Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en vooral: als er iets ritselt, of wegvliegt, of het paard voor hem gaat een bocht om .. dan vertrekt hij gewoon. Kont eronder en een versnelling van hier tot in Tokyo (als op zo'n moment een bok komt dan vlieg ik toch wel hoor). Je merkt gewoon dat hij dan echt op de grens loopt qua adrenaline en toestanden en om eerlijk te zijn .. ik vind dat helemaal niet leuk.

Gaat niet best hier in het topic. Hoop dat er iets uitkomt met het onderzoek.
Wel goed dat je het even laat nakijken. Wat was er toen weer gebeurd? 
Het is wel jammer dat je dan niet echt grote tochten kan rijden (als je 25 km wil doen moet je al een halve dag uittrekken) maar plezier staat toch wel voorop, van beide partijen. [***] doet het allemaal wel, maar vrolijk vond ik hem toch niet, en dat is toch wel een voorwaarde (daarom dat ik gisteren ook besloten heb om qua bakwerk meer te gaan longeren & lange lijnen enzo ipv rijden), ben daar misschien heel extreem in maar ik weet wat er gebeurd als [***] niet vrolijk is
Al blijft het voor niet-paardenmensen wel lastig om nou een foto te maken die wij paardenmensen dan mooi vinden haha. Eerst ging hij alleen mij fotograferen, zonder paard erop, ja dat hoeft niet haha. Daarna alleen paard haar hoofd, ook niet helemaal de bedoeling
Gelukkig kan er aan filmpjes minder fout gaan!
heerlijke dag gehad zo!
Kan dus ook niks uitzetten omdat hij al afgelopen is. Achja dan maar gewoon premium haha
Of gaat het er bij jouw paard meer om dat de ondergrond schoon en droog is, in plaats van het bewegen verminderen? Maar wel een positief vooruitzicht dat jullie volgende week al weer 1 keer per week een rondje buiten kunnen gaan maken, dat is lekker! Gelukkig was de laatste keer dus toch niet écht de laatste keer!
Dus dan maar wat in de bak aan het werk.