga dit weekend op paardje van vriendin/bokker passen. Dus gisteren proefritje gemaakt. Echt super fijn weer een lange rit Geen foto's, had dikke handschoenen aan, werkt niet met mobiel, haha.
Zo ik had vanochtend ff me paard als hand paardje mee en de andere zat ik op.. ging selfie maken super misluk natuurlijk hahah ^^
Licor
Geplaatst: 28-11-14 20:12
Ik ben n klein rondje met de sulky geweest.. k heb geen spatzeil en had wel een heel enthousiast paard haha dat kun je dan ook wel aan ons op de kar zien hahaha
Paard vond t rondje eigenlijk te kort dus die mag morgen weer
Chouchou
Geplaatst: 29-11-14 16:35
Haha vies!
Vandaag met iemand gereden waarmee ik vroeger op de manege samen reed, inmiddels hebben we allebei ons eigen paardje en staan we helemaal niet ver van elkaar, dus vandaag tijd voor ons eerste ritje samen Ze is trouwens ook een bokker en heb haar nog even ingelicht over onze challenge, kan ze mooi meedoen!
MachoPablo
Geplaatst: 29-11-14 22:50
eindelijk me western Zadel,, heerlijke 9 Km gereden om knapperd
En daarna geholpen met verhuizen van 3 paardjes
NienkeV1994
Geplaatst: 30-11-14 15:40
Ik heb gisteren ook weer een rondje gedaan wat niet zo goed afliep helaas, ponylief struikelde in rengalop, kon zich niet meer opvangen en toen zijn we samen onderuitgegaan. Gelukkig lijkt Lou nergens last van te hebben. Ik heb gelukkig ook alleen maar een tand door m'n lip en pijn bij m'n borstbeen, wat nog meevalt aangezien ik volgens mij echt op m'n hoofd neer kwam. Was weer een bevestiging dat ik ook op een pony die zo braaf is als Lou niet zonder cap moet stappen
Ah wat naar Nienke Struikelen is ook mijn grootste 'angst', je kan je brave paard nog wel zo vertrouwen, struikelen kan altijd gebeuren. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen en gelukkig had je een cap op!!
Ja daarom, Loulou struikelt sowieso al makkelijk en is stap en draf stuur ik haar wel om dingen heen waar ze over kan struikelen maar in galop struikelt ze eigenlijk nooit en over dit padden hadden we al zo vaak gegaloppeerd dat ik ook niet goed op zat te letten