Mooie foto Letizia!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaag even met Bente door t bos benen gestrekt, ze had er super veel zin in.. in vergelijking, vorig jaar zat ik niet in de top 10 met 1242km.. Nu heb ik dit jaar al 1000km gereden en dus +/- 1500 nu voor deze challenge.. Die gele ezel van me wordt straks nog eens een echte km vreter.
. De vering van een beugel brak en daardoor schoot ie een stuk naar beneden. Was gelukkig op eind van de les....
.
. Gaat m denk niet worden, maar ach andere doel heb ik wel gehaald, de top 100
. Hopelijk kan ik volgende challenge weer wat meer kilometers maken! Afgelopen challenge zwangerschaps/bevallingsverlof gehad
. Effects schreef:Ik post nooit in dit topic, maar de challenge motiveert me wel erg om kilometers te maken met mijn shetlandpony Swa. Nu wandelen we de laatste tijd vooral, dus dat gaat niet zo hard, maar afgelopen week zijn we op wandeltrektocht geweest en nu toch mooi 90 km erbijWe hebben in onze 'achtertuin' de Veluwe gewandeld, van Bennekom naar Garderen. Via de Planken Wambuis, de Hoge Veluwe en het Kootwijkerzand. Het was zeker voor herhaling vatbaar en heel leuk omdat je altijd vlakbij je pony in de buurt bent!
[ [url=m/oFBdGE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar weer eens meer km maken dan de afgelopen 2 jaar!
Haha (mag ook via pb hoor
).
voor de rest die doelen hebben gehaald, of toch kilometers gemaakt ondanks de andere, ook belangrijke
, dingen die in de weg stonden. En hopelijk volgende challenge allemaal beter!
Maar paard is verhuisd en we staan nu weer vlakbij het bos
Dus volgende challenge kunnen we weer daadwerkelijk kilometers maken. Sta nu op 256 km, die vooral in kortere ritjes gemaakt zijn met een haflinger die ik nog bijrijd, maar qua afstand, snelheid en conditie is dat niet te vergelijken met mijn eigen merrie.
Paard en ik zijn allebei in ieder geval erg blij met weer lekker de mogelijkheid om kilometers te kunnen maken 

Ik heb het er vanmorgen niet op gewaagd. Het hoosde hier, paard had buiten gestaan vannacht, dus die was al niet zo geamuseerd 
Met de kleinere hopen van onze shetten was dat nog redelijk goed op te ruimen. Als je nog meer wilt weten, mag je altijd een berichtje sturen!
Achteraf zag ik dat het tempo toch wel aardig hoog lag voor ons doen.

) 

Maar hij heeft het na enige aarzeling wel helemaal alleen gedaan!)

. Shaggy vond het in het begin niet zo'n geslaagd idee maar uiteindelijk fijn gereden!

Ook netjes. Mijn doel voor de volgende wordt toch weer een plekje in de top 10 te behalen, mits alles met paard goed blijft gaan
Nu helaas toch weer terug rustig aan doen, want Freya heeft wat last van een oude peesblessure die wat opspeelt. Gelukkig ben ik het nu nog redelijk voor en loopt ze niet kreupel, maar wel belangrijk om het nu niet te gaan belasten. Wedstrijdseizoen is dus ook wel weer over, volgend jaar weer
We eindigen op een nette 10e plaats.
). Dit hebben we ongeveer in 5 maanden gereden incl alle keren dat we weer niet konden vanwege rhino. Ons doel voor de nieuwe challenge is 1500km halen, ik denk dat dat wel haalbaar is. Ik rijd in principe of 2x 24.5km of 3x 17km per week, alleen soms dus niet of juist langer/korter omdat ik andere rondjes maak met anderen/trainingsrondjes ergens anders.

Het doel was om met beide pony's 500 km te maken, dus 1000 km totaal. Echter werd net na de start van de challenge mijn menpony ziek. Toen deze weer opgeknapt was, werd ik geopereerd. Helaas moest ik na mijn herstel opnieuw geopereerd worden. Vervolgens besloten de menpony te laten dekken, dat duurde erg lang, dus opnieuw 3,5 maanden niets kunnen doen. En tjsa, dan is het nu alweer augustus.
De kilometers die ik gemaakt heb, zijn gemaakt met de shet die alles stoo-hoo-hooomm vindt