Heel gevarieerd qua routes en landschap en heel veel dingen (café's, overnachtingsdingen) die op paarden voorzien zijn. Een klein voorbeeldje : [RIJ-ITP] [***]-Oortjestopic (let niet op het kapsel)
En de best populaire waterbakken (die moet je echt gedaan hebben als je in de buurt zit
: [RIJ-ITP] [***] heeft waterpret!(alleen voor de shet niet zo handig als het veel geregend heeft, haha, maar je kan er gelukkig ook langs
).Routes maak je zo kort & lang als je zelf wil, meeste paden zijn zoals in de topics, of bos/gras, of "hard" (is echt voorzien op menners). Zijn natuurlijk wel stukjes mul zand te vinden maar dat is beperkt en hangt van je route af.
Als je meer info wil mag je gerust pb'en
Qua overnachting is het Orshof heel mooi, volgens mij kunnen ze daar zowel op stal als in de weide, maar het is wel een "hotel". Verder heb je de Blauwe Maaten, dat is een B&B (ook stal en/of weide mogelijk). Maar Limburg is natuurlijk groter dan dat, deze zitten bij mij in de buurt en ken ik zelf
..
ik ga vanavond het landgoed even op denk ik , ben benieuwd hoe de storm daar heeft huisgehouden ...

:'(

Wel veel ritten kunnen maken op de ijslanders van een vriendin, maar vergeet die routes steeds in endomondo te zetten dus we zullen al wel serieus wat plaatsen gezakt zijn! Heb wel leuke foto's van de ijslanderritjes