Vandaag na vijf weken heerlijk een uurtje op m'n eigen knolletje weggeweest! Op een paar sprongetjes en bokjes na niets aan de hand, heerlijk dier is het toch!
Wat leuk dat je weer met hem op pad kon! Hoe gaat het tegenwoordig?
MachoPablo
Geplaatst: 22-11-14 23:00
Vanochend weer een heerlijk Rondje gereden ! Alleen de paarden vonden leuk zo dicht bij elkaar te lopen en ik met een een gescheurde Meniscus Dus zijn hier echt alleen Stap rondjes, Of met de kar wel is weg
maar de oplossing als je paarden zo dicht bij elkaar rijden je gooie gwn je been na voren, maar me vriendin vond zielig dat stijgbeugel steeds tegen pab aan kwam dus die dacht laat ik de stijbeugel dan beet houden,
Leuke foto's en rondjes weer van iedereen! Hier ook een fijne rit gemaakt van 2,5 uur. Was me toch een potje survivallen Hadden een onbekende route genomen en moesten stijl omhoog het bos in en daarna ook nog over een dikke boomstam, stijl bergje afspringen enz haha
Mormel was ook nog zo hyper als de pest en heeft een keer of 3 flink debiel gedaan(weg willen rennen, omdraaien, bokken op de plek enz) maar ach Heb nu even geen zin om het kaartje te uploaden dus dat doe ik morgen samen met het kaartje van morgen wel haha
Ik loop er sinds deze week mee haha, als ik hele dagen op stal ben heb ik echt knalrode en gevoelloze benen anders brr.. Zit er nu toch zwaar over te twijfelen of ik m niet gauw uit zou trekken..
VanHuisUit
Geplaatst: 23-11-14 14:34
Nou ik had het gewoon warm vandaag heerlijk. Wanneer wordt er iets aan je meniscus gedaan moonforever? Geweldige foto
Misschien weten jullie nog dat ik vertelde over ons paardje Ber, zwaar geblesseerd geweest maar gaat steeds weer meer vooruit. Vandaag grote stap want voor het eerst mee als handpaardje bij rondje stappen met mijn Ollie. http://app.endomondo.com/workouts/440766652/10516319 dat was het rondje, zo'n 8 km. Zo trots op de dames, ze deden het zo braaf. Was dus volop genieten. En superhandig dat dit kan, want Ber stapt erg groot, dus wandelen is soort survivaltocht.
Ja hoor dat is weer helemaal geheeld, je ziet er haast niks meer van. Heb de laatste tijd wel rustig aan gedaan en nu weer een beetje aan het oppakken. En iedere keer als hij struikelt (best vaak) dan houdt ik mijn hart vast
NienkeV1994
Geplaatst: 23-11-14 17:00
Hier ook een lekker rondje in het zonnetje gemaakt Voor de challenge schiet het nu allemaal niet zo op omdat ik hooguit 2x per week de bossen in kan maar als ik in februari aan m'n minor begin ben ik 5 dagen per week vrij dus dan gaan we even inhalen
Net een rondje van 17 kilometer gedaan wat ponylief ondertussen prima volhoud en dan op het einde ook nog een flink rengalopje kan doen. Een jaar geleden was 8 kilometer al veel voor ons, toch wel fijn om dan te zien dat het nu zoveel beter gaat
Mijn jas maar uitgelaten vandaag en daar was ik blij mee.
MachoPablo
Geplaatst: 23-11-14 19:15
Nou ik heb overwacht een langer ritje gemaakt dan de Bedoeling, Maar ik ken niks anders zeggen zo paard als pablo vind ik nooit meer avontuurlijk ritje
Anoniem
Geplaatst: 23-11-14 20:24
Weer fanatiek gereden dit weekend allemaal, was ook echt prachtig weer!
Ik heb vandaag ook nog een klein ritje gedaan, had afgesproken met stalgenootje en stond al eventjes te wachten (had maar alvast gepoetst & gezadeld omdat ik altijd het traagst ben ) en toen toch maar eens een sms gedaan .. kwam ze niet .. Ondertussen was het al vrij laat, dus maar even klein ritje gedaan. Blijft toch spannend zo alleen, maar hij liep als een zonnetje
Even wel spannend geweest naar het einde toe toen we ineens luid gedaver hoorde en achter ons uit de bocht een haflinger & tinker kwamen aandraven (was op asfalt). Toen trok [***] zijn kont in, en toen dacht ik "ai ..". Heb hem dan omgedraaid en laten kijken en toen was het goed Ze gingen wel in stap maar ineens hoorde ik weer draven, kwam die haflinger gezellig naar ons toe (zat zo'n mensje op die met de voetjes amper onder het zweetblad uit kwam, weet toch niet wat ik daarvan vind..). Dus maar even gewacht tot die tinker er ook was, stukje samen gestapt en dan weer uit elkaar gegaan op een bepaald punt. Vond [***] ook niet zo leuk Even wat spanning en wat roepen maar verder gelukkig niks.
Werd gebeld Door een vriendin van mijn dat er paarden los liepen op de weg, of ff kwam helpen, Gelukkig hadden ze op grote wei gekregen, Dus mijn paard snel van stal geplukt en daar heen gereden *voordeel geschoren en deken op dus poetsten enzo hoefde niet * Dus ik achter dat paard aan om in hoekje te lokken om te vangen, na 3 kwatier was het gelukt, maar met Gescheurde meniscus is dat echt geen pretje om dat te doen hoor geloof me
Iedereen zaterdag lekker genoten van het mooie weer zo te lezen, top!
Hier is het vandaag ook weer heerlijk, dus gewoon herfstjasje aan, zonder sjaal en handschoenen. Smid en DA komen zo, dus de platen moesten er vanonder, dus dan kunnen we rijden! Lekker staprondje gemaakt met stalgenootje. Haar paard moet weer even wat rustiger worden buiten, ging de laatste keer aan de kletter. Dus daar weer langs gereden. Was genieten iig!