Vandaag na vijf weken heerlijk een uurtje op m'n eigen knolletje weggeweest! Op een paar sprongetjes en bokjes na niets aan de hand, heerlijk dier is het toch!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of met de kar wel is weg
Hadden een onbekende route genomen en moesten stijl omhoog het bos in en daarna ook nog over een dikke boomstam, stijl bergje afspringen enz haha 

dat wordt dan vandaag maar minder dik aankleden.

Ik heb er vorige week wel vast eentje gekocht, maar die gaat pas aan onder de 5 graden denk ik! Succes met zweten
heerlijk.

Voor de challenge schiet het nu allemaal niet zo op omdat ik hooguit 2x per week de bossen in kan maar als ik in februari aan m'n minor begin ben ik 5 dagen per week vrij dus dan gaan we even inhalen 

en daar was ik blij mee.
) en toen toch maar eens een sms gedaan .. kwam ze niet .. Ondertussen was het al vrij laat, dus maar even klein ritje gedaan. Blijft toch spannend zo alleen, maar hij liep als een zonnetje

Ze gingen wel in stap maar ineens hoorde ik weer draven, kwam die haflinger gezellig naar ons toe (zat zo'n mensje op die met de voetjes amper onder het zweetblad uit kwam, weet toch niet wat ik daarvan vind..). Dus maar even gewacht tot die tinker er ook was, stukje samen gestapt en dan weer uit elkaar gegaan op een bepaald punt. Vond [***] ook niet zo leuk
Even wat spanning en wat roepen maar verder gelukkig niks.

Smid en DA komen zo, dus de platen moesten er vanonder, dus dan kunnen we rijden!