Okey tijdens het uitzoeken van de foto`s kon ik Liesbeth en Wendy hier horen lachen terwijl ze honderd meter verderop aan het afwassen waren. Vrees dat we hier niet meer terug mogen komen..
Echt bagger geslapen dus ondanks dat het echt goed afkoelde gedurende de nacht. Vanmorgen was het dus een heerlijk temperatuurtje om te doen waar ik mij al ruim een jaar ook op verheugde.. Over het Ballooerveld rijden. Vorig jaar veel te warm dus niet gedaan, vandaag wel!!
Rond 11 uur vertrokken we van de camping, en reden dwars door Balloo (twee straten
). Daarna verscheen al snel het zandpad naar het veld..

Eenmaal bij het veld aangekomen reden Wendy en Liesbeth vooruit om te kijken hoe het pad er uit zag, mocht het te zwaar lijken kon ik nog een andere route kiezen vanaf waar ik stond.
Mochten ze rond die tijd een aardbeving hebben gevoeld in Zuidlaren, dat kan kloppen, Pepijn ging in galop.

En toen reden we even op het mooiste plekje op aarde.. in ieder geval, zo voelde het. Wow Wow Wow!

(De shoarma van Ricardo
Hij zei hij op de stream dat Gerard schapen moest vangen voor de shoarma)

Hondjes liepen lekker mee..

Wendy was aan het streamen en dat ziet er dan zo uit:

Ik moest wel sommige stukken draven omdat het zand iets te mul was maar overall was het prima rijden.. Voor mijn gevoel waren we er al weer veel te snel van af.

Maar niet getreurd, het gebied waar we daarna in kwamen was ook heel mooi!

We kwamen nog langs de schattigste schotse hooglander ever!

Had ik al gezegd dat het ook een mooi gebied was?

Het bruggetje vlakbij witte molen, wat deed je Wendy?

Mooi op tijd kwamen we aan op de camping, en zijn we nog even lopend naar de COOP in Zuidlaren gegaan. Daar heeft Gerard volgens mij 30 grote blikken bier gekocht, tas was niet te tillen in ieder geval. Maar zo lief ik ben, heb hem wel helpen tillen
(respect voor die Aldi tas dat hij het gehouden heeft..)

Liesbeth heeft lekker nasi gemaakt, en nu zitten we rond het vuur na te genieten van de rit van vandaag... Tenmiste, ik zit nu alleen achter de computer, Wendy en Liesbeth zijn met de honden lopen en Gerard is deze foto aan het maken..

Oja, het heeft meer dan een uur geduurd omdat Liesbeth en wendy alleen maar aan het geinen waren over hotspots, met drank aan het morsen waren en Gerard mij de hele tijd grappige filmpjes van Facebook wou laten zien...
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 03-06-19 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt